Fitness Seller

hoelang tot resultaat ( bicep & tricep )

Bezoekers in dit topic

rudolf1990

Cool Novice
Lid geworden
15 jun 2012
Berichten
35
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
86kg
Vetpercentage
18%
Hoi Dutchbodybuilding leden,

Zoals de titel al zegt ben ik benieuwd naar hoelang het duurt tot je resultaat hebt in je armen ( bicep & tricep )

Ik train 5x per week ongeveer 40minuten per keer
en 2 x per week besteed ik aandacht aan de bicep en tricep.

Ik weet dat dit een een veel gestelde vraag is die niet echt geliefd is,
toch stel ik deze vraag omdat ik nu echt hard aan het trainen ben en ik ben benieuwd of het wel zin heeft en of ik misschien iets anders moet gaan doen.

Alvast bedankt!
 
resultaat in massa of kracht? Maar goed, je vraag is alsnog lastig te beantwoorden. Hoe moeten wij nu weten of jij goed eet en hoe snel jij groeit? Misschien moet jij je schema eens posten, ga je 2x voluit met armen? Je pakt ze ook met rug,schouders en borst mee...
 
Hoi Dutchbodybuilding leden,

Zoals de titel al zegt ben ik benieuwd naar hoelang het duurt tot je resultaat hebt in je armen ( bicep & tricep )

Ik train 5x per week ongeveer 40minuten per keer
en 2 x per week besteed ik aandacht aan de bicep en tricep.

Ik weet dat dit een een veel gestelde vraag is die niet echt geliefd is,
toch stel ik deze vraag omdat ik nu echt hard aan het trainen ben en ik ben benieuwd of het wel zin heeft en of ik misschien iets anders moet gaan doen.

Alvast bedankt!

Geduld mijn vriend. Zolang je sterker wordt, zal massa vanzelf wel komen.
 
kan iemand my helpen hoe moet ik een nieuw topic maken ben nieuw hier
 
ik eet veel rijs kip, wokgroente, kwart, broob, kipfilet, melk, pudding, noten
 
Half jaar goed trainen, eten etc. en je zal goed verschil gaan zien. Ligt er ook aan wat je met resultaat bedoelt.
 
heey kijk eens na mijn topic aub heb echter help nodig van wat gevorderen
thx
 
Als beginner ga je zelfs als je onder je onderhoud eet nog massa erbij krijgen, al zal het minimaal zijn.

heb het niet over onderhoud gehad, als je niet genoeg eet kom je niet aan. punt
 
Reken uit wat je energiebehoefte is, met behulp van het stickie in de voedingsectie. Dit is je energiebehoefte in rust, dus als je niks doet. Hier gaan we niet van uit dus als jij 5x per week traint kun je dit gemakkelijk vermenigvuldigen met 1.5 tot 2. Wanneer jij goed traint, rust en je kcal inname boven je energieverbruik licht, zul je aankomen in spiermassa(aankomen in vet is hierbij niet uitgesloten, dat licht eraan hoe 'clean' je bulkt) ;).
 
niet hoe clean maar hoeveel kcals je boven onderhoud eet
 
Back
Naar boven