XXL Nutrition

hoelang train je al ? (1 bezoeker)

hoelang train je al ?

  • nog geen jaar

    Stemmen: 33 34,0%
  • 1 tot 2 jaar

    Stemmen: 23 23,7%
  • 2 tot 5 jaar

    Stemmen: 26 26,8%
  • 5 jaar of langer

    Stemmen: 15 15,5%

  • Totaal stemmers
    97

Bezoekers in dit topic

Bijna 3 jaar, waarvan een maand of 8 die-hard (natuurlijk dankzij dit forum), in totaal van 50 kg naar 70 kg gegaan.
 
Originally posted by Rob G
Bijna 3 jaar, waarvan een maand of 8 die-hard (natuurlijk dankzij dit forum), in totaal van 50 kg naar 70 kg gegaan.

50 kg? jezus
 
vanaf oktober 2002, dat zijn op jouw moment van schrijven/typen 7 maanden. dat is bijna 3 kilo per maand??? :lifter: :lifter:
 
Originally posted by dandyman
vanaf oktober 2002, dat zijn op jouw moment van schrijven/typen 7 maanden. dat is bijna 3 kilo per maand??? :lifter: :lifter:

Uhhh bedoel je dit tegen mij dandy? Van mij is vanaf mei 2000 is dus wat meer als een halove kilo per maand.
 
Originally posted by Rob G


Uhhh bedoel je dit tegen mij dandy? Van mij is vanaf mei 2000 is dus wat meer als een halove kilo per maand.

oh, zag dat je geregistreerd stond vanaf okt 2002.
vond t al knap van je]


edit: ik bedacht me net dat een hele zooi members al eerder lid waren van een ander forum. viel me al op omdat bij iedereen okt. 2002 staat....veteraan:D
 
Laatst bewerkt:
des te beter! Kun je nu gelijk bewust beginnen. en niet als iedereen eerst jaren lang aanklooien. Bij mij is het net hetzelfde. Train al meer dan drie jaar maar pas sinds een paar maandjes weet ik mbt voeding waar mee bezig te zijn. Eigenlijk begin ik ook pas net want hoever ik nu ben, zou ik na een halfjaar trainen ook geweest kunnen zijn, mits......... *zucht*
 
misschien...moet nog helemaal vanaf 0 beginnen...
 
oftewel een goede basis creeren. heel belangrijk. succes man en :lifter: knallen
 
Back
Naar boven