AndroidHealthClinic

hoelang train je al ? (1 bezoeker)

hoelang train je al ?

  • nog geen jaar

    Stemmen: 33 34,0%
  • 1 tot 2 jaar

    Stemmen: 23 23,7%
  • 2 tot 5 jaar

    Stemmen: 26 26,8%
  • 5 jaar of langer

    Stemmen: 15 15,5%

  • Totaal stemmers
    97

Bezoekers in dit topic

3,5 jaar waarvan 2 jaar serieus.
 
12 jaar and still growing (maar dan wel te langzaam naar mijn goesting).
 
Ik train nu sinds 8 maanden, waarvan 6 serieus.
Maar van die 6 maanden heb ik 2 maanden niet kunnen trainen door een zenuwbeknelling in mijn rug:mad: .

En nu mag ik weer trainen is de sportschool dicht wegens vakantie :mad: , maar hierdoor wel weer voor 500% gemotiveerd om keihard mijn best te doen want ik voel gewoon dat alles slapper word. Dus vanaf volgende week : ijzers smijten:D


happy new year to all, and i wish you all will grow like weed.
 
2,5 jaar, met af en toe korte rustpauzes, van 70 naar 90 kg gegaan.
 
3 maanden, begon 2 weken na ketodieet met Body-for-Life, daarna meer BB-achtig en dan 4-5x per week KT.
Daarvoor wel eens een wintertje getraind met gewichten, maar dat was een full-body progje met alleen machines en 3x15 reps :wel zo veel mogelijk tot (bijna) falen. Dit is trouwens de tweede winter dat ik aan spinning doe, ivm KT (benen!) nu 2x, soms 3x per week.

Espi
 
maart 2001 geloof ik
 
3,5 jaar waarvan het laatste jaar serieus.
Van 63 kilo naar 78 kilo.
 
Ik train per februari 2 jaar, waarvan de laatste 6 maanden met lossen gewichten en BB-style.... :D
alleen mijn voedingsschema wil nog niet wennen:p
 
in totaal ongeveer 6 jaar.
met veel ups en downs.
ben begonnen met iets van 60 kg, vorig jaar april/mei ongev. 90 kg, maar na de zomer een hele tijd niet veel gedaan, dus weer teruggevallen naar 80 kg. Nu inmiddels weer 82, dus we gaan weer richting de 90!
 
lijkt me klote 10 kilo verliezen
maar goed dat je de draad weer hebt opgepakt

gr BIGTANK
 
Ik ben begonnen toen ik net 17 was, bijna 8,5 jaar geleden.
:D
 
sinds maart2001 train ik 5X per week!
 
4,5 maand, zeer intensief, inclusief voedingsschema.

groei: van 80 kg naar 91 kg met zelfde vet%, nu 3 weken bezig met cutten en inmiddels al 2 kg verloren. Vet% moet nog gemeten worden en hoop 1% kwijt te zijn.
 
Jordees, was jij niet ooit profvoetballer geweest? of was dat iemand anders?
 
ik train nu 2 jaar en ben van 58kg naar 83 kg gegaan.

en daar ben ik best wel blij mee .... :D
 
Ik voelde me geroepen om deze post weer naar voren te schuiven. Wou eigenlijk dezelfde threat aanmaken maar had een idee dat er al eentje moest zijn.

Ik train nu ruim een jaar echt serieus en doelbewust, daarvoor was t meer aankloten en ouwehoeren op de gym dan hard werken en trainen via een bepaald schema.
ben sinds dat jaar ook bewust geraakt van voeding en rust en heb sindsdien veel gelezen over voeding en dergelijke en kan zeggen dat ik sinds een jaar geleidelijk aan ook doelbewust met mn voeding om ben gegaan.
 
Ben aan m'n 2e jaar bezig, maar pas het 2e jaar egt serieus.
 
train morgen persies 1 jaar :D:D
 
Back
Naar boven