Fitness Seller

Hoelang voordat creatine in creatinine veranderd (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

leed

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
23 mrt 2003
Berichten
5
Waardering
0
Hoelang duurt het voordat creatine in creatinine veranderd in water. normaal gesproken neem ik het meteen na mn training in alleen zit het dat al zeker een uur en een kwartier in een 750ml. water met 65gr dextrose.

is het dan nog wel werkzaam??
 
Weet het niet zeker, maar dat lijkt me vrij lang.

Grtz
 
Ik dacht dat het 15 minuten was. Denk dat een uur en 15 minuten wel erg lang is.

Ik neem het altijd mee in een potje en pleur het na mijn training direct in water. Ff schudden en klaar is kees!
 
Laatst bewerkt:
idd gewoon in een potje meenemen, of droog in een bidon meenemen, en na de training je bidon vullen. Net zo makkelijk :)
 
Originally posted by leed
Hoelang duurt het voordat creatine in creatinine veranderd in water. normaal gesproken neem ik het meteen na mn training in alleen zit het dat al zeker een uur en een kwartier in een 750ml. water met 65gr dextrose.

is het dan nog wel werkzaam??
creatine word instabiel als het vloeibaar wordt bewaard, niet doen dus!
 
Creatine word in een vloeistof na ongeveer 20min onstabiel en word creaninine.

Hoelang duurt het voordat creatine in creatinine veranderd in water. normaal gesproken neem ik het meteen na mn training in alleen zit het dat al zeker een uur en een kwartier in een 750ml. water met 65gr dextrose.

Ik weet niet hoelang je dit al doet, maar dit is dus al die tijd vrij nutteloos geweest!

Voorderest suc6
 
Creatine word in een vloeistof na ongeveer 20min onstabiel en word creaninine.

Hoelang duurt het voordat creatine in creatinine veranderd in water. normaal gesproken neem ik het meteen na mn training in alleen zit het dat al zeker een uur en een kwartier in een 750ml. water met 65gr dextrose.

Ik weet niet hoelang je dit al doet, maar dit is dus al die tijd vrij nutteloos geweest!

Voorderest suc6
 
op mijn pot met creatine staat dat het na 6 minuten zijn werking verloren heeft.
 
Waarom wacht je niet effe tot je thuis bent? En neem je direct na de training een banaantje. Weet je zeker dat het nog werkt.


Of je nou 1 minuut na je training de creatine neemt of 30 min erna, persoonlijk denk ik niet dat het ec ht uitmaakt.

Na het trainen ben ik altijd met 15 a 20 min thuis, dan gooi ik de creatine achterover, direct er achteraan een shake. Dan wacht ik 20 min en maak ik een bord macaroni met kipfilet.
 
Laatst bewerkt:
creatine wordt waarschijnlijk al binnen 10 min instabiel dus tot nu toe heb je geld vergooid

ik doe hetzelfde als bram.. verder neem ik trouwens creatine sochtends en 30 min voor de training.
 
Hangt van de Ph waarde af...meeste water is die 7, duurd dan tussen de 10 en 5 minuten alvorens alles in creatinine omzet. Kan je dus zelf nooit op voorhand klaarmaken.
 
Weet iemand of wel eens is nagegaan of toevoeging van sodium bicarbonate od, helpt de omzetting te vertragen?
 
Als creatine echt met 5-10 minuten volledig is omgezet is creatinine, hoe werkt dat dan in je maag? Als je de creatine inneemt met 0,5 liter water zal het toch ook nog wel even in je maag zitten?
 
Ik neem de crea s'ochtends en na de training. neem het nu gewoon in een fles mee en doe na de training water bij. Maar iid al het in zoveel water is opgelost hoelang duurt het dan voor het is opgenomen?? Of kan je het beter nemen met minder water en dan de rest van het water 10 min later inemen?
 
gewoon in een keer opzuipen.
 
Back
Naar boven