AndroidHealthClinic

hoelang wachten na een kuur?

Bezoekers in dit topic

bart

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
22 okt 2002
Berichten
43
Waardering
0
Hey,

Ik heb eens een vraagje over hoelang ik het best wacht na men kuur. Men laatste kuur bestond uit

wk1-10 250mg testo
wk1-2 600mg deca
wk3-10 400mg deca
Men heeft me gezegd dat ik het best 3maand wacht voor men volgende kuur maar nu zou ik eens willen weten of dat dat 3maand na men nolvadex was of na men laatste spuit?
Kan e stom vraagje zijn maar ik ben nu al 1.5 maand gestopt met de nolvadex en begin veel van men gewicht kwijt te raken en zou graag opnieuw beginnen gewoon met deca of boldenone en winstrol.
Alvast bedankt
 
Ik zou je bijna een idioot willen noemen. Je moet wel goed blijven eten en trainen+rusten. Hoe denk jij anders het gewicht van je 2e kuur wel te behouden?

Als ik jou was zou ik zowiezo niet zo snel achter elkaar kuren. Moet je soms snel het podium op?

Ik heb het id dat sommige mensen te licht denken over dat hele kuren.
 
Originally posted by bart
Hey,

Ik heb eens een vraagje over hoelang ik het best wacht na men kuur. Men laatste kuur bestond uit

wk1-10 250mg testo
wk1-2 600mg deca
wk3-10 400mg deca
Men heeft me gezegd dat ik het best 3maand wacht voor men volgende kuur maar nu zou ik eens willen weten of dat dat 3maand na men nolvadex was of na men laatste spuit?
Kan e stom vraagje zijn maar ik ben nu al 1.5 maand gestopt met de nolvadex en begin veel van men gewicht kwijt te raken en zou graag opnieuw beginnen gewoon met deca of boldenone en winstrol.
Alvast bedankt

Lees allereerst eens de thread van Big Cat => The sane cycle.

Zelf zou ik minimaal 3 maanden wachten indien je goed nagekuurd hebt. Na de kuur is je voeding juist belangrijk, je moet meer eten als ervoor om de gewonnen massa van energie te voorzien en zoveel mogelijk te behouden.. realiseer je dat wel goed..
 
hmm ik weet niet waar ik ergens heb geschreven dat mijn voeding vermindert is maar ik eet zeker niet minder nu d
 
ik eet zeker niet minder nu als tijdens men kuur en men eiwitten neem ik ook nog voldoende,normaal wacht ik telkens een maand of 3-4 voor men volgende kuur en behoud ik echt veel van men gewicht en nu is het de eerste keer dat ik nolvadex heb genomen en ben zo goed als alles kwijt,aan men voeding en eiwitiname kan het zeker niet liggen.Heb de laatse tijd wel stress en ben op 1week 3.5kg kwijtgeraakt
 
Een paar maanden wachten na je clomid, omdat je receptoren verschoond moeten worden, zodat je beter zal reageren op je nieuwe kuur, of je neemt een kuur met totaal andere AS dan je vorige kuur, die hechten namelijk op andere receptoren.
 
Back
Naar boven