Fitness Seller

Hoera: mijlpaal bereikt! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Esperantisto

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
11 okt 2002
Berichten
6.844
Waardering
25
http://www.pbase.com/espi/20030616espi !

[Abeelding niet meer beschikbaar]

Maandag komt Wateengedoe foto's maken, dus dit is een wat voorbarig bericht. Toch kon ik het niet laten te posten omdat ik vanochtend weer eens mijn vet% met de Omron-meter mat en een jodelroep nauwelijks kon onderdrukken.

Voor het allereerst onder 28% vet gezakt. Dat is dacht ik toch een mijlpaal voor me: 10% minder dan vorig jaar april toen ik nog 38% bereikte met een gewicht van 85 kg dankzij een blessure die me het sporten onmogelijk maakte.
Nu weeg ik ietsjes meer dan 65 kg en als de meter gelijk heeft, zit ik dus op 27,6% vet.
Nog steeds geen BB-cijfers, maar genoeg om heel blij te worden!
Over een maand heb ik overigens eindelijk een echte huidplooimeter in mijn bezit en zal ik eens gaan oefenen in het bij mezelf opmeten volgens de regels der kunst: meten = weten.

Nog steeds is het vet extreem ongelijk verdeeld.. mijn armen en benen zijn bijv. best goed gedefinieerd en je ziet er echt geen 28% vet vanaf, maar de buik blijft h-o-p-e-l-o-o-s.
Maar goed, ik geef niet op en blijf er aan werken door gezond te blijven eten, te trainen en EC & Y op verantwoorde wijze in te nemen.

Espi
 
Proficiat meid !!! dat is een hele vooruitgang :thumb:

Groet Smalluser :thumb:
 
goed bezig Espi. ben trots op je en t werkt ook motiverend ipv elke dag te wegen of niet
 
Ja, maar dat wegen moet ook geen obsessie worden... sinds ik een fraaie digitale weegschaal heb, moet ik me ervan weerhouden niet vaker dan 1x per dag er op te gaan staan.

Het is maar goed, dat ik krachttraining gewoon erg leuk ben gaan vinden en merk dat anders eten dan vroeger me gewoon goed doet. Dan ben je niet zo extreem gefocust op 'centimeters en kilogrammen', dat kan nooit goed zijn.

Espi
 
Go espi !!!
 
Super! moet je ook foto's van vorig jaar erbij zetten, dan kunnen we helemaal goed het verschil zien, zal zeker een hele verbetering zijn, ga zo door!
 
Een poseerfoto van vorig jaar heb ik uiteraard niet, pas van oktober toen ik alweer 5 kg minder woog. Maar omdat ik in april een paar daagjes op fietsvakantie ben geweest in de vrieskou van de Frans-Italiaanse Alpen met 2 anderen, heb ik nog wel een uiterst onflatteuze foto om het verschil aan te geven.

Espi
 
Heel goed espi!
Je hebt echt veel doorzettingsvermogen :thumb:
 
prima prestatie van je Espi!

:thumb:
 
Nette prestatie espi,
We wachten je foto's af.
 
Goed resultaat! Hierdoor heb je ook de motivatie om verder te gaan!

Gr. J
 
Heel Goed Trots op je :P:D
 
goed zo Espi! Keep focussed and work hard!

greetz,
Luca
 
Way to go girl!!!


:) :lifter: :thumb:

perfecte resultaten, al die inspanningen worden rijkelijk beloond, moet wel een erg goed gevoel geven! Post snel je pic's!!!
 
Zeker goed prestatie, ben benieuwd naar de pics :thumbs:
 
Blijf van de weegschaal en vetmeter af.
Vertrouw op de spiegel, je omgeving en je kleren. (voor de zoveelste keer, maar ja wie ben ik)
Je mag dan wel 27.6% zijn maar als dat er uitziet als 20% denk ik dat je meer hebt bereikt als "alleen maar onder de 28%" komen.
 
Inderdaad, gewoon 1x in de maand (hooguit 1x in de week) even wegen als je dat echt wilt.

Als je nu al van 38 naar minder dan 28% gegaan bent zal je zoiezo nog veel meer vet kwijt raken komend jaar, misschien zit je dan wel rond de 20%!

Als je maar gewoon gezond blijft eten en lekker sporten natuurlijk ;)
 
Nou ja.. de kenners zullen het misschien wel kunnen zeggen, ik in ieder geval niet.
Metertjes zijn onbetrouwbaar, maar toch...
Voor wat het waard is: in 1999 is 3 maanden na Parijs-Brest mijn vet% vastgesteld op 33% met een Tanita-meter.. erg gênant omdat het bij een lezing over training voor wielrenners ging en ik gelijk over de tong ging!

In maart heb ik 5USD gedokt voor een huidplooimeting (zelfde denk ik als ik net besteld heb) en er kwam toen 30% uit.

Haha, de wat 'strakkere' kleding zoals spijkerbroeken passen allang niet meer. Meet wel elke zondag met een meetlint op: meten is weten! Bezit eigenlijk maar heel weinig kleding en een grote spiegel heb ik niet eens!

Ik wacht overigens met smart op de resultaten van het bloedonderzoek naar glucose- en cortisolwaarden.

Espi
 
Back
Naar boven