Fitness Seller

Hoera: mijlpaal bereikt! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Bodybuilder/fitnesser zonder spiegel?
Zelfde als sprinter zonder stopwatch, zwemmer zonder water etc
 
Uh ja.. heb dus behalve spiegel- ook kledingfobie.. als je mijn worst pic ziet snap je waarom :( Voel me nog steeds geen BBster hoor. Gewoon fietser, die bijna verslaafd is geraakt aan KT.

Ditmaal zien jullie dus ook mij zonder zwarte blokjes etc.. in al mijn lelijkheid ;). Nou ja.. Wateengedoe en ik zijn met het mooie weer 's avonds om 9 uur naar buiten getogen en hebben in het gras wederzijds fotootjes geschoten.. viel me pas later op dat het etiketje van dat voor de gelegenheid opgestroopte broekje naar buiten was gaan hangen.. heb dus geen bikini en het gestolen badpak (met de fiets verdwenen) is nog niet vervangen.. zo vaak zwem ik niet (meer).

Espi
 
Laatst bewerkt:
OK.. hier zijn dan de beloofde fotootjes en nu zien jullie dan de echte onafgeplakte Espi
Voor de hele ongecensureerde collectie, surfen naar: http://www.pbase.com/espi/20030616espi

linkerbeen van opzij
[Abeelding niet meer beschikbaar]

linkerbovenbeen van opzij
[Abeelding niet meer beschikbaar]

linkerkuit van opzij
[Abeelding niet meer beschikbaar]

achterkant dbl biceps

[Abeelding niet meer beschikbaar]

en

most muscular .. (heet dat zo???)

[Abeelding niet meer beschikbaar]

o ja de biceps nog

[Abeelding niet meer beschikbaar]


De buik is nog steeds hopeloos dus daar ga ik hier niets van laten zien.. je moet zelf maar naar de rest gaan kijken. Niet schrikken van die laatste foto.. ik ben het echt. Die foto is genomen op 5 april 2002 (en wel om 1733 uur voor de muggenzifters)

Maar ik ben toch wel dik tevreden, zeker als je naar die erge foto kijkt van 14 maanden geleden. Enne.. ik geloof dat er waarempel vleugeltjes beginnen te groeien.. hieperdepiep. Zal nog wel sneller gaan nu ik het op mijn heupen heb gekregen en 3x per week wil gaan chinnen voor mijn rug.

Espi

PS: dat broekje ziet er niet uit..heb geen bikini en dus in bh en sportbroekje geschoten.. ff niet op letten!
PS2: heb nog eens heel aandachtig naar een oude rugfoto gekeken en daar had ik die vleugeltjes ook al. Ik wist geeneens dat ik ze had! Ze waren helemaal verstopt onder het vet.. dat krijg je als je nooit veel in de spiegel kijkt :D.
 
mooie vooruitgang Espi

je benen zijn duidelijk je pluspunt, maar dat wist je zelf ook al wel :D

in je onderarmen zit duidelijk "power" in maar vind ze zeker niet te fors ofzo

en dan je gevreesde buikje... daar zul je nog even aan vastzitten maar ik ben zeker dat het met de maanden nog gaat slinken hoor


zo blijven doorgaan en over 6 maanden nog maar eens foto's posten

:thumb:


Bart, die vind dat Espi echt wel mooie benen heeft
 
Er zijn nog een paar fotootjes aan pbase toegevoegd.

In plaats van te jojo-en als gevolg van lijnen, jojo ik al naar gelang ik wel/niet veel sport (lees: fiets) . Sinds 1994 ben ik tussen 68 en 85 kg heen en weer gegaan.
Met helemaal niet sporten kom ik uit op 85 kg.
Met weinig sporten kom ik de winter op 78-82 kg
Met veel sporten kom ik 's zomers op 70-75 kg.
Met extreem veel sporten , zoals toen in 1997 toen ik 17.000 km reed, kwam ik op 68 kg. Onder die 68 kg is zonder hulpmiddelen niet heen te breken. Zelfs niet met een fatsoenlijk dieet ben/was ik bang. Ook nu merk ik dat het gewicht pijlsnel omhoog kan schieten richting 70kg grens.

De extra foto's in pbase zijn van:
- 6 oktober 2002 (start op 80 kg) frontaal
- 23 november 2002 (gezakt naar 73kg) rug dbl biceps
- 15 en 17 september 2001 (ws op 68-70kg?) na 3000 km fietsen in Frankrijk. Genomen in de buurt van Briançon op resp. Col d'Izoard en nabij Col du Galibier. Getoonde foto is bij de plaque van 'Crête des Alpes'.

[Abeelding niet meer beschikbaar]

Op 17 september begon het te sneeuwen en ik vermoed dat 1-2 dagen later de bergpas niet meer te 'nemen' was.
Ook die 'worst pic' is in die omgeving van Briançon genomen, onderweg van Briançon naar Fenestrelle. Berekoud was het toen weer... brrrr. Frappant dat je in 7 maanden tijd 15 kg kunt aankomen! :grumble:. En afvallen! :yes:

Espi
 
Zooww, best een behoorlijke verbetering, ten eerste zit overal veel meer vorm in. die most muscular daarop zie je in feite de bovenkant helemaal en daar zit echt goede vorm in. je hebt btw extreme kuiten zeg brrrr... je zwakke plek is idd. je buik en je kont mag wat vanaf.. maar er is duidelijk verbetering met de vorige foto's.. als je nou dat vet% wat omlaag kan krijgen nog, wat gewoon gaat lukken, de aanhouder wint, let op hoe de spieren zich dan gaan aftekenen.. succes en ga zo door!!
 
Super goede resultaten Espi! Ziet echt ongelofelijk veel verschil met je oudere foto's! Vooral je benen en billen zijn gekrompen en hebben een mooiere vorm gekregen! Ghehehe, wat een trotse blik heeft ze op d'r fietsje in de bergen he :)

Ga zo door! :thumbs:
 
Na ja... de Fransen staan bekend als vleiers.. toen ik in augustus in de Pyreneeën de Col de Madeleine beklom kreeg ik het bekende koninginne(n)handje door het terugzwaaien naar aanmoedigende (Franse) toeristen :D

Espi
 
Keep on going en let niet zo op de weegschaal :D je komt er wel !
 
Valt me nu pas op dat die dubbele biceps helemaal verkeerd gedaan is.. er zit geen piek in: volgende keer de hand verder indraaien... poseren vom je spiertjes te laten zien is moeilijker dan je denkt (en zeker als het buiten is en je je toch al wat opgelaten voelt)!

Dus... die biceps is echt wel wat groter dan op de foto's!

Espi
 
Goede progressie, ik ga overigens deze zomer ook proberen om bergen op de fiets te bedwingen, 2 weekjes mountainbiken in zwitserland! :)
 
Back
Naar boven