AndroidHealthClinic

Hoesjes laten uitprinten super kwaliteit

Bezoekers in dit topic

Big Steve

Ripped Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
8 feb 2003
Berichten
3.963
Waardering
5
Ik heb 86 dvd hoesjes (3,5MB plaatjes) en die wil ik graag laten uitprinten maar dan super kwaliteit. Iemand enig idee waar ik dit kan doen en wat dit kost?

Grts Steve
 
Dat zou ik ook graag willen weten aangezien alleen zwarte hoesjes nu wel vervelend beginnen te worden...

Dus iemand met een idee laat het ons weten :D
 
Misschien met Nero Coverdesigner?

Ben het niet zeker...
 
Dat is hoe je het kan uitprinten, daarmee kan het iig wel jah..

Maar ze zoeken een plek waar ze het kunnen laten printen, dat weet ik zo niet.. Denk gewoon een printshop niet, zijn genoeg te vinden in steden
 
SiRoj zei:
Dat is hoe je het kan uitprinten, daarmee kan het iig wel jah..

Maar ze zoeken een plek waar ze het kunnen laten printen, dat weet ik zo niet.. Denk gewoon een printshop niet, zijn genoeg te vinden in steden


Ah,ok,ik had verkeerd gelezen,sry:cool:

Misschien kan je het bij de fotograaf in de buurt proberen?
 
een vriend van me heeft een printer waarmee hij het op de cd/dvd zelf uitprint, dus niet op papier of wat dan ook, ik ken het verschil tussen echt en gekopieert niet meer vinden. zal aan hem vragen wat het is en hoeveel het kost
 
Zou gewoon naar een fotowinkel/drukwinkel ofzo gaan. Hier bij mij in de buurt zit een zaakje waar ze ook op drinkmokken printen enzo, en daar kan je ook je foto's brengen voor vergroting e.d. Die printen alles uit, en met professionele apparatuur. Is nog niet eens zo duur volgens mij.

Gewoon drukwinkeltje zoeken lijkt me het beste.

Ik neem niet aan dat zelf uitprinten geen optie is? Koop anders in ieder geval fotopapier van de Aldi. Very cheap, maar echt supermooi. Ik print daar altijd mijn covers op uit. en ze zijn echt niet van echt te onderscheiden.

Toen ik nog stage liep bij een bedrijf hadden we in het magazijn onze eigen printers, echt van die bakken van 2 meter lang en 1,5 meter hoog ofzo. Daar kwam het haarscherp uit, was echt perfect. Beetje dik papier, beetje glans, en printen maar. Af en toe eens een zakkie snoep geven aan de gasten van het magazijn, en dan sneden zij ze nog voor me uit ook :D
 
The Rock zei:
Zou gewoon naar een fotowinkel/drukwinkel ofzo gaan. Hier bij mij in de buurt zit een zaakje waar ze ook op drinkmokken printen enzo, en daar kan je ook je foto's brengen voor vergroting e.d. Die printen alles uit, en met professionele apparatuur. Is nog niet eens zo duur volgens mij.

Gewoon drukwinkeltje zoeken lijkt me het beste.

Ik neem niet aan dat zelf uitprinten geen optie is? Koop anders in ieder geval fotopapier van de Aldi. Very cheap, maar echt supermooi. Ik print daar altijd mijn covers op uit. en ze zijn echt niet van echt te onderscheiden.

Toen ik nog stage liep bij een bedrijf hadden we in het magazijn onze eigen printers, echt van die bakken van 2 meter lang en 1,5 meter hoog ofzo. Daar kwam het haarscherp uit, was echt perfect. Beetje dik papier, beetje glans, en printen maar. Af en toe eens een zakkie snoep geven aan de gasten van het magazijn, en dan sneden zij ze nog voor me uit ook :D

hahaha dat is geweldig, ja ben nu druk op zoek maar kan nog niets vinden.
Zelf uitprinten is geen optie anders moet ik eerst een beter printer aanschaffen want die Lexmark X2350 van mijn is niet geweldig.
 
Kijk je wel uit als je op de markt gaat staan met die DVD's?:D
 
Marcellllll zei:
Kijk je wel uit als je op de markt gaat staan met die DVD's?:D

:roflol: nee man is allemaal netjes voor mijzelf
 
Oké wie gaat ze voor mij uitprinten :D laat maar weten wat het kost :)
 
Big Steve zei:
Oké wie gaat ze voor mij uitprinten :D laat maar weten wat het kost :)

Ze maken reclame voor zoon bedrijf: multicopy.nl. daar stuur je het heen en komen het als het klaar is thuis bezorgen.
 
jordy zei:
Ze maken reclame voor zoon bedrijf: multicopy.nl. daar stuur je het heen en komen het als het klaar is thuis bezorgen.

uh..... laat maar weten wat het kost :D

Thnx dude voor je reactie zal eens kijken wat ik daarmee kan doen, karma onderweg
 
Big Steve zei:
uh..... laat maar weten wat het kost :D

Thnx dude voor je reactie zal eens kijken wat ik daarmee kan doen, karma onderweg

Geen probleem gozer.
 
Big Steve zei:
Oké wie gaat ze voor mij uitprinten :D laat maar weten wat het kost :)

Niemand?
 
Hmm.. om hoeveel covers gaat het?
 
86 staat in de eerste post.
 
:o

Een vriend van me werkt bij een professioneel printbedrijf en kan dus allemaal zooi uitprinten. Ik laat eerst even zelf m'n 50+ hoesjes uitprinten en dan laat ik je wel weten hoe het is gegaan en komt jouw zooi ook nog wel aan bod (indien nodig).

Kost je waarschijnlijk geen drol. De verzendkosten van het pakketje met covers, plus nog wat extra's voor die kerel denk ik.
 
Back
Naar boven