Fitness Seller

Hoesten na test-e injectie (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

PrikjeHierPrikjeDaar

Cool Novice
Lid geworden
30 apr 2020
Berichten
40
Waardering
7
Net weer een test-e injectie gezet in mijn glute (1 ml van 250mg), en ik merk vaak (dus niet altijd) dat ik vrijwel direct na het injecteren een lichte hoestbui voel opkomen. Het begint met een soort kriebel in mijn keel en ik krijg het ook iets benauwder. De ene keer is het minder heftig, en de andere keer heb ik er meer last van tot aan dat ik letterlijk een paar minuten lang lig te hoesten. Gelukkig komt dat laatste wel minder vaak voor, maar die kriebel en dat gevoel dat ik moet hoesten heb ik bijna elke injectie.

Ik aspireer altijd, zo ook net. Ik krijg netjes een luchtbel te zien en begin dan rustig te injecteren. Als ik de naald eruit haal komt er geen bloed uit. Hooguit een druppel. Ik had bijvoorbeeld net totaal geen bloed na het injecteren toen ik de naald eruit haalde. De naald is ook niet heel lang, slechts 19mm. Dus heel diep zit ik ook weer niet.

Ook natuurlijk al het een en ander opgezocht. Maar de reacties waren nog al uiteenlopend. Het lijkt me ook niet dat ik elke keer in een ader of bloedvat zit, omdat ik ook altijd een luchtbel krijg bij het aspireren?

Het is niet dat ik me er echt druk om maak, maar ben wel benieuwd of er inmiddels andere ideeën of inzichten zijn hierover?

Het spul is wat ik gebruik is niet echt UGL. Het is jammer dat ik hier niet zomaar de naam over de Balk kan gooien. Het heeft in elk geval een paarse cap op de vial.
Met andere woorden, ik heb er wel vertrouwen in dat het echt test-e is...

Waar kan het aan liggen? Iemand een idee?
 
Heb het zelf paar keer gehad maar zo’n hoestbui kan geen kwaad hoor
 
Je raakt waarschijnlijk toch elke keer iets, prik eens ergens anders eventueel.
 
Niet druk om maken.
 
Het is ook niet dat ik me er druk om maak. Ben meer benieuwd waar het door komt.

Het kan aan mijn gebrekkige techniek liggen, aan de hoeveel BA die in de olie is verwerkt of wat dan ook.

Ik verander wel steeds van linker en rechter glute, en probeer daar steeds ook weer een net iets andere plek te vinden. Maar heb steeds het zelfde resultaat om de een of andere reden.
 
Heb ik ook een periode gehad , maar dan steeds met tren .
andere spot zoeken.
 
Denk dat je te dicht op een adertje zit. Meer naar de zijkant pakken helpt bij mij. Goed spannen, daar waar je glute omhoog komt zetten, ontspannen en dan op die plek prikken midden op het topje :)
 
Denk dat je te dicht op een adertje zit. Meer naar de zijkant pakken helpt bij mij. Goed spannen, daar waar je glute omhoog komt zetten, ontspannen en dan op die plek prikken midden op het topje :)

Dank voor de tip. Ben benieuwd. Ik heb het ook wel regelmatig, maar maak mij er nooit zo druk om.
 
Back
Naar boven