AndroidHealthClinic

Hoesten na uithalen van spuit (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Cronaldo77

Cool Novice
Lid geworden
19 mrt 2019
Berichten
49
Waardering
7
hallo,

WK1-2 : 1ml tren e 1ml test e per week.
WK3-4-5 : 2ml tren e 2ml test e per week.
+ anavar 40mg elk dag.

Ik zit nu in mijn week 5 gisteren laatste spuitje laten zetten in de bil voor deze week.
Maar hoe ze de spuitje uithaalden moest ik keihard 3-4 minuten lang hoesten ?
Wat is dit ?

zal ik mijn dosis verlagen ? zal ik anders 2ml test 1ml tren doen per week ?
week 8 of week 10 ben ik van plan om te stoppen.

Ik heb deze week ook mijn bloed laten afnemen, alles was oke nieren lever etc,... alleen cholestorol was iets hoger.

alvast bedankt voor jullie hulp!
 
hallo,

WK1-2 : 1ml tren e 1ml test e per week.
WK3-4-5 : 2ml tren e 2ml test e per week.
+ anavar 40mg elk dag.
500 tren / 600 test pw?

Het hoesten google “tren cough”

Toevallig nog meer sides van je kuur/dosering? Nachtzweet, korter lontje, krachttoename, bloeddruk flink verhoogd, slaap uren sterk verminderd, etc?
 
500 tren / 600 test pw?

Het hoesten google “tren cough”

Toevallig nog meer sides van je kuur/dosering? Nachtzweet, korter lontje, krachttoename, bloeddruk flink verhoogd, slaap uren sterk verminderd, etc?
Nachtzweet heb ik, korter lontje nog niks.
Krachttoename is gestegen.
Bloeddruk was perfect volgens de dokter.
Slaap uren nog steeds hetzelfde.
Eigenlijk heb ik nog geen side effects gehad tot deze harde hoest
 
Is mijn eerste kuur , ben van 87kg na 93-94 gegaan in 5 weken tijd.
Maar nu weet ik niet of tren zal verlagen? En test nog verder op 2ml.

En 8 of 10 weken weet ik ook nog niet
 
Is mijn eerste kuur , ben van 87kg na 93-94 gegaan in 5 weken tijd.
Maar nu weet ik niet of tren zal verlagen? En test nog verder op 2ml.

En 8 of 10 weken weet ik ook nog niet
Wel echt dom AF ben je om dit als eerste kuur te doen. Heb je wel een bloedwaarde onderzoek vooraf gedaan en check je wekelijks je bloeddruk aangezien je het bij de dokter deed, maar niet elke weer daar heen kunt. Gebruik je wel supps om je organen bij te staan aangezien met bovenstaande doseringen je jezelf echt flink verziekt van binnen.

Voeding wel optimaal? Kcal / macros? Training split? Met alleen die test had je al hetzelfde resultaat kunnen boeken zonder de tren erbij…

Hopelijk overleef je het, succes verder.
 
Wel echt dom AF ben je om dit als eerste kuur te doen. Heb je wel een bloedwaarde onderzoek vooraf gedaan en check je wekelijks je bloeddruk aangezien je het bij de dokter deed, maar niet elke weer daar heen kunt. Gebruik je wel supps om je organen bij te staan aangezien met bovenstaande doseringen je jezelf echt flink verziekt van binnen.

Voeding wel optimaal? Kcal / macros? Training split? Met alleen die test had je al hetzelfde resultaat kunnen boeken zonder de tren erbij…

Hopelijk overleef je het, succes verder.
Op mijn eten let ik niet op, alleen eiwitten hou ik hoog.
Vooraf heb ik mijn bloedwaardes niet laten controleren.

nu het toch is gebeurt, in 5weken heb ik 8ml tren 8ml test binnen gekregen.
Zal ik nu tren verlagen, en test zelfde doen ?
dus mijn laatste 1ml tren, op week 6. en verder gewoon met test 2ml per week tot week 8 of 10 ?
 
Op mijn eten let ik niet op, alleen eiwitten hou ik hoog.
Vooraf heb ik mijn bloedwaardes niet laten controleren.

nu het toch is gebeurt, in 5weken heb ik 8ml tren 8ml test binnen gekregen.
Zal ik nu tren verlagen, en test zelfde doen ?
dus mijn laatste 1ml tren, op week 6. en verder gewoon met test 2ml per week tot week 8 of 10 ?
Niet lullig bedoeld, maar je bent wel echt uitermate dom bezig. Je doet echt een behoorlijk zware kuur en je houd je voeding niet eens bij, waar eigenlijk ALLES om draait. Het gewicht wat je nu bent aangekomen is puur vocht en je raakt echt alles weer kwijt binnen x aantal maanden. Je verstand is gewoon niveau dommerik en je helpt jezelf goed de vernieling in met deze aanpak. Wist wel dat er dommeriken bestonden, maar 500mg tren pw met jou kennis is wel weer een hoogtepunt.

Mijn advies is accuut stoppen zodat je de schade beperkt.
 
Niet lullig bedoeld, maar je bent wel echt uitermate dom bezig. Je doet echt een behoorlijk zware kuur en je houd je voeding niet eens bij, waar eigenlijk ALLES om draait. Het gewicht wat je nu bent aangekomen is puur vocht en je raakt echt alles weer kwijt binnen x aantal maanden. Je verstand is gewoon niveau dommerik en je helpt jezelf goed de vernieling in met deze aanpak. Wist wel dat er dommeriken bestonden, maar 500mg tren pw met jou kennis is wel weer een hoogtepunt.

Mijn advies is accuut stoppen zodat je de schade beperkt.
ja maar ik heb geen 500mg tren gepakt ?
mijn 200mg dosis van tren zit nu pas op zijn einde ?
 
ja maar ik heb geen 500mg tren gepakt ?
mijn 200mg dosis van tren zit nu pas op zijn einde ?
Ok, alles komt goed.

Tren E = 250mg / ML (tren A de snelle esther is 100mg/ 1 ML)
2ml wat jij gebruikt pw is dus 500mg
 
Hoeveel mg per ml zijn jouw test en jouw tren dan gedoseerd?
 
Ik begrijp niet hoe jullie aan 500mg en 400mg komen is toch een busje van 250 en 200mg ?
Die tren is 200mg/ml. Wat betekent: er zit 200mg trenbolone enanthaat opgelost in iedere milliliter vloeistof.
Als jij dus 2 milliliter per week injecteert. Injecteer jij dus 2x200mg = 400mg.
 
Die tren is 200mg/ml. Wat betekent: er zit 200mg trenbolone enanthaat opgelost in iedere milliliter vloeistof.
Als jij dus 2 milliliter per week injecteert. Injecteer jij dus 2x200mg = 400mg.
Dus dat is dan te hoog?
zoals ik al eerder zei,
WK1-2 : 1ml tren e 1ml test e per week.
WK3-4-5 : 2ml tren e 2ml test e per week.
+ anavar 40mg elk dag.

wat zal ik voor week 6-7-8-9-10 doen ?
 
wat zal ik voor week 6-7-8-9-10 doen ?
Stoppen, aangezien je verstand 0.0 is en je jezelf serieus wat schade “kan” toebrengen die onherstelbaar is.

Drop eens een fysiek foto voor je kuur/nu
 
Stoppen, aangezien je verstand 0.0 is en je jezelf serieus wat schade “kan” toebrengen die onherstelbaar is.

Drop eens een fysiek foto voor je kuur/nu
zal voor deze avond zijn, ben op werk.
 
Back
Naar boven