Fitness Seller

Hoevaak drinken jullie alcohol? (1 bezoeker)

Hoe vaak drinken jullie alcohol? Mag ook een verklaring bij waarom.

  • Nooit

    Stemmen: 25 33,3%
  • Heel af en toe ( 1 of 2x per maand)

    Stemmen: 14 18,7%
  • Af en toe ( 3 of 4x per maand)

    Stemmen: 6 8,0%
  • Regelmatig ( paar drankjes per week)

    Stemmen: 13 17,3%
  • Weekend zuiper (elk weekend naar de klote)

    Stemmen: 6 8,0%
  • Elke dag

    Stemmen: 5 6,7%
  • Anders namelijk.

    Stemmen: 6 8,0%

  • Totaal stemmers
    75

Bezoekers in dit topic

Om de week half flesje Rye whiskey puur, wel samen met de vrouw.
Maar ga het nog 1weekend doen en dan wil ik stoppen met alcohol omdat ik nog serieuzer met BB bezig wil zijn.

Maar Rye whiskey is wel heel lekker vind ik.
 
Om de week half flesje Rye whiskey puur, wel samen met de vrouw.
Maar ga het nog 1weekend doen en dan wil ik stoppen met alcohol omdat ik nog serieuzer met BB bezig wil zijn.

Maar Rye whiskey is wel heel lekker vind ik.

en daarna lekker stout doen zeker :hornyna:
 
Ja, blauw pilletje erin en gaaaan.

Maar soms is de plee mn enigste verzetje van de avond🤣
 
Zal wel de leeftijd zijn maar wat is G? Moet daar nog H & B bij?
Denk het wel ja, snap niet waarom je voor dat spul zou gaan, 4fmp is veel plezanter, je staat strak maar je bent er gewoon bij, geen wazigheid, ken geen betere partydrug, fijne herinneringen.
 
Snel even de hond laten plassen in het park, ken ik gelijk ook 🤣 anders word het helemaal niks idd😆
Lijkt me wel eens grappig om te proberen, waar haal je zoiets? (asking for a friend)
 
Zou het verder niet weten, volgens mij niet vrij verkrijgbaar.
Maar let wel, je bent zo 3 a 4 uur verder voor die gaat liggen, dus wel beetje tactisch timen( niet dat je nog naar de winkel moet ofzo🤣)
 
Laatst bewerkt:
Denk het wel ja, snap niet waarom je voor dat spul zou gaan, 4fmp is veel plezanter, je staat strak maar je bent er gewoon bij, geen wazigheid, ken geen betere partydrug, fijne herinneringen.
4 fmp nooit meer voor mij. Geeft geen wazigheid maar ik heb 3 dagen wakker gelegen. Heb 3 bommetjes genomen in totaal 500mg op 5-6uur. Heb 3 dagen wakker gelegen. Heb dan liever nog pep of ephedrine!
 
Na rico zijn gevecht niet meer. Doet wonderen cutten gaat beter. Met alcohol winny niks 😆
 
4 fmp nooit meer voor mij. Geeft geen wazigheid maar ik heb 3 dagen wakker gelegen. Heb 3 bommetjes genomen in totaal 500mg op 5-6uur. Heb 3 dagen wakker gelegen. Heb dan liever nog pep of ephedrine!
Ja ik weet wat je bedoelt, met 4fmp op kan je je zelf beter volgen omdat je scherper bent, zo ook je zintuigen en gedachten, ik wist precies waar de piek zat en wanneet het afnam, eenmaal tegen het einde ben je de euforie voor een groot deel kwijt maar je voelt je nog steeds helemaal actief. Ik sliep ook niet. Weet wel dat mijn concentratie en focus sterk was, het is een hele aparte wijze van strak staan.
 
Sinds ik ben gaan drinken wekelijks, ben ik sterker dan ooit geworden. Snap er niks van.
 
Denk het wel ja, snap niet waarom je voor dat spul zou gaan, 4fmp is veel plezanter, je staat strak maar je bent er gewoon bij, geen wazigheid, ken geen betere partydrug, fijne herinneringen.
Is 4fmp niet net zo katabool als speed en xtc? Zoiezo is het niet slapen erdoor dan wel katabool. Denk dat g 1 van de enige spiervriendelijke drugs is, dat is de reden waarom mensen (bodybuilders) g gebruiken je slaapt goed breekt geen spieren af en dag erna heb je nergens last van dus kunt gewoon lekker trainen.
 
Is 4fmp niet net zo katabool als speed en xtc? Zoiezo is het niet slapen erdoor dan wel katabool. Denk dat g 1 van de enige spiervriendelijke drugs is, dat is de reden waarom mensen (bodybuilders) g gebruiken je slaapt goed breekt geen spieren af en dag erna heb je nergens last van dus kunt gewoon lekker trainen.
Van G word je wazig, ik haat die wazigheid, bepaalde mensen vinden dat leuk maar geef mij maar strak en scherp.
 
Back
Naar boven