AndroidHealthClinic

Hoevaak drinken jullie alcohol? (1 bezoeker)

Hoe vaak drinken jullie alcohol? Mag ook een verklaring bij waarom.

  • Nooit

    Stemmen: 25 33,3%
  • Heel af en toe ( 1 of 2x per maand)

    Stemmen: 14 18,7%
  • Af en toe ( 3 of 4x per maand)

    Stemmen: 6 8,0%
  • Regelmatig ( paar drankjes per week)

    Stemmen: 13 17,3%
  • Weekend zuiper (elk weekend naar de klote)

    Stemmen: 6 8,0%
  • Elke dag

    Stemmen: 5 6,7%
  • Anders namelijk.

    Stemmen: 6 8,0%

  • Totaal stemmers
    75

Bezoekers in dit topic

B.HvH

Novice
Lid geworden
10 okt 2021
Berichten
11
Waardering
12
Lengte
1m84
Massa
97kg
Even een peiling puur uit interesse. Graag lust ik nog wel graag een sapje, maar drink minder omdat ik denk dat het m’n prestaties tegen zal werken.
 
Elke week bijna
 
Nooit.
Ben degene die nog altijd Kidibul krijgt op feestjes :eyes:
 
Meestal niks. In bepaalde gezelschappen doe ik wel mee. Maar meestal niet meer dan stuk of 2 a 3.
 
Paar keer per jaar, vind normaal alcohol 10x niks. Maar als ik eraan begin ga ik door tot het einde en ben ik de dag erna ook niks meer waard:roflol:
 
Nu toevallig omdat ik geen g meer heb. Wat een fuckin beta shit is dit. Weed en alcohol zijn voor zwervers en hippies.
Ik vind alcohol en g wel wat op mekaar lijken, alleen g doseren is fucked up! Heb snel dat ik te weinig neem en bijna niks voel en teveel loop ik weer te slapen ergens op de bank:roflol: moet er zowiezo iets van pep bij hebben dan. laatste keer alleen g gedaan met een maat en die heeft me meerdere keren wakker moeten maken leuk man! :roflol:
 
Nooit,

Cola zero voor mij 💁‍♂️
 
Alleen op festivals concerten enzo en dan tot het gaatje. Verder hoogstens een pilsje voor de sfeer op verjaardagen enzo. Vind bezopen lui meestal maar niks.. als je nog jong bent zou ik zeggen leef je eerst lekker uit, je wordt snelgenoeg n ouwe lul
 
3 of 4 x per maand is af en toe :roflol:

maar dit is verschillend, in de zomer wat meer...laatste drankje is denk ik alweer zo'n 2-3 maanden geleden.
 
Niet om hardcore te zijn oid maar echt nooit. Niet op verjaardagen, niet op feestdagen. Echt 0,0 behoefte aan die shit.
 
1 a 2 x per jaar (vroeger, als in 15 jaar geleden, 3 a 4 x p week🙃)
 
3 jaar geleden 7 x per week, 2 jaar geleden 3x per week, 1 jaar geleden 2x per week, en vanaf dit jaar 1x per week, en vanaf volgende week hopelijk gewoon niet meer
Ik hou het ook niet bij 1 drankje overigens :o
 
Eens per week / per twee weken een lekker speciaalbiertje
 
Back
Naar boven