AndroidHealthClinic

Hoevaak drinken jullie alcohol? (1 bezoeker)

Hoe vaak drinken jullie alcohol? Mag ook een verklaring bij waarom.

  • Nooit

    Stemmen: 25 33,3%
  • Heel af en toe ( 1 of 2x per maand)

    Stemmen: 14 18,7%
  • Af en toe ( 3 of 4x per maand)

    Stemmen: 6 8,0%
  • Regelmatig ( paar drankjes per week)

    Stemmen: 13 17,3%
  • Weekend zuiper (elk weekend naar de klote)

    Stemmen: 6 8,0%
  • Elke dag

    Stemmen: 5 6,7%
  • Anders namelijk.

    Stemmen: 6 8,0%

  • Totaal stemmers
    75

Bezoekers in dit topic

Praktisch ieder weekend wel. Alleen de laatste weken word ik elke keer strontmisselijk, ook al ben ik niet dronken. Zo had ik gister een feest en wel wat gedronken, prima aangeschoten, en na 12en nog even gaan afteren. Geen alcohol meer gehad en om 0300 vanuit het niets weer hartstikke misselijk en moeten kotsen. 3e weekend op rij :roflol:

Misschien toch maar eens stoppen en alleen nog maar sporadisch speciaalbier drinken.
 
Echt zelden, gemiddeld 1 a 2 glazen p/m. Vind alcohol een legale kutdrug.
 
Geen alcohol. Alleen water en in het weekend eens een blikje red bull zero of cola zero
 
Ik vind alcohol en g wel wat op mekaar lijken, alleen g doseren is fucked up! Heb snel dat ik te weinig neem en bijna niks voel en teveel loop ik weer te slapen ergens op de bank:roflol: moet er zowiezo iets van pep bij hebben dan. laatste keer alleen g gedaan met een maat en die heeft me meerdere keren wakker moeten maken leuk man! :roflol:
Mwah, wellicht qua wazigheid, maar ik word van G toch wel euforischer dan van alcohol. En ja true, tijdje geleden had ik ook te veel op en lag ik op grond te spartelen. Letterlijk aan het vechten voor mijn leven. Alsof ik een epileptische aanval kreeg. Was niet zo'n prettige ervaring.

Overigens is G toch ook veel leuker om te doen met een vrouw dan met je maat.
 
Elke dag een fles goede wijn (Zuid Afrika of Australië), paar lekkere Belgische biertjes zoals Westmalle Tripel en misschien nog een likeurtje. Van roken ga je pas echt dood.
 
Screenshot_20211108-131445_Chrome.jpg
Als je moeilijke eter bent easy kcals ook.
3 flesjes pd in de zomer in de weekenden wat meer.
Dat icm 2gr+ blast nogsteeds prima fysiek hele zomer lang.
Gewoon zorgen dat je meer anabool bent dan katabool!!1 quickmathss.
 
Als ik op sustanon sta drink ik serieus . Normaal drink ik nooit. Mazr op anabolen duw ik er graag jack daniels door en een litertje bier . Als ik niet kuur . Raar maar waar drink ik niet . En dat is waar
 
Geen behoefte aan, mis ook niets zowat alles wat doorgaat voor drank is smerig, alleen maar voor het sociale gebeuren begrijp ik het nog maar voor de smaak is het zeker geen gemis. Stoer hoor dat je een bak bier leeg kan drinken, ben je meteen ook de grootste lowlife van de de avond, maar hey alles om indruk te kunnen maken op je nutteloze drinkbuddy's natuurlijk.
 
Geen behoefte aan, mis ook niets zowat alles wat doorgaat voor drank is smerig, alleen maar voor het sociale gebeuren begrijp ik het nog maar voor de smaak is het zeker geen gemis. Stoer hoor dat je een bak bier leeg kan drinken, ben je meteen ook de grootste lowlife van de de avond, maar hey alles om indruk te kunnen maken op je nutteloze drinkbuddy's natuurlijk.
Er zijn toch soorten drank die wel een lekkere smaak hebben?
 
Als ik op sustanon sta drink ik serieus . Normaal drink ik nooit. Mazr op anabolen duw ik er graag jack daniels door en een litertje bier . Als ik niet kuur . Raar maar waar drink ik niet . En dat is waar
Ben je ooit off?
 
Geen behoefte aan, mis ook niets zowat alles wat doorgaat voor drank is smerig, alleen maar voor het sociale gebeuren begrijp ik het nog maar voor de smaak is het zeker geen gemis. Stoer hoor dat je een bak bier leeg kan drinken, ben je meteen ook de grootste lowlife van de de avond, maar hey alles om indruk te kunnen maken op je nutteloze drinkbuddy's natuurlijk.
Het is dan ook een "acquired taste".
 
Nooit ik krijg altijd koppijn van alcohol. En een droge bek.
 
Vrijwel niks. Vind cola lekkerder smaken en de laatste keer dat ik dronken was is denk ik wel 10+ jaar geleden. Voel echt bijzonder weinig van alcohol. Bier in ieder geval.
Nu toevallig omdat ik geen g meer heb. Wat een fuckin beta shit is dit. Weed en alcohol zijn voor zwervers en hippies.
QFT.
 
FB_IMG_1636447567424.jpg
 
In augustus 2013 m'n laatste druppel alcohol op. Still going strong.
 
Ik drink niet meer, als ik het deed was het raki maar dat komt op een gegeven moment ook je strot uit. Nu is het vrij lastig af en toe om zonder raki mezze te nuttigen maar het is niet anders.
 
Ik drink niet meer, als ik het deed was het raki maar dat komt op een gegeven moment ook je strot uit. Nu is het vrij lastig af en toe om zonder raki mezze te nuttigen maar het is niet anders.

Gewoon antipasti bestellen dan. Kan je kiezen uit grappa, limoncello, sambuca, etc... :p
 
Mwah, wellicht qua wazigheid, maar ik word van G toch wel euforischer dan van alcohol. En ja true, tijdje geleden had ik ook te veel op en lag ik op grond te spartelen. Letterlijk aan het vechten voor mijn leven. Alsof ik een epileptische aanval kreeg. Was niet zo'n prettige ervaring.

Overigens is G toch ook veel leuker om te doen met een vrouw dan met je maat.
Zal wel de leeftijd zijn maar wat is G? Moet daar nog H & B bij?
 
Back
Naar boven