Fitness Seller

Hoevaak griptraining (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Gekke Gijs

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
9 mrt 2004
Berichten
1.018
Waardering
1
Ik ben van plan om ook wat gripoefeningen te doen in mijn schema, maar hoe vaak kan ik dat toepassen? Net zoals alle spiergroepen 1 keer in de week of zou ik het ook 2 keer in de week kunnen doen?
 
Ik train m'n grip 4x per week.
 
wat zijn grip trainingen?
 
ik doe 3x per week farmerwalks voor mn grip. (iedere training) Onderarmen bevatten veel slowtwitch vezels, kun je vaak belasten, net als kuiten (imo)
 
Ik belast m'n rug ook 4x per week, dusja :)
 
Grip kun je meerdere keren per week trainen, onderarmen zij vooral slowtwitch en herstellen goed.
Ik train grip als ik rugdag heb, dan moeten je handen al veel houden en aan het einde maak ik ze dan even af met wristcurls of static holds aan de kabel (met zo'n handgreep die kan draaien, is extra zwaar)
En op mijn armendag pak ik onderarmen ook, ik doe ze dus 2 maal per week, maar 3 keer kan denk ik ook nog.
 
Als je een complete griptraining wil doen, zou ik dat op je off days doen. Dus een keer of 3 per week. Verder bestaat een complete griptraining uit meer dan supporting grip! Als je voorbeelden van griptraining wil zien, kan je die in mijn log volgen. Ik ga zelfs vandaag nog een training doen ;)
 
Back
Naar boven