Fitness Seller

Hoevaak kijk jij in de spiegel? (1 bezoeker)

Hoe vaak per dag inspecteer jij je spiegelbeeld?

  • nooit

    Stemmen: 1 1,1%
  • een of twee keer

    Stemmen: 13 14,9%
  • 3 tot 5 keer

    Stemmen: 9 10,3%
  • 6 tot 10 keer

    Stemmen: 10 11,5%
  • 11 tot 20 keer

    Stemmen: 10 11,5%
  • meer dan 20 keer, I'm a freak! :eek:

    Stemmen: 44 50,6%

  • Totaal stemmers
    87

Bezoekers in dit topic

koetje zei:
iedere keer als ik een spiegel voorbijkom.


soms gooi ik mijn shirt uit en maak ik wat poses :o en dat gebeurt een 4-5x per dag


dus ik kom voorbij de 20

:D
 
ik kijk echt wel vaak in de spiegel. Zeker wel meer dan 20 keer per dag.
 
maniac zei:
Ja?

Wat zie je dan?

Mezelf, maar check eigenlijk alleen of mijn kleding goed zit.
 
Yup, I'm a freak :cool:
 
ach ja ik moet eigenlijk ook wel toegeven dat ik in de meeste ruiten kijk hoe ik eruit zie (muscle wise) niet dat ik op mezelf kick maar ik heb nog steeds moeite te geloven dat dat lichaam bij mij hoort :o
 
Ik kijk juist praktisch alleen of mn haar wel goed zit. :D
 
Ik zoek het niet op, maar zowat overal waar ik kom, hangt wel een spiegel. Tja - en als je daar dan toch ineens voorstaat, waarom dan geen vacuumpose of een lat spread?
Ik kijk daarentegen niet in de spiegel naar hoe mijn haren zitten of dat er wellicht een vuiltje op mijn blossige wangetjes zit. Ik heb volgens mij niet eens een kam.
 
ook een spiegelfreak hier :D
 
spiegel en ruitfreak :D
 
koetje zei:
soms gooi ik mijn shirt uit en maak ik wat poses :o en dat gebeurt een 4-5x per dag

hehe, ik zie je al langs een winkelruit lopen, en hoppaa daar gaat het shirt voor een side-chest.
;)
 
20 +, sochtends, savond, ieder bezoek aan de wc (en dat is minimaal 6) en gewoon als ik voor ruiten loop/fiets.
Ben namelijk erg blij met me zefl en kijk er graag naar.

zelf denk ik dat onbewust,, iedereen wel 20+ heeft, want er is altijd wel ene weerspiegeling van een ruit oid waardoor jeje zlef ziet.
 
lionel zei:
hehe, ik zie je al langs een winkelruit lopen, en hoppaa daar gaat het shirt voor een side-chest.
;)


nee maar iemand stopte eens voor de deur en haar auto glimde .
dus koe deed zijn shirt uit en ging zichzelf bekijken .in zo een ruit zie ik er stukken lekkerder uit :o
 
koetje zei:
nee maar iemand stopte eens voor de deur en haar auto glimde .
dus koe deed zijn shirt uit en ging zichzelf bekijken .in zo een ruit zie ik er stukken lekkerder uit :o

hhmmm.. i kdnek dat dat te maken heeft met het feit dat die ruit bol is, waardoor je 2x zo breder lijkt. (sportschool truc:p)
 
Haha, vooral met dit weer heb ik dat erg. Met dit zonnetje erbij is elk raam een makkelijk doelwit om jezelf ff te bekijken. ;) En vaak valt dan mooi de schaduw over je lichaam, zodat 't er wel goed uitziet.
 
Ik ben ook een spiegelhoer and proud of it! Je wilt er toch goed uitzien of niet? Dus kijk je bij elke spiegel hoe je haar zit en of je er wel leuk uitziet mocht er iets leuks voorbijkomen. Tenzij ik fiets dan boeit het me geen reet....
 
Je bent zeker niet alone. Hoe meer je in de spiegel kijkt hoe zelfverzekerder je ervan wordt. ;)
 
Remco - 1977 zei:
Je bent zeker niet alone. Hoe meer je in de spiegel kijkt hoe zelfverzekerder je ervan wordt. ;)

Precies. Je moet gewoon in de spiegel kijken en zeggen "Damn , wat zie ik er toch weer lekker uit!" :D
Als je dat op straat nu ook uitstraalt komt het helemaal goed ;)
 
Hehe nog wel vaker, tíg keer op een dag. Ook tijdens het trainen tussen de sets door, ik moet me vaak beheersen om niet tel-kens uitgebreid te posen.

Daarbij sta ik wanneer ik op de trein wacht meestal precies zó "nochalant te wachten" terwijl ik m'n eigen spiegeling perfect zie, terwijl ik tegelijk een glimp probeer op te vangen van de spiegeling van anderen naast de mijne waarbij ik vergelijk of ik nog wel (veel) huger ben :o

-edit- Of in die donkere bus ruit tijdens het instappen, oefen meteen je coole blik en vergelijk die, en je bruinheid, met die van de sukkels naast en achter je.
 
Back
Naar boven