MuscleMeat

hoevaak per dag schijten jullie.. (1 bezoeker)

Hoe vaak per dag schijten jullie?

  • minders al 1 keer ( dus 1 keer per 2 dagen etc)

    Stemmen: 3 4,1%
  • 1 keer

    Stemmen: 14 19,2%
  • 1-2 keer

    Stemmen: 22 30,1%
  • 2-3 keer

    Stemmen: 30 41,1%
  • 3-4 keer

    Stemmen: 1 1,4%
  • 5-6 keer

    Stemmen: 3 4,1%

  • Totaal stemmers
    73

Bezoekers in dit topic

Originally posted by Floyd
jezus, wat een onzin, alsof je iets kunt met het feit dat een ander vaker drollen draait dan jij. Als je moet dan moet je. En waarom zijn er altijd weer mensen die precies moeten vertellen, hoelaat, hoeveel en hoe ze scheiten. Nu nog een rijtje met herkenbare afvalresten......:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: jongens, jongens, jongens....
Ik zal het de volgende keer ff wegen en het precieze tijdstip noteren, dan laat ik het je weten, OK? :D :p
 
En meten hoeveel voedingsstoffen er nog in zitten.... En die dan weer van je inname afhalen omdat je ze niet gebruikt heb enzo :D

Ik ben bang dat ik straks voorik mn nest in ga voor de 8e keer moet schijten, die kenk niet eens pollen, lol

Maargoed, zo leuk ist niet, je veegt heel je reet schraal man, lang leve het eten.... :o
 
Dan moet je je ouders vragen of ze een bidet installeren.. ;)
 
Originally posted by Esperantisto
Dan moet je je ouders vragen of ze een bidet installeren.. ;)

Ja fijn, water tussen je schrale naad, OUCHHH!!
 
Originally posted by Esperantisto
Dan moet je je ouders vragen of ze een bidet installeren.. ;)
Of vragen of ze van dat zachte wc-papier met luchtkussentjes aanschaffen ipv het gemiddelde studentenhuis-Aldi-schuurpapier waarmee ik mijn kont moet doen ;)
 
Originally posted by wateengedoe2

Of vragen of ze van dat zachte wc-papier met luchtkussentjes aanschaffen ipv het gemiddelde studentenhuis-Aldi-schuurpapier waarmee ik mijn kont moet doen ;)

Whaha, wij hebben gelukkig wel goed wcpapier, ik heb laatst wel gevraagt of ze vochtig wcpapier mee wil nemen voor ast echt te erg word :P

Ik eet trouwens 1 keer in de week bij mijn vader (jaja ouders gescheiden, das hip tegenwoordig) en die heb dus wel dat goedkope 13xgerecyclede wc(schuur)papier en dat is echt een ramp, ben blij dat ik daar maar 1 keer in de week mee veeg :)

WATTUN thread btw, ghahaha :banana:
 
Originally posted by wateengedoe2

Of vragen of ze van dat zachte wc-papier met luchtkussentjes aanschaffen ipv het gemiddelde studentenhuis-Aldi-schuurpapier waarmee ik mijn kont moet doen ;)

Dat spul waar ik laatst me huis mee heb geschuurd bedoel je :D
 
Voor wie geïnteresseerd is.. AH heeft Page in de aanbieding: 2 pakken van 8 rollen voor 4,49 euro.. (bonusaanbieding)
 
hehe, en de pampers??
 
Nee.... ik heb uit de fietsbroeken juist alle pampers weggehaald, dwz de zeem heb ik verwijderd.. ik koop voortaan alleen maar leggings. 't Is beter voor mijn coïtusleven als mijn tere deeltjes niet steeds geplet worden tussen zadel en mijn botten.

Maar nu drink ik nog maar 3 liter per dag.. haal de 15 km zonder stoppen voor een plaspauze ;). Maar hoe ik dat straks in het voorjaar moet doen met 200 - 400 km ritten weet ik nog niet :( Ik weet dat mannelijke ultra-fietsers tijdens RAAM (Race Across AMerica, non-stop wedstrijd van plm 4000 km) vanaf de fiets plassen, maar vrouwen moeten dat nog steeds anders doen.. daar om is het Seana Hogan ook nooit gelukt die wedstrijd te winnen....

Trouwens, vrienden van me zijn in Alabama of zo op de bon geslingerd wegens 'public nudity' toen de man achter de bosjes stopte om even een plasje te doen.. eh, ik heb vrienden die dat open en bloot doen, dat vind ik toch wel een tikje gênant, zeker als er geen wedstrijdelement bij is...

TMI?
 
Laatst bewerkt:
ai, ik slechts 1x per dag en ik dacht dat dat zelfs veel was :(. Blijkbaar bulk ik niet goed genoeg, richtlijnen? ???
 
Originally posted by Esperantisto
Ik weet dat mannelijke ultra-fietsers tijdens RAAM (Race Across AMerica, non-stop wedstrijd van plm 4000 km) vanaf de fiets plassen, maar vrouwen moeten dat nog steeds anders doen.. daar om is het Seana Hogan ook nooit gelukt die wedstrijd te winnen....
Tja, je moet er iets voor over hebben .. Denk je dat die mannen allemaal zo goed mikken dat alles schoon blijft? Weinig kans .. Weet je gelijk waar die zemen goed voor zijn, superabsorbant :D

Trouwens, vrienden van me zijn in Alabama of zo op de bon geslingerd wegens 'public nudity' toen de man achter de bosjes stopte om even een plasje te doen.. eh, ik heb vrienden die dat open en bloot doen, dat vind ik toch wel een tikje gênant, zeker als er geen wedstrijdelement bij is...
Tssk, belachelijk dat je daarvoor een boete krijgt als je achter een bosje gaat zitten. Waar moet het anders? ??? Ik zou niet graag in de winter een heel end gaan fietsen, geen maisvelden en bladloze bomen :D
 
Originally posted by wateengedoe2

Tja, je moet er iets voor over hebben .. Denk je dat die mannen allemaal zo goed mikken dat alles schoon blijft? Weinig kans .. Weet je gelijk waar die zemen goed voor zijn, superabsorbant :D


Tssk, belachelijk dat je daarvoor een boete krijgt als je achter een bosje gaat zitten. Waar moet het anders? ??? Ik zou niet graag in de winter een heel end gaan fietsen, geen maisvelden en bladloze bomen :D


Zeiken die vrouwen gewoon in hun broek? Jakkes, da's gewoon goor.

In ons dorp werd er eens een amateurwielerwedstrijd gehouden. Er was er ene die aan kakken was op zijn vélo, al rijden. De mensen waren gewoon gechoqueerd. Die wielrenners zijn viespeuken. Niet meer of niet min
 
Originally posted by Geoffke


Zeiken die vrouwen gewoon in hun broek? Jakkes, da's gewoon goor.
Dat weet ik niet zeker hoor .. Net zoals ik wel weet dat mannen op hun fiets zeiken, maar niet zeker weet of ze eerst hun lul buitenboord steken.
 
Originally posted by Geoffke


Zeiken die vrouwen gewoon in hun broek? Jakkes, da's gewoon goor.

In ons dorp werd er eens een amateurwielerwedstrijd gehouden. Er was er ene die aan kakken was op zijn vélo, al rijden. De mensen waren gewoon gechoqueerd. Die wielrenners zijn viespeuken. Niet meer of niet min
Zo heb ik eens een ouwe vent op de middenberm zien schijten, met zen bloot gat naar iedereen gericht, je kon alles zien, gewoon walgelijk...
 
Nee toch! Ik heb nog zo gezegd tegen me pa dat ie dat beter niet kon doen............:mad:
 
Standaard twee x per dag.... En zo nu en dan drie x
 
Originally posted by DJNRG83
2-3 keer per dag komt door de creatine denk ik :rolleyes:
ben de laatste dagen extreem aan de diarree dus nu wel zo'n 6 X per dag :D

das behoorlijk k*t! als je ergens van af valt is het wel de dunne.


ik schijt zo'n 2 a 3 x per dag
 
1x per dag, d8 dat dat al veel was ??? Lol blijkbaar niet als wat ik hier zie. Een vriend van me zei dat ie 1x in de 3 dagen schijt ofzo.

Maarja ligt ook eraan hoeveel je eet neem ik aan.
 
Back
Naar boven