XXL Nutrition

hoevaak per week spiergroep trainen in een kuur

Bezoekers in dit topic

Sol Invictus

Novice
15 jaar lid
Waardering
0
Hallo allemaal

MIjn naam is maik en ben 21 jaar oud
ik ben 1.74 lang weeg 74 kilo met een vetpercentage van 9 %
Ik zit nu al een tijdje te overwegen om anabolen te gaan gebruiken en heb er veel research naar gedaan en heb er veel over geleerd.
Ik wil graag rond april mijn eerste kuur doen en dan wil ik deca en test gaan gebruiken.
Ik train nu 2 jaar naturel maar weet dat ik nog veel natuurlijke spiergroei eruit kan halen, maar toch wil ik het een keer proberen.

Mijn vraag is nu aan jullie als je in je kuur zit hoevaak kan je dan per week een spiergroep trainen?

reacties graag

alvast bedankt:cool:

Ik train 5x pw.Kan ook cardio zijn,net waar ik op dat moment behoefte aan heb.

Persoons afhankelijk... Je kan vb. Je grote spiergroepen (benen, rug) 2maal per week doen...
Ik blijf ze allemaal maar 1ker per week doen tijdens of buiten een kuur.
Zeker als je vb. Borst met bicpes doet en dan de dag erna je rug en tricpes, train je toch een stukje van alle 2 terug

Persoons afhankelijk... Je kan vb. Je grote spiergroepen (benen, rug) 2maal per week doen...
Ik blijf ze allemaal maar 1ker per week doen tijdens of buiten een kuur.
Zeker als je vb. Borst met bicpes doet en dan de dag erna je rug en tricpes, train je toch een stukje van alle 2 terug

Voor mij 4xpw.
Vergeet niet dat rust even belangrijk is als je training, om nog maar over maaltijden over te slaan te zwijgen

Hmmm..... ik denk dat je buiten je kuur net zo vaak de verschillende spiergroepen moet trainen als in de kuur.
Als je je dit dus afvraagt, moet je eens kijken of je uberhaupt je training op orde hebt.
Je zou je dit niet af moeten vragen in ieder geval.

• Topic Starter Topic Starter
Hmmm..... ik denk dat je buiten je kuur net zo vaak de verschillende spiergroepen moet trainen als in de kuur.
Als je je dit dus afvraagt, moet je eens kijken of je uberhaupt je training op orde hebt.
Je zou je dit niet af moeten vragen in ieder geval.

Ik train alle spiergroepen 1x per week, maar omdat als je kuurt sneller hersteld d8 ik dat je misschien dan alle spiergroepen 2 x kon trainen
vandaar dat ik het vroeg

bedankt voor de reacties

5 x in de week kracht split, 1 x bokstraining, cardio, 1 x in de week pottenbakken.

Laatst bewerkt:
5x inde week kracht,5x per week cardio,en 5 x per week pottenbakken.....its a living

je heb altijd baas boven baas:D

...

Ik train alleen op vrijdag niet en op woensdag train ik altijd benen/buik. Op de overige dagen hou ik dit aan: dag 1 borst/triceps, dag 2 rug/biceps en dag 3 schouders/buik, dus na 3 dagen beginnen we weer opnieuw. Tevens doe ik 2 a 3 keer per week aan cardio na de training.

ik train elke dag, ene dag Borst bicep buik been en de andere dag Rug tricep schouder buik.

ik train elke dag, ene dag Borst bicep buik been en de andere dag Rug tricep schouder buik.

Als jij op een dag borst, biceps en benen kan doen, en daar bovenop nog energie hebt voor buikspieren, vraag ik mij toch af hoe intensief jij je benen dan wel traint...
Na een zware beentraining kan er bij mij nog net een oefeningetje buik aan af, maar voor de rest zit ik stikkapot !

dat heb ik ook ja als ik benen heb getrained zit er nog maar weinig puf in om iets anders te trainen

Arnold Schwarzenegger trainde in begin van zn jaren.rond zn 19de 6 uren per dag! Hoe die dat deed weet ik ook niet,maar op een gegeven moment heeft hij zn eigen split schema bedacht. 2 uur in de ochtend en 2 uur in de avond op dezelfde dag.Die man was echt bezeten door bodybuilding. Heb zn boek namelijk. ned uitgave.best interessant om te lezen eigenlijk.staan ook veel goede tips in!en hij trainde 6x per week. jaja...En dan zeggen jullie dat veel rust belangrijk is???? Ik snap dat niet.Elk lichaam is anders.De ene heeft meer rust dan de ander. Hoe kan het dat Arnold toch zoveel trainde en toch groeide met weinig rust?? Of gaan we nu zeggen ja We heten niet allemaal Arnold.duhhh.....

Arnold Schwarzenegger trainde in begin van zn jaren.rond zn 19de 6 uren per dag! Hoe die dat deed weet ik ook niet,maar op een gegeven moment heeft hij zn eigen split schema bedacht. 2 uur in de ochtend en 2 uur in de avond op dezelfde dag.Die man was echt bezeten door bodybuilding. Heb zn boek namelijk. ned uitgave.best interessant om te lezen eigenlijk.staan ook veel goede tips in!en hij trainde 6x per week. jaja...En dan zeggen jullie dat veel rust belangrijk is???? Ik snap dat niet.Elk lichaam is anders.De ene heeft meer rust dan de ander. Hoe kan het dat Arnold toch zoveel trainde en toch groeide met weinig rust?? Of gaan we nu zeggen ja We heten niet allemaal Arnold.duhhh.....

Uiterste genetische aanleg en flink wat bollen. Als hij wist wat men vandaag wist had hij ook anders getraind. Alleen waren er toen geen fora en makkelijk te vinden onderzoeken.

ik BEN dat van beroep jongens werkelijk waar.Welliswaar op industriele schaal.Met fabrieken in Tanger,Chenzehn(china) en Duchov (cz).
Ik leid daar de productie en ben hoofdlaboratorium in alle vestigingen

Als jij op een dag borst, biceps en benen kan doen, en daar bovenop nog energie hebt voor buikspieren, vraag ik mij toch af hoe intensief jij je benen dan wel traint...
Na een zware beentraining kan er bij mij nog net een oefeningetje buik aan af, maar voor de rest zit ik stikkapot !

9 Setjes Squat
3 setjes leg press
3 setjes kuit

Terug
Naar boven