• Log in of maak account aan om verder te gaan zonder reclame

Veel plezier! 💪🏋‍♂️

XXL Nutrition

hoevaak per week spiergroep trainen in een kuur

Bezoekers in dit topic

Uiterste genetische aanleg en flink wat bollen. Als hij wist wat men vandaag wist had hij ook anders getraind. Alleen waren er toen geen fora en makkelijk te vinden onderzoeken.

ja mischien is het wel aanleg...Wat heeft Arnold eigenlijk gebruikt en hoeveel?Ik heb wel ergens gelezen dat hij veel van dianabol gebruik heeft gemaakt.heel wat pillen per dag??Vandaar dat Hij zo vaak aan zn hart is geopereerd:eek:

Arnold gebruikte d-boll's als fishermen's! heb ergens es een schema gezien van hem.
Primo 600Mg voor 26weken d-boll 60-100mg ed voor 20weken laatste weken deca'tje erbij, veel op en af-bouw van de roids deed hij ook.

Weeks Primobolan Enanthate (Injectable) Dianabol (Dbol)
(oral) Deca Durabolin
(Injectable)
Week 1 600mg / week 60mg / day
Week 2 600mg / week 60mg / day
Week 3 600mg / week 60mg / day
Week 4 600mg / week 60mg / day
Week 5 600mg / week 60mg / day
Week 6 800mg / week 80mg / day
Week 7 800mg / week 80mg / day
Week 8 800mg / week 80mg / day
Week 9 800mg / week 80mg / day
Week 10 800mg / week 80mg / day
Week 11 1000mg / week 100mg / day
Week 12 1000mg / week 100mg / day
Week 13 1000mg / week 100mg / day
Week 14 1000mg / week 100mg / day
Week 15 800mg / week 80mg / day
Week 16 800mg / week 80mg / day
Week 17 800mg / week 80mg / day
Week 18 600mg / week 60mg / day
Week 19 600mg / week 60mg / day
Week 20 600mg / week 60mg / day
BRIDGE
Week 21 30mg / day 200mg / week
Week 22 30mg / day 200mg / week
Week 23 30mg / day 200mg / week
Week 24 30mg / day 200mg / week
Week 25 30mg / day 200mg / week
Week 26 30mg / day 200mg / week
START CYCLE (1-20) AGAIN

ja mischien is het wel aanleg...Wat heeft Arnold eigenlijk gebruikt en hoeveel?Ik heb wel ergens gelezen dat hij veel van dianabol gebruik heeft gemaakt.heel wat pillen per dag??Vandaar dat Hij zo vaak aan zn hart is geopereerd:eek:

Verkeerd geïnformeerd hoor, Arnold heeft een aangeboren hartkwaal. Niets te maken met zijn AS gebruik.
On topic: Tijdens kuur gewoon trainen zoals je altijd zou doen.
Ik train elke spiergroep 1 x op 8 dagen en doe zo'n 6 tot 8 setjes (maar meestal slechts 6) voor Borst, benen, schouder, rug - biceps en triceps train ik zelfs helemaal niet.
Lijkt gemakkelijk maar ik train dus elke set die ik doe tot uiterste failure, en gebruik zeer zware gewichten (allee voor mijn doen dan toch!).
Uit ervaring weet ik nu wel dat, voor mij, alles wat ik meer train zinloos is.

Arnold Schwarzenegger trainde in begin van zn jaren.rond zn 19de 6 uren per dag! Hoe die dat deed weet ik ook niet,maar op een gegeven moment heeft hij zn eigen split schema bedacht. 2 uur in de ochtend en 2 uur in de avond op dezelfde dag.Die man was echt bezeten door bodybuilding. Heb zn boek namelijk. ned uitgave.best interessant om te lezen eigenlijk.staan ook veel goede tips in!en hij trainde 6x per week. jaja...En dan zeggen jullie dat veel rust belangrijk is???? Ik snap dat niet.Elk lichaam is anders.De ene heeft meer rust dan de ander. Hoe kan het dat Arnold toch zoveel trainde en toch groeide met weinig rust?? Of gaan we nu zeggen ja We heten niet allemaal Arnold.duhhh.....

Ja, ik ga dat zeggen: we heten inderdaad niet allemaal Arnold. In zijn tijd was high volume heel normaal en ze presteerden het alles 3 x per week te trainen. Maar de geschiedenis herinnert zich enkel de winnaars, velen gingen kapot op zo'n programma! En er is inderdaad maar één Arnold Schwarzenegger, zo'n beetje te vergelijken met Eddy Merckx die in zijn tijd een heel seizoen lang alles won. Kijk nu eens naar de grote kampioenen, ze concentreren hun seizoen op slechts enkele wedstrijden, en soms zelfs maar één (Tour de France). Moesten ze proberen te doen wat Merckx kon dan zouden ze niet lang koersen. Juist hetzelfde met Arnold, niemand moet trachten te trainen zoals hij, want dan brand hij zichzelf op.

Hmmmm nou ok weer wat geleerd.Ik heb een split schema. ik train(dat probeer ik zoveel mogelijk althans) 6 x per week.dag 1-borst en biceps,dag 2-rug en triceps,dag 3 schouders en dan benen. dan weer dag 4 weer opnieuw beginnen en dan dag 7 rust. Ik train een uur.Elke spiergroep train ik een half uur,behalve benen daar heb ik langer voor nodig.3 kwartier soms langer.zo train ik alles 2 x per week en gaat goed.Heb alleen wel veel slaap nodig zeg,Ik ben in de avond altijd helemaal kapot(vooral na been training,kan de trap niet eens oplopen zo erg??,batterij leeg.ik ben nu 1m70 en weeg 78 kilo.ik eet genoeg!

"vroeger" gebruikte men om meer en harder te kunnen trainen,
nu gebruiken de meesten meer en harder om MINDER te hoeven trainen

dus als je toch gebruikt gebruikt het dan ook om te groeien en niet om minder te hoeven trainen.
Al overdreef Arnold misschien een klein beetje

"vroeger" gebruikte men om meer en harder te kunnen trainen,
nu gebruiken de meesten meer en harder om MINDER te hoeven trainen

dus als je toch gebruikt gebruikt het dan ook om te groeien en niet om minder te hoeven trainen.
Al overdreef Arnold misschien een klein beetje

Imo gewoon omdat men nu door heeft dat korte zéér intensieve trainingen, en alle spiergroepen 1 x per week voor de meeste mensen het beste is.
Zo is het in elke sport hoor, de trainingswijzen veranderen in elke sport.

Terug
Naar boven