Fitness Seller

hoevaak windows cd gebruiken???

Bezoekers in dit topic

dennis1341

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
24 dec 2006
Berichten
162
Waardering
0
hey ik heb een orginele vista gekregen:D maar kan ik deze nu op al mn computers zetten??thuis drie en opmn werk of moet ik voor iedere comp opnieuw een legale versie halen???
 
Voor iedere pc een nieuwe legale versie, anders krijg je weer dat genuine gezeik met activatie
 
Ja, in principe 1 licentie per computer.
 
Voor iedere pc een nieuwe legale versie, anders krijg je weer dat genuine gezeik met activatie

Nope. je kunt gewoon dezelfde product key gebruiken! Het mag niet....... Maar het kan wel.
 
hangt van de licence key af... met de mijne mag ik het zonder probleem op 10 pc's gebruiken, als je de vista in de winkel hebt gekocht of hij zat bij je pc dan is het meestal maar voor 1 pc
 
je kunt em een max aantal keren activeren :)
 
Ik hoorde 2 of 3 pc's
 
haha dat zijn lekker uiteenlopende antwoorden ff voor de duidelijkheid het is een oem systeem builder pack.kan iemand mij met zekerheid antwoord geven ?? karma is al onderweg:p
 
hangt van de licence key af... met de mijne mag ik het zonder probleem op 10 pc's gebruiken, als je de vista in de winkel hebt gekocht of hij zat bij je pc dan is het meestal maar voor 1 pc

wat heb jij dan ???
 
men broer zit bij een microsoft support forum, heeft voor elk Microsoft product een key
 
ooh zal wel vlk zijn, ik dacht btw dat die niet meer geildig waren.. tja heb het me laten vertelle door leraar cisco
 
haha de cd is waarschijnlijk beveiligt alleen het systeem waar ik hem als eerste op gezet heb leest de cd!! stelletje naaiers:mad:
 
Back
Naar boven