MuscleMeat

Hoevaak.. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Rubenasher

Cool Novice
Lid geworden
17 apr 2011
Berichten
226
Waardering
2
Lengte
1m81
Massa
96kg
Vetpercentage
19%
Heb een tijdje rondgekeken op dit forum maar heb het antwoord niet kunnen vinden, vandaar deze topic.
Het betreft alleen even de armen.
Hoe vaak moet je je armen (Biceps/Triceps bedoel ik dan) per week trainen om optimale groei te krijgen?
Sommigen trainen hun armen 4-5x per week en anderen maar 1x.
Enig idee? Alvast bedankt!
 
er is geen optimale manier

alleen de manier waar jij hebt best op gaat
 
Ja dat klopt, maar ik train nog niet zo lang, en ik wil geen jaren verpesten om er vervolgens achter te komen dat ik er veel meer uit had kunnen halen door meer/minder te trainen
 
Ik begon met 3x per 2 weken. Nu doe ik 1x per week direct en 1x per week indirect. Pas na een jaar bodybuilden ga je echt merken wat voor je werkt; in het begin kom je ook sowieso wel aan.
 
Bedankt ;)
 
Alles 1 x per week trainen, loopt er een spiergroep achter ? Train die dan eventueel 2 x per week .
 
inderdaad, gewoon alles 1x per week goed pakken.

no offense Rubenascher (het is goed dat je zo graag het perfect wil doen) maar ga eerst maar eens domweg vreten en trainen, dan groei je vanzelf en ben je 10kg spiermassa verder, dan eens gaan kijken wat er aandacht nodig heeft. :)

Met 69kg heb je je nog geen zorgen te maken over achterliggende spiergroepen.
 
ja idd, je hebt al best veel onnodige topics hier aangemaakt rubenasher, verdiep je nou eerst maar in je voeding en als je bij 75+ kg problemen hebt meld het dan want dan is je vraag misschien de moeite waard
 
oki ^^
 
Back
Naar boven