Fitness Seller

Hoeveel aankomen per week

Bezoekers in dit topic

Benatural

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
19 mrt 2016
Berichten
298
Waardering
22
Lengte
1m70
Massa
76kg
Hallo, ik ben sinds paar weken aan het clean bulken en cutte op 2700. ik zit nu op 3100. Ik weet dat als je zo min mogelijk vet wil aankomen dat je ongeveer 100 gram per week mag aankomen. Maar de eerste weken als je weer normaal eet kom je toch sowieso 2 kilo aan of zo? Maar hoe doe je dit dan als je het beste eerst 100 gram per week moet aankomen of geld dit niet de eerste weken?
 
Hallo, ik ben sinds paar weken aan het clean bulken en cutte op 2700. ik zit nu op 3100. Ik weet dat als je zo min mogelijk vet wil aankomen dat je ongeveer 100 gram per week mag aankomen. Maar de eerste weken als je weer normaal eet kom je toch sowieso 2 kilo aan of zo? Maar hoe doe je dit dan als je het beste eerst 100 gram per week moet aankomen of geld dit niet de eerste weken?

Lijkt me een vrij klein verschil tussen de cut en bulk, niet? Probeer eens uit, ik zou zeggen 0,2/0,3g per week aankomen, aangezien je leanbulkt. Hoe meer, hoe meer vet je er af moet krijgen, beetje zonde.
Succes alvast.
 
Hangt van je trainingsniveau af, je eerste trainingsjaar kun je best mikken op een kilo per maand. Maar train je al een aantal jaren dan zou ik niet meer dan een halve kilo per maand aankomen, het merendeel is anders vet.

De toename in gewicht na een cut is afhankelijk van hoe diep je bent gegaan en het verschil in calorieën met je bulk. Extra vocht en maaginhoud na het opschroeven van je calorieën kunnen makkelijk voor 1a2kg extra zorgen. Als je dit niet wilt kun je reverse dieting toepassen maar dan houdt je in principe gewoon jezelf voor de gek want uiteindelijk komt dat gewicht er toch wel bij als je boven je behoefte uitkomt.
 
Back
Naar boven