AndroidHealthClinic

Hoeveel aankomen tijdens een lean bulk (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

LoVaKo

Cool Novice
Lid geworden
22 apr 2015
Berichten
37
Waardering
43
Lengte
1m53
Massa
50kg
Vetpercentage
19%
Hallo fitte vrienden,

Ik ben meer een lezer dan een poster, maar heb nu een vraag en hoop dat jullie me daarbij kunnen helpen. Ik ben nu voor het eerst een lean bulk begonnen, maar vind het moeilijk om te bepalen of deze goed gaat. Als ik niet aankom is dat natuurlijk niet wenselijk, maar als ik snel aankom betwijfel ik of dat wel de gewenste soort massa is ;)

Mijn vraag is dus, hoeveel zou ik per week/maand aan moeten komen? Ik heb wel de mogelijkheid om regelmatig mijn vetpercentage te laten meten met een vierpuntsmeting.

Ik ben een vrouw van 23, 153 cm en 50 kilo. Hopelijk kunnen jullie me wat inzicht geven!
 
1 kilo/anderhalf per maand houd ik zelf aan. Meer aankomen kan natuurlijk makkelijk, maar hoeveel daarvan zou dan vet/vocht zijn?
Moet er ook allemaal weer af. (behalve voor de perm-bulkers)
 
1 kilo/anderhalf per maand houd ik zelf aan. Meer aankomen kan natuurlijk makkelijk, maar hoeveel daarvan zou dan vet/vocht zijn?
Moet er ook allemaal weer af. (behalve voor de perm-bulkers)

Dat is geen lean bulk voor een vrouw van 50kg :roflol:
 
Denk ook wel dat 1,5kg per maand wat teveel gaat worden! :eating:
 
Haha nee dat lijkt me iets teveel van het goede. Wel echt lastig hoor, aangezien je gewicht natuurlijk fluctueert is het moeilijk om te zeggen of ik nu langzaam aankom of niet.
 
Misschien focussen op vetpercentage.
 
Haha nee dat lijkt me iets teveel van het goede. Wel echt lastig hoor, aangezien je gewicht natuurlijk fluctueert is het moeilijk om te zeggen of ik nu langzaam aankom of niet.

Weekgemiddelde gebruiken.
Je gewicht elke dag bij elkaar opgeteld/7.
 
Mijn bulk was geen leanbulk, maar ik kwam gemiddeld afgelopen jaar tussen de 0.5-1kg per maand aan.

Ik zou het gemiddelde per week en per maand bekijken. Als de trent omhoog gaat dan is het goed!

0.5 kg per maand moet kunnen dacht ik zo
 
Ik ga zeker mijn weekgemiddelde gebruiken! Halve kilo per maand lijkt me ook wel realistisch. Ben benieuwd
 
Back
Naar boven