Fitness Seller

Hoeveel Amerikaanse hoofden zie jij?

Bezoekers in dit topic

zijn er meer, zeg maar gerust meer dan het dubbele

In het riddle me this topic heb ik er 13 omcirkelt... ik zal het ff zoeken. en nee er zijn er niet maar 11 :p

aha, ik had ze dus TOCH :D

maar een aantal waren echt wel moeilijk te vinden, vooral de kleinere dan.

ja op die andere foto zie ik zel veel beter dan die foto van jouw fer. Vooral die in die takken

En die van die ruiter en paarden tellen niet mee, dan ? En je mist er nog , namelijk een groene die naar rechts kijkt, staat ook rechts van het 'witte takke hoofd', dit hoofd is gemaakt uit de donker groene bomen, hij begint precies waar die witte takken ophouden aan de bovenkant van het plaaike... je ziet zijn voorhoofd, orgen, neus en kin van een zijaanzicht het hoofd kijkt naar rechts! Komt je toch mooi op 17... tenzij die hoofden van die paarden en ruiter niet meetellen....

Laatst bewerkt:
Originally posted by frietbakker
En die van die ruiter en paarden tellen niet mee, dan ? En je mist er nog , namelijk een groene die naar rechts kijkt, staat ook rechts van het 'witte takke hoofd', dit hoofd is gemaakt uit de donker groene bomen, hij begint precies waar die witte takken ophouden aan de bovenkant van het plaaike... je ziet zijn voorhoofd, orgen, neus en kin van een zijaanzicht het hoofd kijkt naar rechts! Komt je toch mooi op 17... tenzij die hoofden van die paarden en ruiter niet meetellen....
ik zie hem niet :( hoewel ik wel al vermoedde dat er in die hoek nog één zit maar het kan zijn dat je mis zit... enne, alleen verborgen hoofden tellen hè :D

Het is vreemd. Als je de foto 's anderendaags bekijkt zie je terug direct een boel hoofden, terwijl je als je hem de eerste keer bekijkt in eerste instantie niks ziet...

Ouder Topic: dit topic heeft al een tijdje geen reactie meer gehad.
Je kan nog iets toevoegen als dit relevant is of in een nieuw topic.
Back
Naar boven