Fitness Seller

Hoeveel besteed je ongeveer aan supplementen per maand? (1 bezoeker)

Hoeveel geef je gemiddeld uit aan supplementen per maand?

  • Koop zelden; wat 0 - 25euro

    Stemmen: 14 25,0%
  • 25 - 50 euro

    Stemmen: 19 33,9%
  • 50 - 75 euro

    Stemmen: 9 16,1%
  • 75 - 100 euro

    Stemmen: 10 17,9%
  • 100 euro minimaal

    Stemmen: 4 7,1%

  • Totaal stemmers
    56

Bezoekers in dit topic

iKsZ

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
10 okt 2002
Berichten
267
Waardering
0
Hoeveel geef je per maand gemiddeld uit aan supplementen? Niet AS of voeding dus.
 
Laatst bewerkt:
Tja, wieghtgainer van ultimate kost me al 70 euro. Meestal een doos Amino Explode van MDY die zijn 36 euro voor 20 stks. En af en toe mezelf even kietelen met een potje crea/bcaa/gluta/vana.... Eigenlijk toch wel een 100 pleuro's minimaal...Een smak geld, dat wel. Maar ach je bent van de straat.
 
ong 40 euro pm
 
Denk dat ik rond de 70 euro uitkomt, wel groothandelsprijzen...
 
Zo'n 130 Euro (shakes, vit en wat repen).
 
mijn wheyshake kost al >50 €. voor de rest gebruik ik niet zo veel, heb nog Rage thuis staan die ik na mn cuttebn pa sga gebruiken

heb nu ook stack erbij. zou dus zeggen rond de 50 a 80 €
 
Ik denk niet dat je zoveel uit hoeft te geven als de meest hier doen ik denk dat als je een pot eiwitten per maand koopt je dan genoeg hebt omdat je de rest uit gezonde voeding moet halen en niet uit een potje. Dit is dan wel mijn mening die ik gevormd heb uit het lezen van deze site.
 
ben ik t wl mee eens. een pot wei is in principe voldoende, mits je verder goed eet ed. ligt er uiteraard ook aan wat je doel is. voor cutten kan je dan bijv. stacks overwegen en voor bulken een weightgainer. en vitaminetabletten zijn ook erg handig vooral als je in eens trikt dieet zit
 
Idd, hoeft zeker niet zo heel erg veel geld uit te geven aan supplementen. Ik doe het omdat het nu kan. Hoeveel je uitgeeft hang af van je instelling mbt supplementen, budget en je prioriteiten.
 
Ik geef liever me geld uit aan roids:D



Maar verder staat er standaar bij mij in de keuken: een Whey pot van Ulitmate nutrition, een pot 91% eitwitten van Vitalive, en een potje vitamine c1000, vitamine 500 time realesed, potje muliti vitaminen/mineralen.
 
Tussen de 50-100 Euro per maand. Meestal spaar ik het 2-3 maanden op en dan ga ik wat supps. samen stellen voor een of twee maanden.
 
0ngeveer 75-100 euro. 1 pot whey van 45 e per maand, 1 pot wieghtgainer van 30 e per maand. 10 e lijnzaadolie en nog 5 e multi's. Op zijn tijd een potje creatine of een ander supplement
 
ik gebruik op dit moment alleen wei proteine shakes,
ben hiervoor ongeveer €50,- voor kwijt per maand.
vind het wel best zo eigelijk.. ben tevreden met mn massa, bijhouden vind ik voldoende
 
gemiddeld 12€ of zo...
 
vit, r-ala, whey, mrp, creatine. het loopt toch wel op tot zo'n 100euro pm.
 
per 3 maanden:

Multivit: 5,00
Calcium: 3,00
Vit B Complex: 5.00
Chroom 400mcg: 11.00
Tri Pro Force 100 4.5kg: 85.00

totaal 109 / 3 : 36 EUro per maand
 
Ok, als ik even de rekening voor mezelf maak:
- 3kg. Dymatize Pro 85, 72€ - daar kom ik 2.5 maand mee toe (elke dag 40gr. als aanvulling)
=> per maand: 28.8€
- 990gr. Twinlab Whey, 36€ - daar kom ik 2 maand mee toe (3x per week 40gr. na training)
=> per maand: 18€

Totaal: 46.8€ per maand.

MAAR: Meestal gebruik ik alleen de Whey, of laat ik schepjes Pro 85 vallen en koop ik gewoon wat meer kip/tonijn/eieren/kwark/... dus wrschijnlijk wel iets minder.

Trouwens, dat van 'ik geef dat geld liever aan roids uit' is toch beetje onzin?! Tis niet omdat je AS gebruikt dat je niet deftig eiwitjes moet binnenkrijgen hé (integendeel)!
 
Ach ja, en creatine - maar da's twee-drie keer per jaar 500gr. en dat kost geen ruk (20€ ofzow).

I stick to the basics, eiwit is het belangrijkste - de rest is luxe voor als je geld over hebt. Wat ik wel heb, mr daar niet aan uit wil geven, tja :d
 
Back
Naar boven