Fitness Seller

hoeveel betaal jij per maand voor je huurhuis? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Fiets kost geld, heb ik niet.

en moet te hard werken om daarna nog te fietsen :D

Kun je niet zacht uitkijken naar ander werk of zo? Kan me wel voorstellen dat het leven nu niet zo comfortabel is voor jou

(anders enkele dagen weekend werken? persoonlijk doe ik dat nu en dan en daarmee kun je toch redelijk wat ophalen)

Lol en maar zeiken over mensen in rijtjeshuizen... Aso's.... Maar welke knurft beland er nou in de bak...


Als het al waar is

de spoiler sez it all

if not: hubris & humilis JWZ swa
 
betaalde 400 de maand waar ik vroeger woonde, vrij oud rommelhuis met rechtover een feestzaal, koste enorm veel om te stoken. Studentenkoten 250-300€

Ik ben overal waar ik zit beu na een paar maand dus zie me nog niet snel iets kopen. Zie me eerder in Australie/Canada belanden.
 
Jongens weet dat dit eeeen klein beetje off topic is maaaar:

ik ben student. wil op me zelf wonen. nou allemaal leuk en aardig, ik schrijf me in bij particulieren en ik reageer op paar huizen (wil echt een studio met eigen voorziening en geen kamer). Ik heb een studente inkomen (stuffi 380 ong. + bijbaan van ongeveer 300-500 oermaand) dus mevrouw de particulier belt me en jah meneer een leuk studio voor u gevonden maar mag ik weten wat u inkomen is. dus ik mooi vertellen van ja ongeveer 700-800 permaand! (studio was 450! incl.) ja meneer dan gaat het niet.... want je moet minimaal!!! 3 keer de bruto huurprijs verdienen.... als student... dus laten we zeggen studio 500 euro, ik moet 1500 euro verdienen....voor een studio van 25? vierkante meter... en dit kreeg ik nog vaker te horen...... iemand enige tip voor me (thuis blijven is het goedkoopste weet ik)

thnx ;)

edit: studio was in de buurt van rotterdam en stuffi wordt niet als inkomen gezien.
 
Als je tegen de Duitse grens aan zit, is het te overwegen daar te gaan wonen. prijzen zijn hier in de buurt van bijv Nijmegen 30% goedkoper. En dan het autorijden nog erbij!
 
Inderdaad heb ook naar arnhem en Nijmegen gekekend, maar net wat dichter tegen de Duitse grens kreeg ik wel tot 10% meer oppervlakte.
 
Jongens weet dat dit eeeen klein beetje off topic is maaaar:

ik ben student. wil op me zelf wonen. nou allemaal leuk en aardig, ik schrijf me in bij particulieren en ik reageer op paar huizen (wil echt een studio met eigen voorziening en geen kamer). Ik heb een studente inkomen (stuffi 380 ong. + bijbaan van ongeveer 300-500 oermaand) dus mevrouw de particulier belt me en jah meneer een leuk studio voor u gevonden maar mag ik weten wat u inkomen is. dus ik mooi vertellen van ja ongeveer 700-800 permaand! (studio was 450! incl.) ja meneer dan gaat het niet.... want je moet minimaal!!! 3 keer de bruto huurprijs verdienen.... als student... dus laten we zeggen studio 500 euro, ik moet 1500 euro verdienen....voor een studio van 25? vierkante meter... en dit kreeg ik nog vaker te horen...... iemand enige tip voor me (thuis blijven is het goedkoopste weet ik)

thnx ;)

edit: studio was in de buurt van rotterdam en stuffi wordt niet als inkomen gezien.

De max bijlening van OB erbij tellen.... (btw krijg je nu al 380e?)
 
hey man, ja ik krijg een basis polus aanvullend stuffi. en OB? bedoel je duo? ik kan tot max 600 euro krijgen intotaal.....

---------- Post toegevoegd Thu 3 Jan 2013 om 11:28 ----------

btw ze vroegen me of me ouders garrant konden staan... maar goed dat lukt niet omdat ze het zelf nauwelijks bij houden... en ze moeten echt garrant kunnen staan.....
 
Ik bedoel DUO ja. Hoe krijg je 380 als je thuis woont dan....
 
sorry dude ik bedoel 320 plus zorg toeslag. 320 mijn pa ligt in ziekte wet door zware opperatie en mijn ma is aan het herscholen... dus inkomen is laten we zegge uitkering. intotaal plus zorg toeslag krijg ik 390.
 
Jongens weet dat dit eeeen klein beetje off topic is maaaar:

ik ben student. wil op me zelf wonen. nou allemaal leuk en aardig, ik schrijf me in bij particulieren en ik reageer op paar huizen (wil echt een studio met eigen voorziening en geen kamer). Ik heb een studente inkomen (stuffi 380 ong. + bijbaan van ongeveer 300-500 oermaand) dus mevrouw de particulier belt me en jah meneer een leuk studio voor u gevonden maar mag ik weten wat u inkomen is. dus ik mooi vertellen van ja ongeveer 700-800 permaand! (studio was 450! incl.) ja meneer dan gaat het niet.... want je moet minimaal!!! 3 keer de bruto huurprijs verdienen.... als student... dus laten we zeggen studio 500 euro, ik moet 1500 euro verdienen....voor een studio van 25? vierkante meter... en dit kreeg ik nog vaker te horen...... iemand enige tip voor me (thuis blijven is het goedkoopste weet ik)

thnx ;)

edit: studio was in de buurt van rotterdam en stuffi wordt niet als inkomen gezien.

De oplossing zou kunnen zijn om te zeggen dat je 1500 euro verdient. Tenzij je een ethisch probleem hebt om te liegen natuurlijk.
 
De oplossing zou kunnen zijn om te zeggen dat je 1500 euro verdient. Tenzij je een ethisch probleem hebt om te liegen natuurlijk.
Je moet het ook aantonen, dus dat gaat niet werken.
 
Mag eigenlijk niet meepraten, koopappartement: 500incl. hypotheek, gas, water, licht en VVE.. :D Appartement 64m2 + berging 10m2 + balkon 3x2m.
 
hahaha en daarna belasting fraude waarna je in problemen komt met belasting dienst. een gewapende overval. prison break, een kidnapping waarna land uitvluchten... haha nee ik heb een ethisch probleem tegen liegen. Ik kan het heel goed daar niet van, maar dit is toch wel iets anders dan liegen over waar al de koekjes in de kast naar toe zijn... :P
 
hahaha en daarna belasting fraude waarna je in problemen komt met belasting dienst. een gewapende overval. prison break, een kidnapping waarna land uitvluchten... haha nee ik heb een ethisch probleem tegen liegen. Ik kan het heel goed daar niet van, maar dit is toch wel iets anders dan liegen over waar al de koekjes in de kast naar toe zijn... :P

Zou er ook gewoon over liegen als ik jou was, toen ik mijn woning nam moest ik ook 3x de huur verdienen per maand. Deed ik, 2 maanden later was ik ontslagen. Nu verdien ik iets meer dan 2x de huur en houd ik nog steeds een paar 100 per maand over.
Ze willen gewoon zeker zijn dat jij je huur kan betalen, dus als jij liegt over je inkomen maar er wel elke maand voor zorgt dat je je huur optijd betaald is er niets aan het handje.
 
Wie weet, oplichten is een vak natuurlijk. Maar uiteindelijk loop je wel altijd het risico vroeg of laat gepakt te worden zoals bijvoorbeeld deze held. :)

---------- Post toegevoegd Thu 3 Jan 2013 om 12:27 ----------

Zou er ook gewoon over liegen als ik jou was, toen ik mijn woning nam moest ik ook 3x de huur verdienen per maand. Deed ik, 2 maanden later was ik ontslagen. Nu verdien ik iets meer dan 2x de huur en houd ik nog steeds een paar 100 per maand over.
Ze willen gewoon zeker zijn dat jij je huur kan betalen, dus als jij liegt over je inkomen maar er wel elke maand voor zorgt dat je je huur optijd betaald is er niets aan het handje.
En geen bewijs moeten voorleggen?
 
Wie weet, oplichten is een vak natuurlijk. Maar uiteindelijk loop je wel altijd het risico vroeg of laat gepakt te worden zoals bijvoorbeeld deze held. :)

---------- Post toegevoegd Thu 3 Jan 2013 om 12:27 ----------


En geen bewijs moeten voorleggen?
Tja je moet ook niet te ver gaan natuurlijk :P

Heb volgens mij een uitgeprint loonstrookje moeten laten zien, zo moeilijk is het niet om die zelf aan te passen.

Overigens @bipolar, houd er rekening mee dat je behalve huur nog veel meer vaste lasten hebt he. Eten, g/w/l, telefoonaansluiting, internetaansluiting, ziektekostenverzekering, gemeentebelasting, waterschapbelasting, sportschool abbo, overige onkosten want je wilt misschien ook nog wel eens een x een nieuwe onderbroek kopen of wat dan ook.
 
pff ja ik wil echt serieus bezig zijn met me sport en wil gewoon erg ver komen... dit vergt natuurlijk veel kip, vis en essentiele supps als je hard traint... ik kan niet groeien op studenten haver alleen.... maar goed. ik weet waar ik meot op letten en daarom de overweging gemaakt... mijn vriendin wilt zelfs helpen mijn huur te betalen als ik het even niet zou kunnen... of de boodschappen.. maar goed ik wil niet de overheid op me stoep hebben want die mag ik al niet. maar dus die 3x huur komt bekend voor? iemand nog die wel legaaal aan zijn huis komt :P ben al een keer illegaal geweest hoef dat niet nogmaals mee te maken :P
 
pff ja ik wil echt serieus bezig zijn met me sport en wil gewoon erg ver komen... dit vergt natuurlijk veel kip, vis en essentiele supps als je hard traint... ik kan niet groeien op studenten haver alleen.... maar goed. ik weet waar ik meot op letten en daarom de overweging gemaakt... mijn vriendin wilt zelfs helpen mijn huur te betalen als ik het even niet zou kunnen... of de boodschappen.. maar goed ik wil niet de overheid op me stoep hebben want die mag ik al niet. maar dus die 3x huur komt bekend voor? iemand nog die wel legaaal aan zijn huis komt :P ben al een keer illegaal geweest hoef dat niet nogmaals mee te maken :P

Wat heeft de overheid ermee temaken? Gaat toch om een huurovereenkomst tussen jou en je verhuurder?
 
ja ik bedoel met papieren frauderen... dat lijkt me toch wel serieuze zaak of niet?
 
Back
Naar boven