MuscleMeat

hoeveel betaal jij per maand voor je huurhuis? (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Waar is xzyxz srs dan?

Gevangenis... hij zou gepakt zijn met vuurwerk ; laptop gsm etc in beslag genomen en daar zouden ze in zn whatsapp hebben gelezen dat ie gear had, hebben ze dat in beslag genomen. Omdat alles dicht was denken ze dat hij handelt
 
Haha zal zn rechtzaak met die chick van hem wel ten goede komen.. toch lollig slaapt hij nog in een soort rijtjeshuis.
 
Lol en maar zeiken over mensen in rijtjeshuizen... Aso's.... Maar welke knurft beland er nou in de bak...


Als het al waar is
 
Wat duur allemaal hier in zeeuws vlanderen axel terneuzen hulst kom je met 400 toe voor en ruime een gezinswoning.

Meestal met tuin schuur en dubbel glas cv
 
Gevangenis... hij zou gepakt zijn met vuurwerk ; laptop gsm etc in beslag genomen en daar zouden ze in zn whatsapp hebben gelezen dat ie gear had, hebben ze dat in beslag genomen. Omdat alles dicht was denken ze dat hij handelt

Gear? Je gaat me toch niet vertellen dat hij ook maar iets gebruikte met dat Biafra-lichaam van hem? :roflol:
 
Gear? Je gaat me toch niet vertellen dat hij ook maar iets gebruikte met dat Biafra-lichaam van hem? :roflol:

Ik zeg ook maar wat ik las van Skyblazer...maar hij inderdaad overwegen om te gaan kuren :p geen idee waarom want als je hem ziet dan zit zn voeding nog niet eens goed...maarja :rolleyes:
 
Biafra :roflol:

I'm shocked and offended!
 
Ik zeg ook maar wat ik las van Skyblazer...maar hij inderdaad overwegen om te gaan kuren :p geen idee waarom want als je hem ziet dan zit zn voeding nog niet eens goed...maarja :rolleyes:

moet niet gekker worden:D
 
Hoge huurprijzen, dat is de reden waarom ik 5 jaar terug een huisje gekocht heb.
Ik krijg koopsubsidie en met de belastingaftrek er ook nog eens afgerekend zit ik op
508,- per maand.
 
Wat duur allemaal hier in zeeuws vlanderen axel terneuzen hulst kom je met 400 toe voor en ruime een gezinswoning.

Meestal met tuin schuur en dubbel glas cv

Jammer alleen dat er totaal geen werkgelegenheid is in Zeeuws-Vlaanderen en er alleen maar bejaarden wonen.
Wel mooie plek om te wonen trouwens.
 
Jammer alleen dat er totaal geen werkgelegenheid is in Zeeuws-Vlaanderen en er alleen maar bejaarden wonen.
Wel mooie plek om te wonen trouwens.


Voor mensen die van thuis uit werken (bijvoorbeeld voor een multinational) kan het voordeliger uitkomen. Vader heeft zo jaren in Nederland gewoont (Kloosterzande, Vogelwaarde, regio Terneuzen).

Voor de rest misschien niet veel werkgelegenheid, maar het is uiteindelijk niet zo ver om grens over te steken om in Sint-Niklaas te raken.

Paar maanden terug opnieuw enkele huisjes in die regio's bekeken. 't Is echt wel de moeite.

Mooie plek om te wonen heb ik wel andere mening over. Wel als je met rust gelaten wilt worden en je muziek keihard wilt zetten, dan zit je goed in de polders
 
Denk dat ik ook maar moet verhuizen als ik hier de prijzen zo zie.
 
bout tree fiddy
 
Voor mensen die van thuis uit werken (bijvoorbeeld voor een multinational) kan het voordeliger uitkomen. Vader heeft zo jaren in Nederland gewoont (Kloosterzande, Vogelwaarde, regio Terneuzen).

Voor de rest misschien niet veel werkgelegenheid, maar het is uiteindelijk niet zo ver om grens over te steken om in Sint-Niklaas te raken.

Paar maanden terug opnieuw enkele huisjes in die regio's bekeken. 't Is echt wel de moeite.

Mooie plek om te wonen heb ik wel andere mening over. Wel als je met rust gelaten wilt worden en je muziek keihard wilt zetten, dan zit je goed in de polders

Ik woon een eilandje hoger dan Zeeuws-Vlaanderen en hier is de huur al gemiddeld rond de honderd euro duurder voor hetzelfde huurhuis, als je t vergelijkt met Zee-Vla. Ik heb er ook wel eens over zitten denken om er te gaan wonen. Koophuizen zijn ook echt achterlijk goedkoop, je hebt zo een flink vrijstaand huis of boerderij voor een prikkie. Woon juist liever in een rustige polder/dorpje waar ik de ruimte heb dan in een drukke stad. Maar goed, ik woon nu ook in een rustig dorp.
Waar ik me overigens echt kapot aan erger is dat ik precies hetzelfde huis heb als mijn buren, maar zij betalen 150 euro (!) in de maand minder aan huur omdat ze er al honderd jaar wonen.
 
In dorpje tegen Sittard aan huur ik een 2 onder 1 kap. Net geen 60 m2 vloeroppervlakte onder en boven, 4 slk's, bergzolder onder schuin dak via vlizotrap. Voortuin 40 m2, achtertuin 100 m*, losse garage 6x3...

En dat allemaal voor 800 euro.
 
Zou graag zo in een van de uithoeken van nl willen wonen... Is helaas niet mogelijk.
 
266 voor 15 vierkante meter + gedeelde douche huiskamer keuken etc..

Maar dat zal geen optie voor je zijn :P
 
Gevangenis... hij zou gepakt zijn met vuurwerk ; laptop gsm etc in beslag genomen en daar zouden ze in zn whatsapp hebben gelezen dat ie gear had, hebben ze dat in beslag genomen. Omdat alles dicht was denken ze dat hij handelt
In before strafblad en carriere als tandarts verdwenen :roflol:
 
In dorpje tegen Sittard aan huur ik een 2 onder 1 kap. Net geen 60 m2 vloeroppervlakte onder en boven, 4 slk's, bergzolder onder schuin dak via vlizotrap. Voortuin 40 m2, achtertuin 100 m*, losse garage 6x3...

En dat allemaal voor 800 euro.

Geleen?
 
Back
Naar boven