MuscleMeat

hoeveel bf kun je met AS veilig zakken per week?

Bezoekers in dit topic

sjapendoedel

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
24 apr 2007
Berichten
2.155
Waardering
71
Lengte
1m88
Massa
94kg
Vetpercentage
12%
beste beeste,

stel je wil aan het einde van je kuur wat harder en droger worden, laten we uitgaan van een test e kuur op 250mg per week. hoeveel % vet kun je dan zonder spierverlies zakken per week, is het reeel om een planning te maken die uitgaat van -2% per week?

dit natuurlijk gecombineerd met een super dieet, efedrine, mischien andere fatburner en VEEEL cardio...en monster trainingen.

is het reeel of kun je beter wat langzamer gaan?

alvast bedankt...B.
 
Sowieso zal je tijdens een lekker kuurtje geen spiermassa verbranden. Al zou ik gewoon lekker tekeer gaan en me niet te druk maken om persé dat te willen verbranden PW.
Kijk even hoe het gaat en pas daar je trainingen op aan. Ik zakte met Test/Tren/Bold 1/1.5% PW met leuk dieet en 4x pw cardio.
 
maar jij kwam ook van ergens in 20 --> 14%
als het voor je wedstrijd is zal ik maar eens goed schema maken, mss begeleider

ben ook wel benieuwd wat mensen reeel vinden
 
maar jij kwam ook van ergens in 20 --> 14%
als het voor je wedstrijd is zal ik maar eens goed schema maken, mss begeleider

ben ook wel benieuwd wat mensen reeel vinden

Gaat het nu totaal niet om. BF verliezen is BF verliezen, van welke je ook komt. Ik geef alleen aan met welke snelheid het bij mij ging en met welke middelen/trainingen.
Begeleider heb ik, maar ben nu niet in voorbereiding dus we lopen niet constant achter elkaar aan.
Sorry, maar je post slaat op stront.
 
Gaat het nu totaal niet om. BF verliezen is BF verliezen, van welke je ook komt. Ik geef alleen aan met welke snelheid het bij mij ging en met welke middelen/trainingen.
Begeleider heb ik, maar ben nu niet in voorbereiding dus we lopen niet constant achter elkaar aan.
Sorry, maar je post slaat op stront.

lol kerel, alleen eerste zin slaat op jou
rest is voor sjapendoedel

je hoeft je niet aangevallen te voelen ofso jeez, wil alleen maar duidelijk te maken dat van 20 naar 14 wel ander verhaal is dan van 12 naar 6
 
Is een beetje afhankelijk van je gewicht, aantal kg's vet en de middelen die je gebruikt.
Daarbij ook hoe diep je wil gaan met dieeten, extreem low carb is erg effectief maar wel heel erg zwaar.
Een kg vet kost je zo'n 7000 kcal om te verbranden.
ik denk dat je op een beetje veranwoorde manier icm met a.s. en andere middelen niet meer dan 1000-1500 kcal per dag kunt verbranden (cardio en voedingmanipulatie) zonder al te veel massa te verbanden. Een goede eiwitspaarder en voldoende proteine zou je massa moeten bewaren.
Dan kom je dus uit op 1-1,5 kg vet per week (afhankelijk van je vetmassa).
 
hahahha er is wel degelijk verschil om van 20% naar 14% te gaan dan van 8% naar 4%.

Ik zou 1% per week zakken
 
het zal ongeveer van 14% naar 8% gaan....

de kuur betreft 250mg test e per week, wat efedrine erbij en ander fatburnertje. dieet gebaseerd op milos's pre contest dieet(carbs ochtend voor en na training) andere 4 maaltijden wat hoger in vetten en eiwitten...^

6% in 4 weken zou echt perfect zijn, ik weet alleen niet of dit gepaard zal gaan met spierverlies want dit is dus niet de bedoeling. het liefst zou ik zelfs nog wat willen gainen aan spieren.
 
Ik denk (of beter gezegd weet zeker) dat je niet van 14% naar 8% zal gaan in 4 weken. Zou gewoon de hele kuur ervoor uittrekken om 6% te verliezen...dus gewoon ca 10-12 weken. Weet zeker dat je dan zelfs nog wat aan VVM zou kunnen gainen aangezien het je eerste kuur is.
 
Ik denk (of beter gezegd weet zeker) dat je niet van 14% naar 8% zal gaan in 4 weken. Zou gewoon de hele kuur ervoor uittrekken om 6% te verliezen...dus gewoon ca 10-12 weken. Weet zeker dat je dan zelfs nog wat aan VVM zou kunnen gainen aangezien het je eerste kuur is.

Denk ik ook, zakken tot 8 % gaat trouwens makelijk maar als je dan verder wil zakken moet je afzien.
 
ik sta nu op 12%, maar door het vele eten verwacht ik wat aan te komen, dit vind ik verder ook niet erg omdat ik gewoon lekker wat massa aan wil zetten. ik wil alleen wel droog en hard uit de kuur komen. maar ik begrijp dat ik daar beter iets meer tijd voor uit kan trekken....heel simpel:P dan trek ik de kuur wat langer door...iig bedankt voor de reacties, voor de goede orde; het is niet speciaal met oog op de wedstrijd, ik wil kijken hoe ik hier uit kan komen maar het doel is om gewoon year round er goed bij te gaan staan. eerst mijn streef fysiek halen, dan wedstrijden....
 
Als je nou eerst clean van 12 naar 8 gaat en vanaf daar aan gear begint. Zoals Aarow al aangaf stokt het bij 8 procent echt en dat merkte ik zelf ook.

Onder de 8 blijf je alleen indien je echt low carb blijft of on gear bent. Of beide natuurlijk. Calculeer maar veel groente in je schema in want je wilt gewoon niet met een licht hoofd en eetlust rondlopen zonder groente en fruit. Het dempt een hoop, alsnog afzien maar het is draagbaar.
 
Als je nou eerst clean van 12 naar 8 gaat en vanaf daar aan gear begint. Zoals Aarow al aangaf stokt het bij 8 procent echt en dat merkte ik zelf ook.

Onder de 8 blijf je alleen indien je echt low carb blijft of on gear bent. Of beide natuurlijk. Calculeer maar veel groente in je schema in want je wilt gewoon niet met een licht hoofd en eetlust rondlopen zonder groente en fruit. Het dempt een hoop, alsnog afzien maar het is draagbaar.

Lijkt me ook een beter idee. Die eerste paar % zijn erg makkelijk te verliezen. Inderdaad als je richting de 7-8% komt wordt het moeilijker en dan is een cutkuur veel rendabeler. Je zou eventueel nog wat primo of masteron prop. erbij kunnen zetten.
 
Onder de 8 blijf je alleen indien je echt low carb blijft of on gear bent. Of beide natuurlijk. Calculeer maar veel groente in je schema in want je wilt gewoon niet met een licht hoofd en eetlust rondlopen zonder groente en fruit. Het dempt een hoop, alsnog afzien maar het is draagbaar.

tijdens de cut van 2008. at ik 2 kg groente per dag... ik merkte dat ik er enorm hard van werd.... iets wat ik met AS nog niet ervaren heb!

de weken dat ik weinig groente at was deze hardheid ook snel verdwenen!

vooral spinazie werkte goed.. 4 x 450 diepvries pakje en nog een pak sla deed de truck!
 
tijdens de cut van 2008. at ik 2 kg groente per dag... ik merkte dat ik er enorm hard van werd.... iets wat ik met AS nog niet ervaren heb!

de weken dat ik weinig groente at was deze hardheid ook snel verdwenen!

vooral spinazie werkte goed.. 4 x 450 diepvries pakje en nog een pak sla deed de truck!

hmm dat verklaard die ripped-heid van popeye;)
 
Volgens mij is het goed te doen om op met een aas-kuur veel vet te verbranden. Maar dan moet je niet iets hebben wat aromatiseert uiteraard. Meer cardio en niet gaan trainen met de intentie om spieren te kweken denk ik.

Ik heb eens op masteron mijn hele trainingsschema veranderd. Dus iedere dag veel meer cardio op verschillende manieren en niet zo intensieve krachttraining als ik normaal zou doen tijdens een kuur. Wel een redelijk voedingsschema aangehouden, maar geen zwaar bulkschema natuurlijk.
Na een week of 15 toch extra kracht erbij en iets spiermassa, maar behoorlijk veel vet verloren. Ik weet niet of het bij iedereen werkt, maar omdat je stofwisseling hoger is tijdens het kuren lijkt het me wel logisch.
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij is het goed te doen om op met een aas-kuur veel vet te verbranden. Maar dan moet je niet iets hebben wat aromatiseert uiteraard.

cut nu met Oxy 9oke het aromatiseert niet:p) maar moet zeggen dat het heel lekker cut zo!
 
Ik zou ook eerst clean zakken naar 8%. Bij mij slaat een kuur ook beter aan volgend op een cut.
 
Back
Naar boven