XXL Nutrition

Hoeveel calorieen eten jullie

Bezoekers in dit topic

sneeuwwitje

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
1 feb 2010
Berichten
171
Waardering
331
Lengte
1m70
Massa
66kg
Vetpercentage
30%
Ik weet het, ik weet het, ik word waarschijnlijk al afgebrand omdat ik calorieen tel. Dat doe ik inderdaad, maar let wel goed op mijn E/K/V verhouding. Ik eet 1500 calorieen op een dag, zaterdagavond een junkavond. Hoe het goed vol. Jullie?
 
4000 ongeveer, op een trainingsdag. op rustdagen iets minder, maar houd het niet precies bij. Vandaag junken, dus kom er wel overheen :D
 
4000 ongeveer, op een trainingsdag. op rustdagen iets minder, maar houd het niet precies bij. Vandaag junken, dus kom er wel overheen :D

Dit is de vrouwen sectie, kom ik net achter .
Maarja ik eet nu 5000 omdat ik problemen met m'n maag heb anders een stuk meer.
 
Ik brand je niet af hoor, alleen wat heb je aan die getallen? Iedereen traint anders, minder intensief of intensiever, verschillende lichaamstypes, stats enz...

Ik vind 1500 weinig, dat is volgens mij wat je nodig hebt als je in totale rust zou zijn (dus alleen al voor de lichaamsprocessen ed)

Zelf zit ik nu op 2000, plus een wekelijkse junkdag. Ik kom van 17-1800 en wil opbouwen tot onderhoudsniveau (ik schat 2200 - 2300) Elke week +100 calorieen.

Met 1500 zou ik absoluut niet goed herstellen icm de KT die ik doe, ik vraag me dan ook af hoe je traint op zo'n kleine inname?
 
Dit is de vrouwen sectie, kom ik net achter .
Maarja ik eet nu 5000 omdat ik problemen met m'n maag heb anders een stuk meer.

oo haha thnx, had het niet gezien, kwam er via "nieuwe posts"...

een stuk meer dan 5000?? ik ben blij dat k niet zo n hoge stofwisseling als jij heb :).. heb wel eens een paar maanden gebulkt op 5500-6000 kcal per dag, maar fietste toen ook heel veel + kranten lopen + 5x per week trainen

nu ben ik lui, fiets ik minder en train ik maar 3x per week, en merk dat dat genoeg is :D
 
2x per week krachttraining bij personal trainer en 3x per week cardio. Op raad van PT dus 1500 kcal gaan eten. Voor nu, om mijn doel van lager vetpercentage en dat ellendige buikvet weg te krijgen. Het was nog erger, hoor. In het begin at ik 700 kcal (zonder begeleiding), toen 1000 en nu ineens 1500. Heb ook net een junkavondje achter de rug (chips en chocola!), zit nu proppie-, maar dan ook proppie-vol!!
 
2x per week krachttraining bij personal trainer en 3x per week cardio. Op raad van PT dus 1500 kcal gaan eten. Voor nu, om mijn doel van lager vetpercentage en dat ellendige buikvet weg te krijgen. Het was nog erger, hoor. In het begin at ik 700 kcal (zonder begeleiding), toen 1000 en nu ineens 1500. Heb ook net een junkavondje achter de rug (chips en chocola!), zit nu proppie-, maar dan ook proppie-vol!!

Haha ik zit ook volop in mijn junk:D

Maar wel goed dat je hebt opgebouwd, want je komt dan idd wel van heeeel weinig! Lag je stofwisseling niet helemaal op z'n gat?
 
Nou, dat ging eigenlijk best goed. Maar achteraf gezien natuurlijk niet verantwoord. Ik snap ook niet hoe ik dat deed. Ik voel me nu een stuk beter. Ben vooral blij dat ik van een inactieve couch-potatoe veranderd ben naar een sportchick. En ik voel me niet schuldig als ik junk, beter!!!
 
oo haha thnx, had het niet gezien, kwam er via "nieuwe posts"...

een stuk meer dan 5000?? ik ben blij dat k niet zo n hoge stofwisseling als jij heb :).. heb wel eens een paar maanden gebulkt op 5500-6000 kcal per dag, maar fietste toen ook heel veel + kranten lopen + 5x per week trainen

nu ben ik lui, fiets ik minder en train ik maar 3x per week, en merk dat dat genoeg is :D

Ja ik kwam er dus ook via nieuwe posts hehe.. Idd niet echt relax zo'n hoge stofwisseling, ik zit de hele dag stil achter pc, kom niet eens de deur uit, ga naar de gym met m'n scooter ipv fiets dus beweeg minimaal. sommige bodybuilders zeggen nog weleens: het vele eten vind juist het lekkerste eraan! (aan bodybuilding) nou.. ik hou echt niet eten ik lus bijna niks :D
 
Ik weet het, ik weet het, ik word waarschijnlijk al afgebrand omdat ik calorieen tel. Dat doe ik inderdaad, maar let wel goed op mijn E/K/V verhouding. Ik eet 1500 calorieen op een dag, zaterdagavond een junkavond. Hoe het goed vol. Jullie?

Iemand met jouw stats heeft normaal een basal metabolic rate van rond de 1300 en zou voor onderhoud iets van een 2000 kcals nodig moeten hebben indien een dag of 4 per week sport.
 
2860 Kcal, en kom iets minder dan een halve kilo per week aan. :D
Over 4 tot 6 weken flink gaan cutten, winterjas uittrekken ;)

Kcal tellen is juist goed hoor!
 
zo rond de 6000 op werk en trainingsdagen
 
5400 zonder supps en chocomel. :)


:( Zucht.. Wat ben ik jaloers op diegenen die al aan 4000kcal voldoende hebben... :rolleyes:
 
Laatst bewerkt:
5400 zonder supps en chocomel. :)


:( Zucht.. Wat ben ik jaloers op diegenen die al aan 4000kcal voldoende hebben... :rolleyes:

het moet makkelijk zijn om maar 1 keer om de 2 dagen te moeten schijten
 
+-4500kcals
 
het moet makkelijk zijn om maar 1 keer om de 2 dagen te moeten schijten

Goeie ouwe ecto tijden... :p :o

Kheb net berekend op hoeveel kcal ik in totaal uitkom.. 6800..:eek:

Tja.. opzich;
-Ik ben van nature een extreem moeilijke gainer..
-*kuch*ikbenON*kuch*




Hmm, ik vraag me wel af of ik op minder kcal goed kon bulken als ik GEEN dexamfetamine slikte.. ???
 
2200+ atm - ben naar de 78-80 kg aan het toewerken.
Dan aan de cut tot 70-72kg. Kan de winterjas weer een keertje uit ;P
 
Back
Naar boven