MuscleMeat

hoeveel calorieen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Zoranos

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
7 jul 2015
Berichten
1.029
Waardering
251
Lengte
1m82
Massa
70kg
Vetpercentage
11%
Hoeveel calorieen zal deze bevatten ''ongeveer''?
1628423989090.png
 
375

nee toch 1150

even serieus hoe zouden wij dit kunnen weten?
 
375

nee toch 1150

even serieus hoe zouden wij dit kunnen weten?
ik vraag ook ongeveer , een italiaanse pizza is makkelijk te vinden , maar een turkse pide met ei is dunner en lijkt me minder calorieen
 
Gewoon niet eten.
 
Vind je in Duitsland veel.
Nahrungswerte 218 per 100 gr
Portie 200 gr = 436 kcal
Reken 1 ei erbij

Dan zit je imo al ruim.
 
1000+
deeg bevat veel en icm kaas
 
Zoranos: Heb je überhaupt je best gedaan om zelf het antwoord op je vraag te vinden door even te googlen?
Binnen 10 seconden gevonden: https://www.fatsecret.nl/calorieën-voedingswaarde/mekkafood/pide/1-broodje
Dit is voor een broodje van 200 gram en komt goed overeen met het antwoord dat marina1975 hierboven al gaf.
Desnoods weeg je dit broodje zelf nog om eventueel te corrigeren. Hoe moeilijk kan het zijn? :dunno:
lekker duidelijk man , staat niet bij wat er op die pide zit , ten tweede is mijn pide van een restaurant en zou niet weten om het daar te wegen,
 
zit geen kaas op , alleen ei en het is dun
1 wit bolletje is vaak 150 kcal dus kan je zelf beetje incalculeren.
Vaak als ik het niet weet en ik zit in de cut dan rond ik het ruim af naar boven dat ik zeker goed zit.
 
lekker duidelijk man , staat niet bij wat er op die pide zit , ten tweede is mijn pide van een restaurant en zou niet weten om het daar te wegen,
Ben je nu boos op mij?
 
O.K., zo kwam het wel op mij over. Bij gebrek aan info zou ik dan uitgaan van de standaardwaarden, dus 200 gram, 400-450 KCal.
en hoe weet ik of het 200 gram weegt
 
en hoe weet ik of het 200 gram weegt
Dat kun je niet weten. En wij ook niet. Dus moet je gokken. En dan is de standaardwaarde van 200 gram nemen logisch. En als je geen genoegen neemt met dit antwoord, dan ga je terug naar het restaurant en vraag je de kok.
 
Kunnen we hier wat mee winnen als iemand het goed gokt? Pot proteinen ofzo? Ik zeg 643kcals!
 
Google is je beste vriend. LINK Zoek dan de voedingswaarde van een ei erbij. Dat dan x 8,45 / 67 8 * de leeftijd van de overbuurman. En de wortel van. Succes!
 
Back
Naar boven