XXL Nutrition

Hoeveel centimeter ben jij

Bezoekers in dit topic

Mouzer

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
27 apr 2003
Berichten
1.394
Waardering
3
van schouder tot schouder?
 
nooit opgemeten
 
geen idee, maar heb wel erg brede schouders
 
hmm nooit opgemeten, maar wij hebben een deur waar wij ooit onze diepvries door moesten schuiven... door dat deur kan ik alleen maar zijwaarts passeren. :D
 
lol hoe breed is die deur?
Een normale deur opening is 1 meter, lijkt me sterk als je breder dan 1 meter bent hoor :P
 
nee idd. maar is idd wel zo. valt mijzelf ook op dat ik deuren steeds meer zijwaarts doorloop. ben ook geen meter breed, maar je houdt niet zoveel ruimte meer over! grappig.....
 
Nochtans waar je sleutelbeen stopt daar komt echt niet veel bij door training. Misschien doordat je lats en je armen breder worden dat deze soms in de weg zitten om een deur gemakkelijk door te gaan,maar je schouders worden nu niet enorm veel breder...
 
zit vast ook tussen de oortjes.... als je je een meter breed voelt lijkt zon deuropening ook erg klein.... ;)
 
D. > misschien een tip om voortaan bij het lopen door een deur je armen niet naar de zijkant te steken maar gewoon langs je geweldig brede lichaam;)
 
Haha...

goede vraag. Van schouder tot schouder meet ik 48 cm (45 als je stopt bij het vermoedelijke schouderbot). Voor een vrouw(tje) van 1,58 m is dat best breed. Dat is best raar omdat ik heel ecto gewrichten heb.
Het is een goede vraag omdat je 'framematen' min of meer bepalen hoeveel 'vlees' er aan kan hangen.
In mijn geval is het moeilijk te zeggen gezien de ecto armpjes en beentjes. Maak er ff een polleke van zou ik zeggen!

Espi
 
Ik meet 50 bij mij.. ben 1,78 17 jaar, weet niet of dat breed of smal is, volgens mij best smal :o :(

Dus daarom wil ik weten wat de andere maten hiero zijn.

Maar volgens mij ben ik ook nog niet uitgegroeid ofzo, aangezien met vingers nog dun zijn en das volgens mij een goede indicatie of je echt uitgegroeit bent (in de breedte enzo dus niet de lengte).
 
Back
Naar boven