Fitness Seller

Hoeveel dagen per week train je? (1 bezoeker)

Hoeveel dagen per week train je?

  • 1 dag/week

    Stemmen: 3 1,1%
  • 2 dagen/week

    Stemmen: 15 5,4%
  • 3 dagen/week

    Stemmen: 71 25,4%
  • 4 dagen/week

    Stemmen: 122 43,7%
  • 5 dagen/week

    Stemmen: 44 15,8%
  • 6 dagen/week

    Stemmen: 23 8,2%
  • 7 dagen/week

    Stemmen: 1 0,4%

  • Totaal stemmers
    279

Bezoekers in dit topic

Originally posted by Sonic1
vier keer lijkt hier het populairste te zijn... is dat het beste ?

hangt helemaal van jezelf af. gewoon proberen, maar hou wel rekeing met voldonde rustdagen en geen lange trainingen dus zodoende is 4 dage een goede richtlijn. zo kan je 5 spiergroepen goed binnen een uur aanpakken en je hebt 3 dagen rust
 
6 maal, maar uiteraard niet allemaal kracht/massa training!
 
:

ma: Benen, rug en buik
di : Borst, schouders, nek.
wo: rust
do : Bicep en triceps en buik.

Ben alleen wel ong. 1,5uur bezig p/training. Lastige is dat de sportschool op wo halve avond niet beschikbaar is zijn er fitnesscursussen. En vrijdags werk ik. Wil btw ook niet elke dag met trainen bezig zijn, dan gaat de lol er nl. vanaf denk ik. Moet 20-30min fietsen naar de sport.......ben dus snel heel de avond kwijt.
Vind het zelf prima, maar lees alleen dat het slecht is om lang te trainen. korter dan 5kwartier ben ik echter nooit bezig...
Vraag me btw af de mensen die dan op zondag trainen, hebben die dan de vorige avond gestapt? lijkt me nl. niet zo goed voor je toch, als je bv. herstelt van alcoholgebruik(of wat dan ook...) en kampt met een slaapgebrek? misschien hebben jullie dat niet hoor. Maar ik stap 's zaterdags meestal wel en voel me zondag nooit echt geweldig. Let wel op mn eten (en veeeeeeel water) maar is het wel optimaal voor je spieren om dan te trainen?
d.
 
Kijk dan zou je beter 1 of 2 dagen extra nemen want na ongeveer 60 mins stijgt je cortisolgehalte enorm (spierafbraak) , dit voel je zelfs tijdens je workout rond de 60 mins , niet goed dus ...
Ik train 5x per week 1 uur
 
hm ja 4dagen zou wel lukken. moet ik wel ff een andere sportschool vinden. train via de hogeschool op zon studentencomplex. wel lekker goedkoop 75e/jaar. maar zoals ik zei tyfuslang fietsen. Zal beter één vinden die dichterbij ligt. maar gaat dan wel in de papieren lopen. afwegen dus.

Maar nu is mijn vraag nog niet beamtwoord......
 
Ik train nooit ih weekend en zeker niet na een avondje uitgaan :)
 
Back
Naar boven