MuscleMeat

Hoeveel dagen zijn jullie per jaar ziek? (1 bezoeker)

Hoeveel dagen ben jij ziek geweest in 2011?


  • Totaal stemmers
    117

Bezoekers in dit topic

substance P

*****
Elite Member
10 jaar lid
Lid geworden
30 apr 2008
Berichten
2.573
Waardering
152
De titel zegt het zelf al, hoeveel dagen zijn jullie per jaar ziek? en hoeveel dagen ben jij in 2011 thuis geweest owv ziekte, ongeval, ...

Ik zit nu weer met een keelontsteking, voor de tweede keer op 3 weken tijd, en in november heb ik het nog gehad. Een week zonder gains :(
 
0, de laatste keer dat ik ziek ben geweest is denk ik 7 jaar geleden, op een keelontsteking na dan, maar daarnaast was ik niet ziek, dat kwam denk ik gewoon omdat ik met een wijf had gezoend.
 
0 x,
nu hoop ik niet, dat ik morgen ziek wordt :o
 
buiten de gewone verkoudheid heel weinig, nooit veel ziek geweest.. nog nooit 1 werkdag gemist wegens ziekte
 
Ik ben jaloers, echt waar.
 
toevallig dat ik vandaag ziek ben. maar ben ongeveer om het 1.5 jaar ziek. en dan is het vaak niet eens kotsen ofzo maar gewoon beetje draaierig, hoofdpijn, ect.
 
Wel gevaarlijk topic als de werkgever meekijkt
 
Wel gevaarlijk topic als de werkgever meekijkt
conspiracy-keanu-template.jpg
 
1-3x... zo af en toe een jaar niet en soms wel.
 
Wel gevaarlijk topic als de werkgever meekijkt

Indd, soms zijn mijn weekendjes wel zwaar geweest, en tja, dan moet 't soms gewoon kunnen.

Ziek zijn is btw niet hoofdpijn en draaierig, ziek zijn is minimaal 3 dagen in je bed liggen met koorts of griep e.d.
 
Indd, soms zijn mijn weekendjes wel zwaar geweest, en tja, dan moet 't soms gewoon kunnen.

Ziek zijn is btw niet hoofdpijn en draaierig, ziek zijn is minimaal 3 dagen in je bed liggen met koorts of griep e.d.
ahzo

ot; om het 3 jaar ofzo :dunno:
 
Laatst bewerkt:
Laatste keer dat ik ziek ben geweest is al langer als 10 jaar geleden. Al was dat meer omdat er 2 pilletjes waaronder aspirine zorgde dat ik ging ijlen.

De afgelopen 2-3 jaar ook niet verkouden geweest.

:cool:
 
Vreemd genoeg ben ik nu al twee jaar achtereen ziek geweest in de zomer. Hoewel het niet veel voorstelde, gewoon keelpijn, verkouden en wat hoofdpijn.
 
Ben heel sporadisch ziek, wellicht 1-3 dagen in het jaar. Soms ook gewoon niet. Goodlife.
 
2-3x per jaar (alleen dit jaar) -_- normaal 1x of nooit
 
Back
Naar boven