XXL Nutrition

Hoeveel Deca Durabolin per week? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

lenfantterrible

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
19 mei 2007
Berichten
7
Waardering
0
Hallo,

momenteel krijg ik onder medisch toezicht 25Mg Deca Durabolin ingespoten per week. Is dit een grote dosis of valt dit tamelijk mee. En is dit niet slecht voor de gezondheid? Na enkele weken zie ik toch al het effect!:cool::D
 
25mg is niet veel.
Is trouwens ook niet het goeie gedeelte hiervoor.
Moet je voor in de aas sectie zijn.
 
Hallo,

momenteel krijg ik onder medisch toezicht 25Mg Deca Durabolin ingespoten per week. Is dit een grote dosis of valt dit tamelijk mee. En is dit niet slecht voor de gezondheid? Na enkele weken zie ik toch al het effect!:cool::D


Waarom wordt je met deca behandeld?
 
Wat doet dit topic in hemelsnaam in de 'Advanced' sectie? ???

25mg /w is niets. Min. dosis is zo'n 200mg /w.
 
Denkt dat dit geavanceerd is zijn vraag!:D
 
Waarom neem je 25mg deca????
 
"enfants terribles" mogen maar een kleine dosis deca krijgen anders worden ze onhandelbaar :D
 
WOOOOW de hele 25mg-spuit er in 1 keer in of zo ????
Kan goed geloven dat je vooruitgang merkt na paar weken ... ;-) (ahum)
 
ken nog zo'n sportdokters in belgie die met zulke belachelijk kleine hoeveelheden werken

pfff, de meesten op dit board kennen er een pak meer van dan die zogenaamde dokters.
 
25mg neem dan niets man

ik merkte pas iets bij 400mg per week
 
ken nog zo'n sportdokters in belgie die met zulke belachelijk kleine hoeveelheden werken

pfff, de meesten op dit board kennen er een pak meer van dan die zogenaamde dokters.

de meeste hier hanteren ook een andere maatstaf voor wat betreft de balans tussen gains vs gezondheid...
 
jongens... als hij zegt dat ie effect ziet dan zal die daar heus niet om liegen(of als hij denkt dat ie effect ziet) anyway... zolang iemand vooruit gaat dan is het toch goed...
 
jongens... als hij zegt dat ie effect ziet dan zal die daar heus niet om liegen(of als hij denkt dat ie effect ziet) anyway... zolang iemand vooruit gaat dan is het toch goed...

Dream on!!!!!!
 
(of als hij denkt dat ie effect ziet) niet mij aanvallen vriendelijke vriend!
 
dit is weer zon dokter die geld wil verdienen. je hoor wel vaker van die verhalen.
 
nou als ie geld wil verdienen had ie wel hoger gedoseert.... doktoren houden zich aan de aanbovelen dosis zoals in de bijsluiter, zodra zij hoger gaan doseren zijn ze natiuurlijk strafbaar bezig nogal logisch...
 
Sorry mannen,

maar 10kg spiermassa in 2maand half is toch redelijk niet?
 
ken nog zo'n sportdokters in belgie die met zulke belachelijk kleine hoeveelheden werken

pfff, de meesten op dit board kennen er een pak meer van dan die zogenaamde dokters.

Dat denk je maar lol, ik zou er iig niet op voortgaan.btw ik denk dat de TS gewoon een therapeutische dosis krijgt en het eig niet te maken heeft met het anabolische effect en dat hij gewoon wil weten of het anabolisch kan werken, dus neen@TS te weinig.
 
25mg neem dan niets man

ik merkte pas iets bij 400mg per week

De hoeveelheid waarbij iemand iets merkt is afhankelijk van de persoon.De een is er gevoeliger voor dan de ander en het heeft ook met lichaams gewicht te maken.

Maar 25mg is idd te verwaarlozen.
 
Back
Naar boven