AndroidHealthClinic

hoeveel eieren eet jij per week ? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

BIGTANK

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
9 okt 2002
Berichten
1.021
Waardering
0
ik eet er zo n 8/12 per week (hele eieren )
int weekend altijd 4 per keer ongeveer
ben benieuwd hoeveel jullie er eten

gr BIGTANK
 
voor het moment slechts 2 denk ik heb er vroeger 70/wk gegeten en was echt slechte vertering constant. Met melk en vlees heb ik dat probleem nooit.
 
per week ehh
7 . 6 = 42 eieren per week.
 
Er passen 7 eieren in mijn eierkoker en die eet ik per dag op.
7*7=49 dus :)
 
Normaal niet zo veel... (nu ff wel, vanwege carbless). Het nadeel vind ik dat je het eigeel eruit moet halen, en dan blijft er maar minimaal aan eiwit over...
 
ik eet ook zelden eieren eigenlijk, ik heb zoiezo niet zo'n regelmatig dieet, maar dingen als kwark/tonijn komen als eiwitbronnen altijd wel naar voren.
 
Nu even geen. Misschien in het weekend ad en toe stuk of 5 that's it, haal 'mijn eiwit uit ander voedsel
 
In totaal 4 tot 6 eieren p/w en dan gebakken voor op brood
 
We kweken hier kippen, en niet zomaar kippen.. Araucana kippen, cholestrolvrije eieren ;) Daar gaat die opgeblazen kop..

3/dag, anders staat mn gezicht vol boebels
 
Hey Bigtank,
Train je al bij Physical?
 
Originally posted by Robin
Normaal niet zo veel... (nu ff wel, vanwege carbless). Het nadeel vind ik dat je het eigeel eruit moet halen, en dan blijft er maar minimaal aan eiwit over...

valt best mee hoor Robin...
als je van een ei van zo'n 60gr uitgaat met 8 gr eiwit, dan zit er zo'n 5 gr in 't eigeel en zo'n 3 gr in 't eiwit...
toen ik tijdje geleden nog 6 eieren per dag at waarvan 2 dooiers, kreeg ik toch zo'n 28gr eiwit binnen..
 
Originally posted by NewbieNeo


valt best mee hoor Robin...
als je van een ei van zo'n 60gr uitgaat met 8 gr eiwit, dan zit er zo'n 5 gr in 't eigeel en zo'n 3 gr in 't eiwit...
toen ik tijdje geleden nog 6 eieren per dag at waarvan 2 dooiers, kreeg ik toch zo'n 28gr eiwit binnen..

Ja, maar dat gore eigeel hoef ik zoiezo niet... dat is een beetje acne gevoelig. Lamaar dan :D
En om dat te gaan viezeren en doen voor die eieren. Een shake vind ik makkelijker...en goedkoper.
 
Originally posted by Robin


Ja, maar dat gore eigeel hoef ik zoiezo niet... dat is een beetje acne gevoelig. Lamaar dan :D
En om dat te gaan viezeren en doen voor die eieren. Een shake vind ik makkelijker...en goedkoper.

hmm.. ik vind eigeel juist het lekkerst.. beetje jammer dat het weer niet zo goed voor je is! TE Veel dan!
 
Niet goed voor je? Waarom? Het is geen verzadigd vet en het verhoogt het cholesterol niet.
 
Originally posted by admin
.... . en het verhoogt het cholesterol niet.
Niet?
Dat zou ik graag wetenschappelijk onderbouwd zien..zal mijn mama plezieren :P
 
Originally posted by Jefro
Hey Bigtank,
Train je al bij Physical?

dit is de laatste week bij m n sportschool , kom begin volgende week bij physical ......
hoevaak train jij er per week ?
kzie gauw !!
 
Back
Naar boven