AndroidHealthClinic

Hoeveel eiwitten kan je lichaam maximaal opnemen?

Bezoekers in dit topic

die HBO professor heeft z'n diploma bij in-holland gehaald?
 
Aanleg is over rated. Natuurlijk gaat het om genetische factoren maar sommige reuzen van nu waren op hun 16e ectos. Hard trainen goed eten en rusten kunnen bij bijna iedereen hele mooie resultaten opleveren. Je broer heeft het fout en hij liegt dat een professor hem dat zou vertellen want dan heeft hij het verkeerd begrepen of er loopt een hele domme professor in Nederland.
 
Ik ben er van overtuigd dat je lichaam niet meer eiwitten per dag nodig heeft dan 1g per lb (max)als krachtsporter. ( Dus stel je weegt 80 kg = 176 lbs = 176g per dag meer dan genoeg.)
De rest wordt omgezet in glucose en/of uitgepist...
 
de zoekfunctie weet het.


Hahahahahahahahahahahahawhoehahahahahahhihihihahahwoehahahahihahahihahahhihahahhihahahahahahahahahaha

Das echt een beestig goe antwoord!!!!!!!!!!!!

Hihihihihahahahahahahahahwoewoewoehahahahahahahahahahahahahaha
 
Dacht zelf dat het iets van een +- 25gr per uur was, maarja Isolaat wordt dan weer bijna direcht opgenomen.
Terwijl vb: kip geleidelijker aan zal opgenomen worden door vertering en omzetting etc...

Waarom verkondig je die onzin????

Voor de opnamesnelheid is het relevant om naar de piek (en evt. stijgings-/dalingsduur) in bloedwaarden te kijken.
Piek bloedwaarden bij verschillende soorten aminozuren:

Wei-isolaat: +- 120 min
Hydrolisaat: +- 80 min
Losse aminozuren (farmaceutisch): +- 60 min

Bron: Dangin et al, 2002; Calbet & MacLean, 2002; Borsheim et al, 2002
 
Heb ik nog niet van gehoord :p

Heb je daar een artikel van of bestaat er een topic over op DBB?
Wil ik wel eens lezen.

heb ik een keer een hele topic over gehad waar iedereen zijn meningen en bevindingen gaven.

doordat je snelle suikers neemt maak je meer insuline aan en zou je meer eiwitten kunnen opnemen
 
heb ik een keer een hele topic over gehad waar iedereen zijn meningen en bevindingen gaven.

doordat je snelle suikers neemt maak je meer insuline aan en zou je meer eiwitten kunnen opnemen


Zal eens kijken tussen jouw gestarte topics.
Bedankt!
 
Back
Naar boven