MuscleMeat

hoeveel eiwitten?

Users who are viewing this thread

mathijs

Cool Novice
+10 jaar member
Lid geworden
8 apr 2006
Hai, ff een vraag,
Ik zelf ben rond de 85 kg dus ik moet rond de 300 gr. eiwitten tot me nemen. Dit haal ik natuurlijk uit eieeren, vis, kip en kwark. Maar hoeveel eiwit gram zit er nou eigenlijk als ik een eiwit shake neem? En welk merk moet ik dan nemen?
Alvast bedankt voor de reakties.

Ariane1991

Advanced Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
14 apr 2007
Hai, ff een vraag,
Ik zelf ben rond de 85 kg dus ik moet rond de 300 gr. eiwitten tot me nemen. Dit haal ik natuurlijk uit eieeren, vis, kip en kwark. Maar hoeveel eiwit gram zit er nou eigenlijk als ik een eiwit shake neem? En welk merk moet ik dan nemen?
Alvast bedankt voor de reakties.

170 gram is ook al zat. De rest wordt gewoon verbrand.

twistershad

Cool Novice
+10 jaar member
Lid geworden
3 sep 2007
sprekend vanuit mijn ervaring is voor mensen die clean trainen 2 gram voldoende. Maar dat ligt natuurlijk aan je stofwisseling. Ikzelf heb een trage stofwisseling.

Als jij een snelle of zeer snelle stofwisseling hebt heb je wellicht meer eiwitten nodig. De enige manier om hier achter te komen is experimenteren.

om op je tweede vraag terug te komen; op de pot eiwit staat meestal hoeveel eiwit er per 'serving' inzit.

succes!

wazzup

Gargantuan Beast
+15 jaar member
Lid geworden
2 mei 2003
Lengte
1m89
Hai, ff een vraag,
Ik zelf ben rond de 85 kg dus ik moet rond de 300 gr. eiwitten tot me nemen.

niks MOET.

(ik groei prima op 200 - 220 gram en ik ben zwaarder)

Maar hoeveel eiwit gram zit er nou eigenlijk als ik een eiwit shake neem?

Dat is afhankelijk van hoeveel gram je in het schepje doet (meestal 20 - 25 gram poeder met iets van 85% - 95% eiwit (beetje afhankelijk van merk) als je 2 schepjes neem tis het het dubbelle (duh !))

En welk merk moet ik dan nemen?

(nogmaals niks MOET) Wat jij wil. Begin maar met een goedkoop merk (van een beetje kwaliteit). Een huismerk is meestal wel OK.

Naar boven