XXL Nutrition

Hoeveel euro per maand geef je uit aan supplementen?

Hoeveel euro per maand geef je uit aan supplementen?

  • 0

    Stemmen: 14 8,2%
  • 1 - 20

    Stemmen: 32 18,7%
  • 21 - 40

    Stemmen: 30 17,5%
  • 41 - 60

    Stemmen: 32 18,7%
  • 61 - 80

    Stemmen: 18 10,5%
  • 81 - 100

    Stemmen: 21 12,3%
  • 101 - 150

    Stemmen: 11 6,4%
  • 150 +

    Stemmen: 13 7,6%

  • Totaal stemmers
    171

Bezoekers in dit topic

Amai,

Multi-vit: €10 (is dan nog een goedkope)
Whey: €35
PWO: €20
Pre-WO: €30
BCAA: €25

€120 in totaal en dan heb ik nog geen extraatjes genomen..
 
Wat een bedragen zeg. Ik denk minder dan 20 euro per maand, whey en multivitamine is alles wat ik neem op het moment. Maar ik koop groot in en kan voor de multivitamine 40% korting krijgen, dus dat scheelt weer.
 
Gebruik Protein, Whey, Multi, Omega 3.. Zal neerkomen op zo'n €50 per maand..
 
Tussen de 80 - 120 euro
 
Eigelijk best sick als je het zo bekijkt.... Wat voor zooi je allemaal gebruikt om maar een stukje beter te presteren / groeien.
 
hahaha hoop je ;)


Ja zo ongeveer wel hoor.. Drink niet heel veel shakes Protein en Whey per dag.. En als ik vis eet, neem ik verder geen omega 3 meer die dag..
 
Zijn er echt mensen (amateurs) die meer dan 80 euro per maand uitgeven, sommigen zelfs 150+? Ik weet niet hoor, maar volgens mij zou het schelen als die mensen naar hun voeding kijken en minder naar de marketing en promotie van supp bedrijven.
 
Eigelijk best sick als je het zo bekijkt.... Wat voor zooi je allemaal gebruikt om maar een stukje beter te presteren / groeien.

Het is toch geil om te experimenteren met supplementen? :rolleyes::D;)

87 stemmen inmiddels, bedankt! :thumbs:
 
Laatst bewerkt:
Momenteel neem ik geen supps (bijna een jaar nu), dus 0.
 
0.

Geen supps nodig, ik geloof in eten en mn eigen lichaam.
 
om de maand ene potje whey en bcaa's dus 21-40
 
Magnesium, zink, whey en casseine.
45 euro per maand.
 
Heb alleen whey, creatine en agmatine geprobeerd, wil binnenkort beta a.... nog wat proberen in combinatie met creatine maar daar bljift het ook bij. Je kan wel 10 verschillende pre-workout supps gaan kopen maar met de juiste voeding kom je er ook wel. Vindt het geld niet waard om 2kg meer te drukken...
 
multi, whey, visolie en af en toe pre workout zoals beta-alinine of agmatine. ik denk gemiddeld 40 per maand ofzo
 
Back
Naar boven