AndroidHealthClinic

Hoeveel euro zijn jullie per week meer kwijt door je voedigsschema? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Tepelbram

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
4 jul 2012
Berichten
2.239
Waardering
96
Lengte
1m81
Massa
86kg
Vetpercentage
10%
Zoald de titel zegt, wat geef je per week extra uit omdat je een voedinsschema hebt?
Of minder? :p
 
Met ongeveer 20 euro kom ik 4 dagen rond. In het weekend profiteer ik van mijn ouders.

3050 kcal per dag overigens
 
Ouders betalen alles :))
 
De bulk is goedkoper als de cut bij mij.

Bulk: 30 per week
Cut: 40 per week
 
ik heb net voor 2 dagen vlees gekocht en wat andere etenswaren (eieren, pindakaas, cashew, klein brood, etc.) en ik was 28€ kwijt, en ik ga om de 2 dagen mijn eten inkopen voor de komende 2 dagen, dus ongeveer 75-90€ per week aan etenswaren voor mezelf, ik kan me niet herinneren hoeveel ik uitgaf voor ik zoveel begon te eten want dat is te lang geleden :P

en! daar is nog niet bijgerekend de whey shakes en andere supplementen (vitaminen, omega3, etc.) die ik maandelijks bij xxl bestel, veel eten is een dure hobby
 
25 per week, genoeg kip, kwark, mozzarella en melk :)
 
Ongeveer €25 per week, exclusief avondeten, op het moment. Ouders betalen
 

Bulken doe ik wat smeriger :) dus veel chicken tonight etc... En in de cut ga ik voor schoon voedsel:

Zalmfilet, gerookte zalm, kipfilet, rundertartaar, steak etc etc en dat is gewoon duurder ^^,

---------- Post toegevoegd Mon 14 Jan 2013 om 15:07 ----------

25 per week, genoeg kip, kwark, mozzarella en melk :)

Mozarella nice. Die bollen? die eet ik ook wel eens :P heerlijk joh :rolleyes:
 
Ja, (veel) eten is inderdaad behoorlijk duur. Daar verbaas ik me ook altijd over. Voordat ik op voeding ging letten was je super goedkoop uit.

Ik ga toch eens een keer een boodschappenplan maken, want het kan veel goedkoper en zuiniger (soms gooi ik ook shit weg omdat ik er door mijn voedingsschema niks mee kan).

Tip voor de Amsterdammers (en volgens mij ook Hagenezen en nog wat stedelingen): Ga naar de Tanger. Marokkaanse supermarkt. Alles is heel goedkoop. Vlees, vis en groenten. Heb daar tot nu toe 1x biefstuk gehaald. Om eerlijk te zijn was het geen super kwaliteit. Maar voor 350gr 2euro kan je toch goedkoop aan je macro's komen.
 
12 euro... haal alles van ebay zelfs mijn kip gwn bieden doe meestal 0,01 $ en wacht tot de laatste seconde shipping 2 dollars= profit 1,20 euro voor 1kg kip
 
12 euro... haal alles van ebay zelfs mijn kip gwn bieden doe meestal 0,01 $ en wacht tot de laatste seconde shipping 2 dollars= profit 1,20 euro voor 1kg kip

Srs? Kip op ebay kopen, dood of levend? Xd
 
helemaal niks :P koop alleen 2 pakken grapefruitsap per week, ik pas me voedingsschema gewoon aan aan wat er in huis is. Er is altijd genoeg rijst, eieren, en brood dus ja.
 
25 euro. Melk is er altijd wel.
 
Back
Naar boven