Fitness Seller

Hoeveel gains behoud je gemiddeld? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Moen

Ripped Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
1 jul 2003
Berichten
3.922
Waardering
1
Simpel vraagje , omdat het er bij velen van Elitefitness op lijkt dat ze zowat al hun gains kwijt zijn 6 weken na hun cyclus ?
 
Als je alles perfect en zo goed mogelijk doet...

Laat zeggen toch 70% van de bruto winst bij een goed samengestelde kuur. Meestal omdat vocht retentie verminderd als je stopt met de steroïden. Bij kuurtjes waarbij je weinig vocht wint krijg je dus kwalitatieve massa en dan kan de netto winst zelfs nog hoger liggen....

Maar velen pakken het verkeerd aan en verliezen daardoor heel wat kilo's.
 
door niet na te kuren en of slechter te eten na de kuur gaat er ook "te" veel af. vooral water wordt na de kuur verloren zoals admin zegt.
 
inderdaad, bij mijn eerste kuurtjes verloor ik ook alles, vanwege : geen nakuur, slecht eten. dat is ook een van de redenen waarom ik nu vind dat je een paar jaar moet trainen voordat je roids gebruikt, maakt niet zoveel uit vind ik of je 19 ofzo bent, maar wel als je geen ervaring hebt, dan val je keihard terug en dat kost onnodige centen..

Als je het goed doet kan je 70-80% behouden, zoals admin al zei..
 
Jack zei:
inderdaad, bij mijn eerste kuurtjes verloor ik ook alles, vanwege : geen nakuur, slecht eten. dat is ook een van de redenen waarom ik nu vind dat je een paar jaar moet trainen voordat je roids gebruikt, maakt niet zoveel uit vind ik of je 19 ofzo bent, maar wel als je geen ervaring hebt, dan val je keihard terug en dat kost onnodige centen..

Als je het goed doet kan je 70-80% behouden, zoals admin al zei..


Definieer 'slecht eten' eens aub :)
Veel minder proteïnen als tijdens of gewoon veel minder als tijdens of ..?
 
Moen zei:
Definieer 'slecht eten' eens aub :)
Veel minder proteïnen als tijdens of gewoon veel minder als tijdens of ..?

Jack zal bedoelen van bijv. 5000 kcal met 300-400 gram proteinen na de kuur doorgaan op 3000 met 150 gram eiwitten

imo vooral jezelf daarna blijven volpompen met proteinen
 
Juriaan zei:
Jack zal bedoelen van bijv. 5000 kcal met 300-400 gram proteinen na de kuur doorgaan op 3000 met 150 gram eiwitten

imo vooral jezelf daarna blijven volpompen met proteinen

exactly, na de kuur weer gewoon gaan eten. Het domste wat je kan doen, maarja wist ik veel, ik was naar een sportschool gegaan en wou breeeeeed worden, dus ik trainde een paar maanden, en wist niet eens wat AS was (had geen internet :() toen kwam er een maat op me af die zei dat hij iemand wist, daar konden we trainen en die had spul daar werd je supergroot van :p en naief en jong als ik was deed ik dat..
 
hehe
 
Back
Naar boven