Fitness Seller

Hoeveel geef jij maandelijks uit aan supplementen, kuurtjes, ed (1 bezoeker)

Hoeveel geef jij maandelijk uit aan supplementen en kuurtjes en dergelijke


  • Totaal stemmers
    99

Bezoekers in dit topic

per maand geen idee, niet veel

per jaar 200-400euro mss...
 
15 € per maand ongeveer...
 
50 per maand geloof ik.
 
n zak whey (10lb) om de 2maand, betaal iets van een €50, creatine heb ik ook in het groot, koop ik me niet maandelijks, dus valt hier super mee
 
ikke: 100-200 per maand

Als je aan de sth zit voor 6 mnd, zit je daar al gauw aan :p
 
heb atm nog geen supp's maar ben van plan binnenkort whey, dextro, crea en wat weightgainer aan te schaffen.
 
Ik schat net iets onder de €100 (whey, lijnzaadolie, multi)
 
Hmz creatine, EAA/BCAA, multi-vit, soms burner of tribulus. Mja denk toch wel rond de 100euro per maand soms.
 
Gebruik redelijk wat supss maar heb een goede sponsor.. :D
 
ca 70 euro per maand.
Het meeste geld zit in eiwit poeder.
 
Hmz creatine, EAA/BCAA, multi-vit, soms burner of tribulus. Mja denk toch wel rond de 100euro per maand soms.

en, ga je hard op die tribulus?


ikzelf:

crea, bcaa + glutamine, whey, dure multi, zma, dextrose (voor zover dit een sup is)

ik kom denk wel aan de 100+ per maand.. maar dit is pas sinds kort, gebruikte nooit echt supplementen, maar nu maar wel een keer goed doen he..

crea gebruik ik vanaf volgende week.. whey neem ik zo'n 2,5 kg per maand..
 
hangt ervan af,gewone sups koop ik 1 maal waar ik 2 maand mee toekom,maar dan koop ik voor ongeveer 200 euro,maar als ik kuur dan gaat het toch naar de 500 euro op voor 3 maand,is allemaal te zien,bv nu gebruik ik al een kleine 3 weken niks meer als aanloop naar m'n volgende kuur binnen enkele weken...
 
max 200 euro in de 4 maanden.

gemiddeld dus ongeveer 50 eu per maand : crea, weightgainer, zink, multi en wat lijnzaadolie
 
ikke: 100-200 per maand

Als je aan de sth zit voor 6 mnd, zit je daar al gauw aan :p

Ooh dacht dat ze sup kuurtjes bedoelen

100-200 is exclusief illigale deel

Vitargo
dextrose
whey conc
whey iso
multi
vit b inject
vit C
vit E
Creatine
Glutamine
Taurin
Glucosamine
BCAA in cut
Amino's in bulk

Somg nog wat ECA oid.

+ 300 euro aan normaal eten..
 
Laatst bewerkt:
Toch wel rond of over de 100 per maand.
Whey, multis, B-complex, omega 3, creatine, BCAA
 
momenteel nog 0

zal eens whey kopen dan, liefst zo goedkoop mogelijk en dextrose mss? zal nog zien, eerst wat meer info winnen
 
en, ga je hard op die tribulus?


ikzelf:

crea, bcaa + glutamine, whey, dure multi, zma, dextrose (voor zover dit een sup is)

ik kom denk wel aan de 100+ per maand.. maar dit is pas sinds kort, gebruikte nooit echt supplementen, maar nu maar wel een keer goed doen he..

crea gebruik ik vanaf volgende week.. whey neem ik zo'n 2,5 kg per maand..


Neuh, tribulus doet nie zoveel, kben ook nog jong maar de effecten die ik er van merk zijn: meer honger, agressiever en dat is het zowat:)
 
Per maand ongeveer 100+ euro,
Momenteel gebruik ik:
Whey
Pro 80
Leucine
Omega 3 6 9
Groene thee
Taurine
L-carnitine
Multivitamine
Vitamine C1000tr
Zink

Af en toe:
Caffeine
Ecy Stack

Over ongeveer een maand extra:
Mega grow
ALA
Glutamine
Arginine Etyl Ester
Zma
 
Neuh, tribulus doet nie zoveel, kben ook nog jong maar de effecten die ik er van merk zijn: meer honger, agressiever en dat is het zowat:)

Over tribulus gesproken.... ik moet zeggen er is een hoop rotzooi op de markt!! Preparaten die maar een fractie van het protodioscin gehalte bevatten als dat op het eitket staat.
Er zitten ook gelukkig merken tussen die daadwerkelijk het gehalte bevatten, zoals bijv THNC of SAN. Ben zelf verknocht aan tribulus en neem het ook altijd in mn nakuur, of gewoon periodes als ik off-cycle ben. Het geeft me meer kracht en uithoudingsvermogen + sterkere pezen, lignamenten, spieren. Moet er wel bij zeggen dat ik op min. 3000mg per dag zit. Maar ik weeg ook 115kg. Doseringen zijn afhankelijk van je gewicht: 750 mg per 20 kg lichaamsgewicht is de norm. Veel lager moet je ook niet gaan wil je er iets van merken.

Het is niet zozeer een massaopbouwer, maar je trainingen worden er veel beter en efficienter door. En je merkt het ook tussen de lakens :D
Momenteel bezig met sth + tribulus, plus de basis supps. Alvast ff klaarstomen voor mn volgende kuur die ik ga nemen.
Voelt lekka lekka!!
 
Blue Up van Controlled Labs is ook een goeie en niet te prijzig
 
Back
Naar boven