XXL Nutrition

Hoeveel geld geven jullie per maand uit aan voeding en drank? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

tbeest

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
9 mrt 2012
Berichten
2.275
Waardering
75
maar dan ook alles hé, zowel gewone dagdagelijkse voeding (kip, brood, kwark, eieren, melk, water etc) als supplementen als gewoon bier bij het uitgaan enzovoort. Dus gewoon ALLES wat je door je keel krijgt in 1 maand (31 dagen) tijd.

Ik heb het eens zitten uitrekenen en hoewel ik vaak de goedkoopste producten probeer te kopen blijft het wel hoog vind ik !! (enigste nadeel aan bodybuilding :p)
 
Ik denk ongeveer 80 euro per maand. Ik ga wel voor goedkope producten en aanbiedingen.
 
Alles bij elkaar eet ik voor 12-15 eu per dag. voeding, supps ,vitamines.
 
Ik denk ongeveer 80 euro per maand. Ik ga wel voor goedkope producten en aanbiedingen.

80 euro per maand?

Ik eet aan kipfilet (vlees) alleen al 93 euro per maand dus dat lijkt mij weinig realistisch
 
Ik heb werkelijk geen flauw idee...
zal het proberen te berekenen en het hier straks te EDITen....
 
1-1.5KG kip per week, is ongeveer 8/9 euro.
Whey
Vitamines
Rijst
Tonijn
Groenten

Is opzich niet duur. Als je gewoon bij Lidl/Aldi shit koopt, lukt 't makkelijk met 120 euro max ofzo.
 
80 euro per maand?

Ik eet aan kipfilet (vlees) alleen al 93 euro per maand dus dat lijkt mij weinig realistisch

Spul als Havermout, Rijst, Tonijn en Pindakaas zijn rete-goedkoop en per pakket gaat het lang mee. Kipfilet enzo kan ik ergens krijgen voor 4,25 per/kg. Opzich heb ik niet de meest veelzijdige dieet maar mij is verteld dat het niet zo uitmaakt als je maar gezond eet.

Edit-
Ik vergat mn supplements. Whey en Creatine erbij wordt het wel boven de 100 euro.
 
Ik denk dat velen hier nog geen supermarkt zijn binnengeweest. Sorry maar zelfs een anorexiapatiënt eet meer dan 200 euro per maand.

Ik eet en drink gemiddeld 400-450 euro per maand en koop dan nog zowat van alles de goedkoopste spullen
 
Mehh, wil er niet eens over nadenken... Zal wel zo rond de 300-400 eu liggen.
 
Rekenen jullie anabolen mee ofzo
 
Spul als Havermout, Rijst, Tonijn en Pindakaas zijn rete-goedkoop en per pakket gaat het lang mee. Kipfilet enzo kan ik ergens krijgen voor 4,25 per/kg. Opzich heb ik niet de meest veelzijdige dieet maar mij is verteld dat het niet zo uitmaakt als je maar gezond eet.

Edit-
Ik vergat mn supplements. Whey en Creatine erbij wordt het wel boven de 100 euro.
Wat is dat ergens dan :o? Dat is bijna 50% goedkoper dan in de supermarkt!
 
Ik denk dat velen hier nog geen supermarkt zijn binnengeweest. Sorry maar zelfs een anorexiapatiënt eet meer dan 200 euro per maand.

Ik eet en drink gemiddeld 400-450 euro per maand en koop dan nog zowat van alles de goedkoopste spullen

ik geloof er ook niks van dat welke bodybuilder dan ook die een beetje op zijn voeding let het voor elkaar krijgt met minder dan 200 euro per maand.

Ik heb het voor mijzelf nog niet uitgerekend maar zit zeker dichter bij 400 dan bij 200 ;)
 
ik geloof er ook niks van dat welke bodybuilder dan ook die een beetje op zijn voeding let het voor elkaar krijgt met minder dan 200 euro per maand.

Ik heb het voor mijzelf nog niet uitgerekend maar zit zeker dichter bij 400 dan bij 200 ;)

een bodybuilder die een beetje op zijn voeding let is een bodybuilder die alles eet wat hij wilt?
Er zit een groot verschil tussen wat je nodig hebt en wat je wilt. en ik geloof het omgekeerde. Als je meer dan 200 euro per maand uitgeeft dan boeit het je weinig wat boodschappen kost.

Als je je calorien haalt uit havermout, kip, rijst, pindakaas, chocomel/melk, (pinda) noten etc. Dan gaat het makkelijk onder de 200. De supplementen en vitamines tikken wel hard aan. Nog wat groente en fruit erbij. En als je slim koopt zit je dan wel onder de 200 hoor.

Zelf probeer ik max 120-150/maand uit te geven aan voedsel + supplementen. Ben nog bezig dit helemaal rond te krijgen en zal ook een aardige stack vitamines gebruiken.
 
haal voor max 50 euro per week boodschappen. en daar komt een potje creatine van 12 euro en een 5kg emmer eiwitten van 65euro bij per halfjaar.

het scheelt dat ik amper vlees eet.
 
Zo'n 20 euro per week (ma-vr) aan verse producten (vlees, groente, fruit) en daarnaast denk ik zo'n 10 aan houdbare producten.

Daarnaast koken huisgenoten wel eens voor me, dat is 10 euro per week. Weekend hangt er van af, maar zal ook wel 10 euro per dag zijn.

Totaal dus al 50 euro per week aan alleen eten.
 
Ik denk dat velen hier nog geen supermarkt zijn binnengeweest. Sorry maar zelfs een anorexiapatiënt eet meer dan 200 euro per maand.

Ik eet en drink gemiddeld 400-450 euro per maand en koop dan nog zowat van alles de goedkoopste spullen

tuurlijk 100 euro in de week :rolleyes: wat voor een verschrikkelijk beest ben je dan wel niet?
 
Ik heb nog het geluk dat me ouders me voeding betalen maar volgens mij duurt het niet lang meer voordat ze zeggen dat ik maar mee moet gaan betalen haha. Supplementen moet ik dan wel weer zelf betalen, maarja ik weet dus niet wat het allemaal kost en ik zoek wel altijd mee naar aanbiedingen en de goedkoopste oplossing.

De 1 heb genoeg met 100 de ander 400 kan je eigenlijk niet vergelijken, moet je ook kijken naar hoeveel kcal eet je, welke merken/supermarkten, en het allerbelangrijkste waar haal je je kcal uit. Of je nou kip en eieren veel eet of heel veel vis scheelt nogal...
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven