Fitness Seller

Hoeveel geld uitgegeven aan sups?

Bezoekers in dit topic

behoorlijk wat.
Heb ook veel gekregen maar ook aardig wat gekocht.

50euro per maand whey + multivit en crea

50,- whey

keertje creatine.

Wat mij betreft elke cent verspild geld.

Eerst zorgen dat je normale voeding 100 % op orde is en dan bv. in een wedstrijdvoorbereiding zou ik pas kiezen voor supplementen.

Vind het vaak geld uit de zak kloppen met een leuk ogende advertentie. :rolleyes:

Reacties?

50,- whey

keertje creatine.

Wat mij betreft elke cent verspild geld.

Eerst zorgen dat je normale voeding 100 % op orde is en dan bv. in een wedstrijdvoorbereiding zou ik pas kiezen voor supplementen.

Vind het vaak geld uit de zak kloppen met een leuk ogende advertentie. :rolleyes:

Reacties?
misschien had jij idd je voeding/trainingen niet op orde en heeft het daarom bij jou geen **** uitgemaakt.

Ik merk wel degelijk de voordelen van goed supplementengebruik.

:rolleyes:

Ik eet al 15 jaar zeer strict, vast voedingsschema, dus die vlieger gaat niet op in mijn geval..;)

Merk alleen dat veel mensen vaak een soort "magic effect" uit een potje verwachten en voor de rest maar een "end aan klooien".

Herkenbaar? :o

zo'n 150 a 200 € per maand.
maar dan heb je ook alles wat je nodig hebt!

in eerste maanden tijd was ik nog een sups believer alle fancy shit stond thuis
endo stim hmb alle troep
iest van 600 euro kwijt

nu is eten mijn sup
daar ben ik elke maand zoon 400 euro aan kwijt wel in de bulk natuurlijk
Als het aan je fotos te zien was:rolleyes:
maargoed met minozuur erbij en eten tussen de 250 & 350 in totaal

:rolleyes:

Ik eet al 15 jaar zeer strict, vast voedingsschema, dus die vlieger gaat niet op in mijn geval..;)

Merk alleen dat veel mensen vaak een soort "magic effect" uit een potje verwachten en voor de rest maar een "end aan klooien".

Herkenbaar? :o
Nee..maar ik moest al lachen toen je zei dat Whey geld verspilling is terwijl jij "15 jaar zeer strict" eet.

tot nu to ongeveer €400, maargoed liever aan anabole producten dan een katabole producten zoals drank, drugs, sigaretten noem maar op:D

Als het over natuurlijke supplementen gaat, geen cent! Ik koop geen speciale potten met proteïnen of carbs of creatine of wat dan ook. Haal alles uit mijn voeding.
Ja toch, ik koop elke maand een multivitamine, vitamine C, en een ijzer supplement. In totaal kom ik dan per maand aan zo'n 15 euro.

Ik ben nu in mijn eerste maand en ik denk nu al aan de 350 euro en wil dit ook per maand er aan uit blijven geven. Creatine, Weightgainer, Aminozuren Amp.

Je bent idd snel veel geld kwijt, altijd zie je wel dat speciale product en dat bestel je dan mee..
Kgebruik al meer dan 4 jaar supps, kben dan ook veel meer dan 3000euro kwijt als het geen 5000 is! (crap :()
Ben nu wel al geminderd..jong zijn e

Terug
Naar boven