XXL Nutrition

Hoeveel geven jullie gemiddeld per jaar aan AAS uit? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Verum

Novice
Lid geworden
27 dec 2014
Berichten
23
Waardering
0
Lengte
1m90
Massa
100kg
Vetpercentage
10%
Ben wel benieuwd waar ik sta. Zit zelf ongeveer op zo'n 1000 euro per jaar maar dat komt omdat ik veel korte esters gebruik,er altijd op het eind een oral bij heb lopen en cruise/blast en denk dat mijn leverancier nog vrij goedkoop is vergeleken wat ik altijd hier in PMs aangeboden krijg:p
 
Helemaal niks, nog niet.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
7500 ongeveer
 
Kijk wel uit dadelijk leest mijn meissie mee :p
 
Vorig jaar een jaartje niet gekuurd wegens zware blessure ook amper getraint dus was een goedkoop jaartje
Anders draai ik er ook ergens gemiddeld 1000-1500 euro door jaarlijks.
 
Vast té veel.

(Ik heb de bonnetjes niet bewaard! Stom!)

Misschien is het voor mij beter om niet te weten hoeveel de kosten zijn. Het zal best een leuk bedrag zijn. Maar niet zoveel als mannen die veel korte esters gebruiken en HGH en igf. Dan loopt het wel echt uit de klauwen met die producten.

Edit: nieuwsgierig als ik ben heb ik toch even een calculatie gemaakt. Ik zal dit jaar rond minimaal op 1000 euro uitkomen en afhankelijk wat ik in het najaar ga doen kolt daar nog een paar 100 euro bij.
 
Laatst bewerkt:
minstens 500-600 per maand met hgh bij
 
minstens 500-600 per maand met hgh bij

dit..

---------- Toegevoegd om 07:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:32 ----------

moet je niet te lang over nadenken trouwens haha
 
dit..

---------- Toegevoegd om 07:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:32 ----------

moet je niet te lang over nadenken trouwens haha

Helaas dit :rolleyes:
 
Met GH erbij wil niemand het uitrekenen denk ik :o
 
Enige wat ik niet wil weten is hoeveel ik per jaar besteed aan mac donalds & broodjes döner :(
 
Ff serieus.

Als je 500/600 per maand eraan kwijt bent moet je doel toch ook wel zijn om mega fucking monster te worden?

( kale jij bent al monster :p )
 
Heb wel eens wat Amerikaanse pro's gehoord over dat het voor hun niet meer dan 10-15k per jaar hoeft te kosten om een seizoen beetje mee te kunnen draaien. En die pakken lijkt mij ook het meeste wat beschikbaar is toch wel.
 
Heb wel eens wat Amerikaanse pro's gehoord over dat het voor hun niet meer dan 10-15k per jaar hoeft te kosten om een seizoen beetje mee te kunnen draaien. En die pakken lijkt mij ook het meeste wat beschikbaar is toch wel.


Dus zeker 1k per maand en dat jaaaaaaren achter elkaar.
 
Heb wel eens wat Amerikaanse pro's gehoord over dat het voor hun niet meer dan 10-15k per jaar hoeft te kosten om een seizoen beetje mee te kunnen draaien. En die pakken lijkt mij ook het meeste wat beschikbaar is toch wel.

Er wordt zoveel verteld.

Markus ruhl zou hebben gezegd rond de 150 duizend , Duitse Mark toen nog, per jaar. Dit was dan van test tot roa/synthol/ diuretica/hgh/Peps enzovoort.

Je kan niks geloven totdat je het zelf echt ziet.
 
Enige wat ik niet wil weten is hoeveel ik per jaar besteed aan mac donalds & broodjes döner :(
Hmmm lekker lekker. Elke zondag een kapsalon, broodje döner en een durum döner. De durum vreet ik achter het stuur op weg naar huis op.
 
Heb wel eens wat Amerikaanse pro's gehoord over dat het voor hun niet meer dan 10-15k per jaar hoeft te kosten om een seizoen beetje mee te kunnen draaien. En die pakken lijkt mij ook het meeste wat beschikbaar is toch wel.

sponsors ;)
 
Back
Naar boven