MuscleMeat

Hoeveel geven jullie gemiddeld per jaar aan AAS uit? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ff serieus.

Als je 500/600 per maand eraan kwijt bent moet je doel toch ook wel zijn om mega fucking monster te worden?

( kale jij bent al monster :p )

haha nee monster in wording ;-) maar pharma hgh kost nu eenmaal wat. Maar betaal liever flink wat meer en goed/gecontroleerde spullen, dan voor minder en niet weten wat je daadwerkelijk in je lijf pompt.
 
10 euro aan creatine
 
Ff serieus.

Als je 500/600 per maand eraan kwijt bent moet je doel toch ook wel zijn om mega fucking monster te worden?

( kale jij bent al monster :p )

potver zo veel doekoes heb ik helemaal niet hoe moet ik nou WSM worden

weet iemand waar de dichtsbijzijnde g4p establishment is vanuit zeeland?
 
potver zo veel doekoes heb ik helemaal niet hoe moet ik nou WSM worden

weet iemand waar de dichtsbijzijnde g4p establishment is vanuit zeeland?

Zet jezelf op kinky.

Genoeg mannen die op sexy beren zoals jou vallen.
 
Heb wel eens wat Amerikaanse pro's gehoord over dat het voor hun niet meer dan 10-15k per jaar hoeft te kosten om een seizoen beetje mee te kunnen draaien. En die pakken lijkt mij ook het meeste wat beschikbaar is toch wel.

met lekkere dosis HGH cost een 16-20wk pre contest cycle rustig 10k. allemaal HG sht.


maarja sponsers ect, en grapfruits.
 
Flinke bedragen, verdienen jullie er ook wat mee? Personal training/modellenwerk/sponsors? Ik neem aan dat jullie ook shows draaien wanneer je dat soort bedragen uitgeeft.

Ben benieuwd
 
Flinke bedragen, verdienen jullie er ook wat mee? Personal training/modellenwerk/sponsors? Ik neem aan dat jullie ook shows draaien wanneer je dat soort bedragen uitgeeft.

Ben benieuwd

ja ik heb een sponsor
 
Flinke bedragen, verdienen jullie er ook wat mee? Personal training/modellenwerk/sponsors? Ik neem aan dat jullie ook shows draaien wanneer je dat soort bedragen uitgeeft.

Ben benieuwd

Denk dat 99% van dbb geen sponsors heeft of modellenwerk/personal training doet
 
Denk dat 99% van dbb geen sponsors heeft of modellenwerk/personal training doet

Ik neem aan dat men die rond de 500 per maand eraan uitgeven wel iets van een verdien model hanteren. Bij 200/300 per maand lijkt me het al dat je er iets mee wilt bereiken/doen.

maar goed nogmaals ben benieuwd
 
Ik neem aan dat men die rond de 500 eraan uitgeven wel iets van een verdien model hanteren. Bij 200/300 lijkt me het al dat je er iets mee wilt bereiken/doen.

maar goed nogmaals ben benieuwd

500 per jaar is niets voor AAS.

200-300 heb je een kleine cycle.


de meeste doen het niet om model te worden ect, de meeste doen het voor zichzelf.
 
Ik neem aan dat men die rond de 500 eraan uitgeven wel iets van een verdien model hanteren. Bij 200/300 lijkt me het al dat je er iets mee wilt bereiken/doen.

maar goed nogmaals ben benieuwd

Als je 500 euro uitgeeft voor je auto dan is het toch ook niet logisch dat je op een auto show ermee wilt komen te staan?
Niet iedereen doet het voor model oid, maar voor zichzelf.
 
ik maak altijd mn vials leeg, daarna vul ik ze met slaolie en verpats ze door voor dubbele prijs. Zo kuren slimme mensen.
 
Back
Naar boven