AndroidHealthClinic

Hoeveel geven jullie uit aan ETEN PER MAAND

Bezoekers in dit topic

tranquilo

Dutch Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
20 apr 2003
Berichten
591
Waardering
9
Lengte
1m89
Massa
94kg
Vetpercentage
9%
Bodybuilding is niet niet zomaar iets,
Naast een goede training, voldoende rust, moet er ook goed gegeten worden....Om al aan de 2gram eiwit per kg lichaams gewicht en daarnaast de voldoende koolhydraten te komen moet een fanatieke bodybuilder zich al gauw abonneren op verschillende supermarkten...

Ik vroeg me af wat iederen gemiddeld per maand kwijt was aan eten...

jw
 
Ik denk rond de 400 euro
 
Laatst bewerkt:
Hoef alleen supplementen zelf te betalen. Dus ongeveer 60 a 70 euro per maand. Natuurlijk eet ik ook vaak onderweg een broodje of zo, dat is r niet bij geteld.
 
+- 200 euro denk ik, nooit echt bij gehouden.
 
uhhm zon dikke 20 euro per week... ruim genomen is dat ong. 60-70 euro per maand aan eten. excl supps.

hoef alleen dingen zoals:
kwark
kip
tonijn
melk (deels)
havermout

te betalen, de rest krijg ik van thuis nog.. woon nog thuis.
 
alleen aan eten +/- 80 euro
 
Alleen extra eten, dwz:

Sardientjes (2 blikjes per dag) -> 0.35x2x28 = 19.6 euro
En binnenkort:
Zalm roze (1 blikje per dag) -> 0.7x1x28 = 19.6 euro
Samen is 19.6x2 = 39.2 euro.

Kwark betaalt mijn ma gelukkig, samen met de B-50 complex en de multi-vitaminen :D.

Tis dus nog wel te doen :P.

(ik neem ook geen whey of creatine, dus dat scheelt ook behoorlijk in de kosten).
 
tja...woon op kamers dus dan kost het snel wat meer...sweekends eet ik wel thuis en krijg wel dingen mee van mn ma enzo... maar ik ben wel 100a150 euri kwijt aan eten.
 
Ben per maand zeker 300-400 euro kwijt en dan doe ik het nog zuinig aan en ga naar de aldi. Ik probeer me aan 10 euro per dag te houden. Maar producten als biefstuk en zalm zijn prijzig...
 
CQ_Demolisher zei:

€600/31 dagen is €19,35 per dag. Dit weer gedeeld door 7 maaltijden per dag, is €2,76 per maaltijd. Een maaltijd op de zaak kost me al €6. Dan 's avond een stuk biefstuk van 200 gram is al €2,56. En dit is echt weining voor me. Ik denk zelfs dat ik er vaak nog boven zit.
 
tering. dan zou je óf het geld met gemak kunnen missen, óf je moet ff wat efficienter boodschappen doen....eens per week naar de aldi een auto vol scoren bijvoorbeeld....
600euro...sjonge, zoveel geld heb ik maandelijks niet eens :)
 
hou zelf rekening met 10 a 15 euro per dag... En dan ga ik braaf naar de dirk of aldi, die k*t appiehein heeft een monopoly hier in a'dam en is 3x zo duur... 300 a 450 euro's per maand ben ik al gauw kwijt...
 
2 x 500 gr. kwark = 1,10 euro en 110 gr. eiwit
400 gr. kip is ongeveer 2 euro en 80 gr. eiwit
200 gr. kalkoenfilet is 1,50 euro en 40 gr. eiwit
------------------------------------------------

is al 230 gr. eiwit + je shake van 50 gr. is 280 gr. eiwit, voldoende eiwit voor iemand van 80-90 vet vrije massa... kost 4,60 euro + dan nog wat brood of rijst wat vrij goedkoop is, laat je daar nou 2 euro aan kwijt zijn = 6,60 euro + groenten 1,50 euro = maximaal 8,50 euro per dag x 7 = 60 euro per week ongeveer = 240 euro per maand. Dan nog wat kwijt aan lijnzaad en extra dingen maakt 300 euro per maand...
 
jweigeman zei:
hou zelf rekening met 10 a 15 euro per dag... En dan ga ik braaf naar de dirk of aldi, die k*t appiehein heeft een monopoly hier in a'dam en is 3x zo duur... 300 a 450 euro's per maand ben ik al gauw kwijt...

kwark bij appie = min. 0,90 euro - 1,20 euro
kwark aldi = 0,55 euro cent... :D
 
D. zei:
tering. dan zou je óf het geld met gemak kunnen missen, óf je moet ff wat efficienter boodschappen doen....eens per week naar de aldi een auto vol scoren bijvoorbeeld....
600euro...sjonge, zoveel geld heb ik maandelijks niet eens :)

Geld geen probleem, ik heb een dik betaalde ict baan. Op eten bezuinig ik niet. Koop alleen kwaliteit en dit doe ik toch bij Hoogvliet. Onder eten versta ik ook dranken, zoals melk en water etc.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven