AndroidHealthClinic

Hoeveel gewicht maandelijks aankomen is verantwoordelijk? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

KoekieMonster

Huge Freak
10 jaar lid
Lid geworden
17 apr 2007
Berichten
7.756
Waardering
536
Lengte
1m84
Ik weeg momenteel 70kg bij een lengte van 1.86mtr. Heel licht dus, maar dit is vanwege een lichamelijke uitval van ruim 8 maanden waarin ik 12kg ben kwijt geraakt.

Ik wil aankomen in spiermassa, een doel heb ik niet voor ogen, maar wat is een vrij normaal gewicht wat een ''clean bulker'' maandelijks aan komen komen van mijn status, om zo min mogelijk vetmassa aan te zetten?
 
12 kg clean is in het eerste jaar wel mogelijk
 
Dus elke 30 dagen een kilotje moet kunnen. (Als je daarbij 3-4x per week traint)
 
Ligt natuurlijk ook aan je aanleg en waar je staat als je begint.
 
Jep, en je zal moeten vreten alsof je leven er vanaf hangt.
 
Ben eens 7 kg in een maand aangekomen maar dan voel je dat je lichaam niet meer kan volgen, direct buiten adem als je de trap om moet enz. Was natuurlijk wel veel vocht bij! IMaar 2 kg per maand moet lukken denk ik met jou stats.
 
Ben eens 7 kg in een maand aangekomen maar dan voel je dat je lichaam niet meer kan volgen, direct buiten adem als je de trap om moet enz. Was natuurlijk wel veel vocht bij! IMaar 2 kg per maand moet lukken denk ik met jou stats.

Heb jij die zeehonden melk gevonden of wat??? 7KG in een maand vind ik erg veel...
hoe heb je dat voor elkaar gekregen? (MC donalds!?) zou ik ook wel een maandje kunnen gebruiken!
 
Ik had zelfde stats en kwam ongeveer een 2 kg per maand aan, dus loet je ook wel lukken. Een probleem dat kan verschijnen als je te snel groiet zijn striae. Heb er zelf last van.
 
Ik had zelfde stats en kwam ongeveer een 2 kg per maand aan, dus loet je ook wel lukken. Een probleem dat kan verschijnen als je te snel groiet zijn striae. Heb er zelf last van.

striae krijgen omdat je teveel groeit? das zal als natural niet snel gebeuren denk ik zo. Ik denk dat mn huid sneller rekt dan dan mn spieren zich opbouwen!
 
striae krijgen omdat je teveel groeit? das zal als natural niet snel gebeuren denk ik zo. Ik denk dat mn huid sneller rekt dan dan mn spieren zich opbouwen!

Ja bij mij dus niet. En ook doe ook naturel. Stond altijd al zeer droog van mezelf. Nu heb ik dus bij mijn borst striemen.
 
stel je niet zo aan, op heel mijn armen, rug, traps en benen zitten striemen.
 
stel je niet zo aan, op heel mijn armen, rug, traps en benen zitten striemen.

Wat heeft dat nu met aanstellen te maken:rolleyes:. Ik zeg alleen maar dat je er stria van kan krijgen en echt mooi is dat niet.
Dat jij zoveel striemen hebt, is leuk voor jou.
 
met een beetje kuren? kilo of 8 per maand! :D

Imo is naturel ca 10 kg per jaar mogelijk, gemiddeld.

d
 
Wat heeft dat nu met aanstellen te maken:rolleyes:. Ik zeg alleen maar dat je er stria van kan krijgen en echt mooi is dat niet.
Dat jij zoveel striemen hebt, is leuk voor jou.

Nee dat is helemaal niet leuk voor mij, dat is tering irritant.
 
kilootje of 5 per maand
aaaaarghh kan weer niet serieus zijn :o

vraag is niet of slecht te beantwoorden iedereen is verschillend kwa genen, ervaring leeftijd etc etc...

probeer eerst maar eens een kilo per maand te gainen, wordt je vetter eet je wat minder is het geen vet mag je nog meer eten...
zoiets in deze richting ......... proberen proberen en ervaring met je eigen lichaam opdoen
 
het neemt ook af na verloop van tijd.
in t begin gainde ik een goed 500gr per week en de laatste tijd blijf ik een beetje op t zelfde steken!!
Kan misschein ook door stress komen!
 
Heb wel 'es een tijd gehad dat 1kg per week geen uitzondering was.. 't Is helemaal geen zuivere massa en je wordt na een paar maanden zo bulken moddervet maar 't is wel leuk om te zien op de weegschaal. En dat vet gaat er ook zo weer vanaf.

ECHT clean bulken is behoorlijk moeilijk en niet echt aan te raden i.v.m. timing van (en de verhoudingen van) koolhydraten/vetten/eiwitten.. Je maakt meer progressie door gewoon normaal en veel te eten, lijkt me.

70kg bij 1.86m moet je gewoon alles eten wat je naar binnen gewerkt krijgt en dan nog wat meer.
 
je kan maar 0.5-0.750 kilo per maand aan muscle mass gainen
 
je kan maar 0.5-0.750 kilo per maand aan muscle mass gainen
Precies, wat vetvrije massa betreft is dat naar mijn idee ook het maximale dat je eruit kunt halen. Misschien iets meer dan 0,75; maar zeker geen kilogram per maand!!
 
striae krijgen omdat je teveel groeit? das zal als natural niet snel gebeuren denk ik zo. Ik denk dat mn huid sneller rekt dan dan mn spieren zich opbouwen!
Ik heb steeds meer striae de laatste tijd. Ik gebruik nu zelfs een zalfje om het draaglijker te maken.:rolleyes:
 
Back
Naar boven