Fitness Seller

Hoeveel gr is 1 handvol noten?

Bezoekers in dit topic

Upsell

Cool Novice
Lid geworden
21 jan 2011
Berichten
88
Waardering
0
Lengte
1m79
Massa
84kg
Vetpercentage
14%
Hoi iedereen,

Ben volop bezig met het opstellen van men cut schema maar nu was mijn vraag hoeveel gram 1 handvol noten (ongeveer) is?
Ik kan enkel in gram invullen in mijn schema maar heb er geen flauw idee van hoeveel een handje vol ongeveer is.

Iemand die me hier een ongeveer antwoord op kan geven?
Het gaat over gemengde noten (walnoten, cashewnoten, ...)


Thx!
 
Ligt aan de grootte van je handen. Weeg het gewoon ofzo...
 
Bij mij meestal rond de 25g...
 
koop een keukenweegschaal... really.

Zal ergens tussen de 25 en 50 gram in zitten.
 
Mijn handen zijn iets groter dan gemiddeld en een hand noten is zo'n 30-35 gram. Maar het ligt er ook aan hoeveel je pakt ;). Dus weeg het gewoon.
Het beste is om een aantal keer een hand te pakken en te wegen. Dan voor jezelf onthouden of je een 'klein handje' of een 'grote hand' neemt, want bij mij is een klein handje 25 gram, terwijl een grote hand richting de 50 gaat.
 
twee keer de helft
 
Inderdaad, pak een hand noten. Leg die op de weegschaal en je hebt het antwoord:)
Pak vervolgens het zakje noten en kijk op de achterkant hoeveel kcal jou noten bevatten en reken het om naar het aantal grams wat de weegschaal aangeeft.

Veel simpeler kan het niet:P
 
pak een hand noten; tel hoeveel het er zijn, vervolgens weeg je 1 noot en dat gewicht vermenigvuldig je met het aantal noten dat je in je hand had. 10 herhalen en dan het gemiddelde daarvan nemen. En rekening houden met een standaardafwijking.
 
pak een hand noten; tel hoeveel het er zijn, vervolgens weeg je 1 noot en dat gewicht vermenigvuldig je met het aantal noten dat je in je hand had. 10 herhalen en dan het gemiddelde daarvan nemen. En rekening houden met een standaardafwijking.

Pak het dan meteen professioneel aan , gwn een 20 kg zak noot voor noot gaan wegen en dan het gemiddelde pakken.
 
10 stuks=32 gram ong
 
Op de verpakking staat alijd dat een handje noten 15g zou zijn, nou zelfs in mijn kleine handjes is dat niets :rolleyes:

Ik weeg het gewoon altijd af op een keukenweegschaal, zit je altijd goed.
 
10 kokosnoten wegen echt geen 32 gram dude!!!

nee ff serieus, lijkt me geen goeie richtlijn aangezien je verschillende noten hebt..
je hebt allerlei soorten maten amandelen maar ik denk dat hij maatje s-m heeft
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]


En dat is dan 22 jaar,
Ongelooflijk dit.
 
Als je 25appels in je hand kan houden is het denk ik wel een kilo.

Gast, weeg gewoon even snel XD>
 
__________________
Stats 18/11/2011:
- 1m79
- 73kg
- BF: geen idee

Status:
13/10/2011 ongeval gehad
18/11/2011 uit ziekenhuis
(In ziekenhuis meer als 1 maand niet mogen eten)
Stats 20/12/2011:
- 1m79
- 84kg
- BF: 14%



And still alive?
 
Back
Naar boven