AndroidHealthClinic

hoeveel gram eiwit halen jullie uit melk? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

zit momenteel op onderhoud voordat ik weer ga cutten. per dag 40 gram uit 1 liter magere melk
 
ik drink een liter verdeeld over de dag en maak mijn meeste shakes ermee.. niet meer dan 100g iig
 
Is melk zo'n vettig goedje dan? Nooit op gelet eigenlijk.
 
Ik ben niet anti-zuivel maar ik drink eigenlijk vrij weinig melk, enkel als ik niets in huis heb of ergens ben en snel wat naar binnen wil werken (melk is hiervoor handig aangezien je het wel overal kan terugvinden)
 
Ik heb het vroeger nog gepresteerd om 3 a 4 liter per dag te drinken maar dat hield ik nooit lang vol omdat ik dan veel slijmen produceer.
 
ik drink maar 300ml op trainingsdagen voor mijn shake, dus niet echt veel.
 
1liter per dag dat is dus 33 gram eiwit :cool:
 
80gram eiwit uit melk p.d.
 
Ik ben gek op melk. Door het jaar door drink ik ong. 1,5 a 2 liter melk vers van de koe en dit is incl. met de shakes en bij de havermout of brinta. Tis nog gezonder ook.
 
Ik vind het ook lekker, afgelopen 2 weken was ik alleen thuis en dronk ik 2 liter per dag (halfvol). Maar m'n moeder is er niet zo blij mee dat ze telkens extra melk moet kopen.. Ze haalt me nu 7 pakken per week. Ik ga het binnenkort zelf wel kopen (dus 7 pakken per week extra voor mij :D), lekker melk zuipen..
 
Ik drink een liter volle melk per dag .

Heb nu sinds gisteren vloeibaar eiwit uit de groothandel in bussen van een liter .
probleem is dat eens geopend je het binnen de 48 uur moet consumeren .

Dus maak ik er nu 5 porties elks 200 ml . ( invriezen )

Nu vroeg ik me eigenlijk af of je het letterlijk mag omzetten .

200 ml = 200 gr eiwit dan ??

Ik bak er nu smorgens een dik ei ( 200gr ) mee dat deels tussen grof brood gaat en deels smiddags mij de pasta of rijst .

Suggesties steeds welkom
 
Little Me zei:
Nu vroeg ik me eigenlijk af of je het letterlijk mag omzetten .

200 ml = 200 gr eiwit dan ??

Dat betwijfel ik sterk. Moest dat zo zijn, zou het wel heel wat populairder zijn ofwel HEEL duur :)

Staan de voedingswaarden er nergens op ofzo?
 
1 liter per dag, shakes inbegrepen als die genomen worden.
 
slick zei:
Dat betwijfel ik sterk. Moest dat zo zijn, zou het wel heel wat populairder zijn ofwel HEEL duur :)

Staan de voedingswaarden er nergens op ofzo?
Nee dat is het hem net , dat is 1 l geconcentreerd ei eiwit
kan je alleen bij de groothandel krijgen en kost 2 € per bus .

En het is gepasteurizeerd dus de eiwitten zijn niet onschadelijk gemaakt door aanraking met zuurstof .
 
Big Steve zei:
Ik hou niet van bier :D

Ging er een beetje van uit dat iedereen Arnold Schwarzenegger Pumping Iron had gezien :p daar word aan hem gevraagt of hij melk drinkt en zijn antwoord is dan.

''Melk? nee melk is voor baby's echte mannen drinken bier''

Niemend leest mijn handtekening blijkbaar. :(

Ik drink 1,5 liter per dag.
 
ik zoeen 30 gram. ook als ik snachts wakker word om ff naar de wc te gaan ofzo, dan drink ik een glas melk :D
 
Back
Naar boven