Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web -app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie vereist momenteel toegang tot de site met behulp van de ingebouwde safari-browser.
Originally posted by Steefmen
als je je koolhydratenshakes neemt + je gewone voeding ga je echt over de 300 gram dus .......dat is niet goed dan
Originally posted by 3XL
Maar wel relevante info!!
Niet 1 of ander onderzoek waar ze geriatrische patienten voor gebruikt hebben
Originally posted by nico
ik zie het nut niet van die mega hoge dosering eiwiten alles boven de 2 gram per kg bw word omgezet in energie of vet als je bv al hoog in je kh zit.
en je lichaam kan ongeveer 30gram per maal verwerken dan zou je als je op 300gram zit 10x moeten eten volgens mij kom je dan een stukje dag te kort,wil je dit om de 3 uur doen.
hoe trap je in godsnaam 400/500mg naar binnen? dan moet je toch zekker wel een kilo kip per dag eten
Originally posted by soulreaver
uitgaande dat je van melkeiwit ongeveer 60% opneemt, betekend dat als je 50 gr. per maal eet je dan 30 gr. opneemt dus dan zit je op een inname van 6 x 50 gr. = 300 gr. zo makkelijk zit je dus aan die 300 gr.. en dan ga ik uit van de allang achterhaalde bewering van nico dat je 30 gr. kan opnemen..
Originally posted by burn
Wat bedoel je precies met opneemt? In de lever, in de bloedbaan, of in de spieren? En hoe kom je aan de 60%, of is dat gewoon een voorbeeld?
Originally posted by nico
ik zie het nut niet van die mega hoge dosering eiwiten alles boven de 2 gram per kg bw word omgezet in energie of vet als je bv al hoog in je kh zit.
en je lichaam kan ongeveer 30gram per maal verwerken dan zou je als je op 300gram zit 10x moeten eten volgens mij kom je dan een stukje dag te kort,wil je dit om de 3 uur doen.
hoe trap je in godsnaam 400/500mg naar binnen? dan moet je toch zekker wel een kilo kip per dag eten