MuscleMeat

Hoeveel gram eiwitten per dag?

Hoeveel gram eiwitten nemen jullie ongeveer op een trainingsdag?

  • Rond de 150 gr of minder

    Stemmen: 21 15,7%
  • Rond de 200 gr

    Stemmen: 55 41,0%
  • Rond de 250 gr

    Stemmen: 25 18,7%
  • Rond de 300 gr

    Stemmen: 26 19,4%
  • Rond de 350 gr of meer

    Stemmen: 7 5,2%

  • Totaal stemmers
    134

Bezoekers in dit topic

Brutez

Huge Freak
15 jaar lid
Lid geworden
12 jan 2004
Berichten
7.359
Waardering
54
Hoeveel gram eiwitten nemen jullie ongeveer op een trainingsdag.
 
250.. eigenlijk al teveel voor me, zoiets zou ik moeten hebben in de cut.
 
200 ofzo ...
 
200gr max. Anders krijg ik teveel acne. Als ik daaronder blijf dan blijft de huid mooi glad :cool:
 
Mouzer zei:
200gr max. Anders krijg ik teveel acne. Als ik daaronder blijf dan blijft de huid mooi glad :cool:

Dat gaat wat worden als je zwaarder wordt :roflol: **** the acne man, get huge :D
 
350 gram op normale dagen op trainingsdagen 400gram
 
Mouzer zei:
200gr max. Anders krijg ik teveel acne. Als ik daaronder blijf dan blijft de huid mooi glad :cool:

zinktabeltten... en anders peg had wat maken die paar pukkeltjes nou uit???
 
plus minus 200 gram, als ik extreem ga letten op de eiwitten 300 of iets meer, maar je bent dan alleen nog bezig met ****ing eiwitten binnen te proppen. Drie shakes, liter kwark, blikje tonijn. Tonijn op water met een vork uit het blik is niet te vreten, me keel gaat er gewoon van dicht. Xtreme 400?, dan ga je zeker 8 x per dag naar het toilet..
 
200 gram whey per dag
 
g-men zei:
plus minus 200 gram, als ik extreem ga letten op de eiwitten 300 of iets meer, maar je bent dan alleen nog bezig met ****ing eiwitten binnen te proppen. Drie shakes, liter kwark, blikje tonijn. Tonijn op water met een vork uit het blik is niet te vreten, me keel gaat er gewoon van dicht. Xtreme 400?, dan ga je zeker 8 x per dag naar het toilet..

8 x per dag? moet redelijk vaak pissen, maar drink ook veel water. maar schijt gewoon 1 x per dag.
 
woa barman, hoe kom jij op 400 gr eiwit? zelfs als ik alles op alles zet kom ik niet boven de 350 gr uit
 
Rond de 250 a 300.
 
100 - 125 gram
 
Back
Naar boven